X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Ο Σόλμπεργκ θα κάνει το λαγό

Ο Πέτερ Σόλμπεργκ επανέκτησε τα πρωτεία στο περιπετειώδες δεύτερο σκέλος του αγώνα στο Σαπόρο. Θα πιάσει η τελευταία ζαριά του Νορβηγού;

Ο Πέτερ Σόλμπεργκ αποφάσισε να κάνει το λαγό για τους υπόλοιπους. Θα του βγει σε καλό; Ο Νορβηγός οδηγός προηγείται και στο δεύτερο σκέλος του Ράλι Ιαπωνίας. Οι κύριοι αντίπαλοι του, ο Μίκο Χίρβονεν (Ford) και ο Σεμπαστιάν Οζιέ (Citroen) επέλεξαν να καθυστερήσουν για να έχει την... τιμή ο κύριος Σόλμπεργκ να τους "καθαρίσει" το δρόμο την Κυριακή (12/9).

Ο Σόλμπεργκ έχει πλεονέκτημα 3.7 δευτερολέπτων από τον Χίρβονεν με τον Οζιέ να βρίσκεται 1.7 δευτερόλεπτα πίσω.

Ο "Χόλιγουντ" υπερασπίστηκε την απόφαση του (σ.σ. άλλωστε ο ίδιος αποφασίζει για τον εαυτό του, όχι ο Γουίλσον ή ο Κεσνέλ). " Δεν με νοιάζει αυτό. Τα πήγαμε καλά σήμερα και δεν χάσαμε πολύ χρόνο. Αν δεν βιαζόμουν στην εκκίνηση, θα βρισκόμασταν πιο μπροστά. Νομίζω ότι μπορούμε να νικήσουμε σε αυτόν τον αγώνα. Τόσες φορές βρεθήκαμε κοντά (στη νίκη) φέτος. Θα δουμε τι θα γίνει. Θα τα δώσω όλα", τόνισε ο Σόλμπεργκ που έχει πέντε χρόνια να πάρει νίκη στο πρωτάθλημα κι αυτή ήταν... ντροπιαστική.

Στην 13η ειδική του αγώνα ο Σόλμπεργκ βιάστηκε να ξεκινήσει και τιμωρήθηκε με ποινή δέκα δευτερολέπτων, επιτρέποντας στον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα να περάσει μπροστά. Από τις κατάρες που έριξαν στην ομάδα του Σόλμπεργκ η χαρά του Φινλανδού της Ford κράτησε λίγο. Πίεσε λίγο και έσπασε ημιαξόνιο του Focus. Στις επόμενες ειδικές είχε κίνηση μόνο στους τρεις τροχούς με αποτέλεσμα να πέσει στην πέμπτη θέση.

Ο Ντάνι Σόρδο (Citroen Junior) κινήθηκε γρήγορα στις απογευματινές ειδικές και είναι τέταρτος, 15.3 δευτερόλεπτα πίσω απο τον πρωτοπόρο. Όσο για τον Σεμπαστιάν Λεμπ (Citroen) κάνει έναν κακό αγώνα και είναι έκτος. Ίσως οι αναποδιές του πολυπρωταθλητή βοήθησαν στο να έχουμε έναν συναρπαστικό αγώνα. Καθόλου άσχημα.

Εκτός αγώνα τέθηκε (προσωρινά) ο Μάθιου Γουίλσον (Stobart Ford) κι ας μην έπαθε τίποτα το Focus. "Βούτηξε" σε ένα χαντάκι, κόλλησαν οι δύο μπροστινοί τροχοί και ο Γουίλσον με τον συνοδηγό του δεν κατάφεραν να ξεκολλήσουν το Focus που βρισκόταν στον αέρα, καθώς δεν υπήρχαν θεατές να τους βοηθήσουν. Ο Γουίλσον θα επανέλθει την Κυριακή (12/9), δεν έχει ελπίδες όμως να τερματίσει στους βαθμούς.

Η κατάταξη:
1.Πέτερ Σόλμπεργκ Citroen C4 WRC 2ωρ.28:46.1
2.Μίκο Χίρβονεν Ford Focus RS WRC +3.7δευτ.
3.Σεμπαστιάν Οζιέ Citroen C4 WRC +5.4
4.Ντάνι Σόρδο Citroen C4 WRC +15.3
5.Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα Ford Focus RS WRC +30.7
6.Σεμπαστιάν Λεμπ Citroen C4 WRC +37.9
7.Χένινγκ Σόλμπεργκ Ford Focus RS WRC +2:07.2
8.Κίμι Ράικονεν Citroen C4 WRC +7:01.3
9.Φεντέρικο Βιγιάγκρα Ford Focus RS WRC +7:42.1
10.Γιάρι Κέτομαα Ford Fiesta S2000 +11:33.3

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ