Ο Σιμοντσέλι κρατά μικρό καλάθι
Ο Μάρκο Σιμοντσέλι θέλει τερματισμούς στην πρώτη πεντάδα στη παρθενική σεζόν του στο πρωτάθλημα το 2010
Όχι στη βαθμολογία, αλλά στους αγώνες, καθώς γνωρίζει καλά ότι ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος ακόμα και ανάμεσα στους ρούκις τη νέα σεζόν.
" Αν τερματίσω στο Top5 σίγουρα, αυτό θα είναι καλό αποτέλεσμα", υποστήριξε ο Σιμοντσέλι σε συνέντευξη που παραχώρησε.
" Γνωρίζω ότι το MotoGP είναι μία πολύ δύσκολη κατηγορία, γιατί οι καλύτεροι αναβάτες στον πλανήτη βρίσκονται εκεί. Θα είναι μία δύσκολη μάχη και ειδικά στο ξεκίνημα της σεζόν τα πράγματα θα είναι σκούρα για μένα, γιατί δεν έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε πολλές δοκιμές σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς. Ελπίζω να έχω καλά αποτελέσματα στο δεύτερο μισό της σεζόν", κατέληξε.
Το καλύτερο ντεμπούτο ανάμεσα στους εν ενεργεία αναβάτες έχουν πραγματοποιήσει ο Βαλεντίνο Ρόσι (2000) και ο Ντάνι Πεδρόσα (2006) που πήραν δύο νίκες στην πρώτη χρονιά τους στην κατηγορία.
Αυτό θεωρείται ακατόρθωτο για το Σιμοντσέλι και τους τρεις άλλους ρούκις (Χιρόσι Αογιάμα, Άλβαρο Μπαουτίστα, Έκτορ Μπαρμπέρα), αφού με εξαίρεση τον Μπαουτίστα στη Suzuki, βρίσκονται σε "δορυφορική" ομάδα και στο MotoGP κερδίζουν τα τελευταία χρόνια μόνο οι "εργοστασιακοί" οδηγοί.
" Αν τερματίσω στο Top5 σίγουρα, αυτό θα είναι καλό αποτέλεσμα", υποστήριξε ο Σιμοντσέλι σε συνέντευξη που παραχώρησε.
" Γνωρίζω ότι το MotoGP είναι μία πολύ δύσκολη κατηγορία, γιατί οι καλύτεροι αναβάτες στον πλανήτη βρίσκονται εκεί. Θα είναι μία δύσκολη μάχη και ειδικά στο ξεκίνημα της σεζόν τα πράγματα θα είναι σκούρα για μένα, γιατί δεν έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε πολλές δοκιμές σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς. Ελπίζω να έχω καλά αποτελέσματα στο δεύτερο μισό της σεζόν", κατέληξε.
Το καλύτερο ντεμπούτο ανάμεσα στους εν ενεργεία αναβάτες έχουν πραγματοποιήσει ο Βαλεντίνο Ρόσι (2000) και ο Ντάνι Πεδρόσα (2006) που πήραν δύο νίκες στην πρώτη χρονιά τους στην κατηγορία.
Αυτό θεωρείται ακατόρθωτο για το Σιμοντσέλι και τους τρεις άλλους ρούκις (Χιρόσι Αογιάμα, Άλβαρο Μπαουτίστα, Έκτορ Μπαρμπέρα), αφού με εξαίρεση τον Μπαουτίστα στη Suzuki, βρίσκονται σε "δορυφορική" ομάδα και στο MotoGP κερδίζουν τα τελευταία χρόνια μόνο οι "εργοστασιακοί" οδηγοί.