"Ο Σουμάχερ πρότεινε τον Φέτελ"
Ο Λούκα Μοντετζέμολο μοιράστηκε την πρώτη του συνάντηση με τον Σεμπάστιαν Φέτελ, την απόκτηση του οποίου είχε προτείνει ο Μίχαελ Σουμάχερ. "Άδειασε" τον Φερνάντο Αλόνσο.
Η ζωή του όλη είναι απόλυτα συνυφασμένη με τη Ferrari, οπότε ο πρώην πρόεδρος Λούκα Κορδέρο ντι Μοντετζέμολο δυσκολεύεται να σταματήσει να... μιλάει για την εταιρεία που τον απομάκρυνε.
Ο νυν επικεφαλής της επιτροπής διεκδίκησης των Ολυμπιακών Αγώνων του 2024 για τη Ρώμη είπε σε συνέντευξη του στην εφημερίδα "La Repubblica" πως ο Μίχαελ Σουμάχερ ήταν εκείνος που υπέδειξε στη Ferrari να αποκτήσει τον Σεμπάστιαν Φέτελ.
" Ήταν το καλοκαίρι που (ο Σουμάχερ) έπρεπε να επιστρέψει στη δράση για να αντικαταστήσει τον Μάσα (σ.σ. μετά το ατύχημα του Βραζιλιάνου στη Βουδαπέστη το 2009). Είπε "ο ιδανικός οδηγός για εσάς είναι ο Σεμπ".
Φυσικά, ο Φέτελ που οδηγεί φέτος για τη Ferrari, βρισκόταν μεσούσης της πρώτης του σεζόν στη Red Bull. Το φλερτ συνεχίστηκε τα επόμενα χρόνια:
" Ο (Στέφανο) Ντομενικάλι τον ήθελε πάση θυσία. Τον έφερε στο σπίτι μου στη Μπολόνια. (Ο Φέτελ) εμφανίστηκε με ένα κουτί σοκολατάκια στο χέρι. Ήταν ήδη παγκόσμιος πρωταθλητής, αλλά έμοιαζε αδέξιος. Έκανε σε όλους μας καλή εντύπωση. Τελικά, όταν ο (νυν πρόεδρος της FIAT, Σέρτζιο) Μαρτσιόνε και εγώ είδαμε πως ο Φερνάντο Αλόνσο είχε γίνει "σκοτεινός" και θλιμμένος και προκαλούσε αναστάτωση στην ομάδα, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε αλλαγή".
Ο Μοντετζέμολο προτιμάει τον Φέτελ από τον Αλόνσο, καθώς ο Γερμανός έχει συνεισφέρει στη δημιουργία θετικής ατμόσφαιρας στην ομάδα.
" Ο Φέτελ κερδίζει σίγουρα λιγότερα από τα χρήματα που ζήτησε ο Αλόνσο για να ανανεώσει. Και έπειτα βοήθησε πραγματικά τον (νυν επικεφαλής Μαουρίτσιο) Αριβαμπένε) που είναι ένας άνδρας με σπουδαίο χαρακτήρα, να εφαρμόσει ένα καλύτερο και θετικό κλίμα".
Ένα 24ωρο νωρίτερα ο Μοντετζέμολο είχε χαρακτηρίσει "τυχερή" τη σεζόν που κάνει η Ferrari φέτος, εξαιτίας της έλλειψης ανταγωνισμού από ομάδες σαν τη Red Bull και τη Williams, ενώ "καρπώθηκε" ίσως και δικαιολογημένα μερίδιο αυτής της επιτυχίας, αφού η προετοιμασία για τη φετινή χρονιά είχε ξεκινήσει από το 2014. Βέβαια πολλοί από τους ανθρώπους που... συνέβαλαν στη φετινή επιτυχία, δουλεύοντας το 2014, δεν βρίσκονται πλέον στη Ferrari.