Ο Σέτε έρχεται, ο Ασπάρ μένει (εκεί που είναι)
Ο Τζιμπερνάου θα ανακοινώσει την επιστροφή του στο MotoGP στη Βαλένθια. Η Kawasaki δεν τα βρήκε με τον Χόρχε Μαρτίνεθ.
Το επόμενο σαββατοκύριακο θα ανακοινωθεί η επιστροφή του Τζιμπερνάου στην ενεργό δράση στη Βαλένθια. Ο πρώην διεκδικητής του παγκόσμιου τίτλου θα αγωνίζεται με μία πέμπτη Ducati σε μία καινούργια ομάδα στην κατηγορία, την Onde 2000.
Επικεφαλής της ομάδας θα είναι ο Πάμπλο Νιέτο. Ερωτηματικό αποτελεί το αν τον Τζιμπερνάου θα ακολουθήσει ο πιστός αρχιμηχανικός του, Χουάν Μαρτίνεθ (βρίσκεται στην Kawasaki).
Πάντως ο Χόρχε "Ασπαρ" Μαρτίνεθ, πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής στα 125cc, που έχει δική του ομάδα τόσο στη "μικρή" κατηγορία, όσο και στα 250cc επιβεβαίωσε ότι δεν θα πραγματοποιήσει το άλμα στο MotoGP το 2009 γιατί ναυάγησαν οι διαπραγματεύσεις με την Kawasaki.
Οι Ιάπωνες ήθελαν για οδηγό τον Σίνια Νακάνο, ο Μαρτίνεθ δεν τον ήθελε γιατί οι Ισπανοί χορηγοί του ήθελαν δικό τους αναβάτη (δεν υπήρχε κανένας της προκοπής στην αγορά).
Ο Μαρτίνεθ θα διεκδικήσει μία θέση στο MotoGP το 2010 ενδεχομένως με τη βοήθεια της Yamaha.
Επικεφαλής της ομάδας θα είναι ο Πάμπλο Νιέτο. Ερωτηματικό αποτελεί το αν τον Τζιμπερνάου θα ακολουθήσει ο πιστός αρχιμηχανικός του, Χουάν Μαρτίνεθ (βρίσκεται στην Kawasaki).
Πάντως ο Χόρχε "Ασπαρ" Μαρτίνεθ, πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής στα 125cc, που έχει δική του ομάδα τόσο στη "μικρή" κατηγορία, όσο και στα 250cc επιβεβαίωσε ότι δεν θα πραγματοποιήσει το άλμα στο MotoGP το 2009 γιατί ναυάγησαν οι διαπραγματεύσεις με την Kawasaki.
Οι Ιάπωνες ήθελαν για οδηγό τον Σίνια Νακάνο, ο Μαρτίνεθ δεν τον ήθελε γιατί οι Ισπανοί χορηγοί του ήθελαν δικό τους αναβάτη (δεν υπήρχε κανένας της προκοπής στην αγορά).
Ο Μαρτίνεθ θα διεκδικήσει μία θέση στο MotoGP το 2010 ενδεχομένως με τη βοήθεια της Yamaha.