Ο Σούτιλ οδηγός της Spyker
Ο Αντριαν Σούτιλ θα είναι ο δεύτερος οδηγός της Spyker για το 2007, όπως ανακοίνωσε η ομάδα της Φόρμουλα Ενα
Ο 23χρονος οδηγός, ο οποίος θα έχει "ομόσταυλο" τον Ολλανδό Κρίστιαν Αλμπερς, θα είναι ο τέταρτος Γερμανός "πιλότος" στη νέα σεζόν μετά τους Ραλφ Σουμάχερ, Νικ Χάιντφελντ και Νίκο Ρόσμπεργκ.
Ο Σούτιλ κατέκτησε εφέτος τον τίτλο στο ιαπωνικό πρωτάθλημα Φόρμουλα 3, ενώ ήταν οδηγός δοκιμών στα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής σε τρία γκραν πρι.
Η Spyker ανακοίνωσε σήμερα ότι ο οδηγός από το Μόναχο υπέγραψε μακροχρόνιο συμβόλαιο, χωρίς ωστόσο να δώσει στη δημοσιότητα τις λεπτομέρειες της συμφωνίας.
"Πραγματικά απόλαυσα αυτήν τη χρονιά την παρουσία μου στη Φόρμουλα Ενα και, για να είμαι ειλικρινής, πίστευα ότι θα ήμουν οδηγός δοκιμών το 2007", δήλωσε ο Σούτιλ, του οποίου ο πατέρας, που γεννήθηκε στην Αργεντινή, στο παρελθόν έπαιζε βιολί στη συμφωνική ορχήστρα του Μονάχου.
Ο γιός του Χόρχε Σούτιλ είχε την ευκαιρία να ασχοληθεί με τη μουσική, ωστόσο αυτός επέλεξε τα γρήγορα αυτοκίνητα και τις υψηλές ταχύτητες.
"Τώρα ο θόρυβος του κινητήρα είναι η μουσική στα αυτιά μου", τόνισε χαρακτηριστικά ο 23χρονος, η ανακοίνωση της συμφωνίας με τον οποίο έβαλε τέλος στις ελπίδες του Τιάγκο Μοντέιρο να παραμείνει στην ομάδα που μετείχε στο περυσινό πρωτάθλημα με το όνομα Midland και χωρίς να συγκεντρώσει βαθμό.
Ο Σούτιλ κατέκτησε εφέτος τον τίτλο στο ιαπωνικό πρωτάθλημα Φόρμουλα 3, ενώ ήταν οδηγός δοκιμών στα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής σε τρία γκραν πρι.
Η Spyker ανακοίνωσε σήμερα ότι ο οδηγός από το Μόναχο υπέγραψε μακροχρόνιο συμβόλαιο, χωρίς ωστόσο να δώσει στη δημοσιότητα τις λεπτομέρειες της συμφωνίας.
"Πραγματικά απόλαυσα αυτήν τη χρονιά την παρουσία μου στη Φόρμουλα Ενα και, για να είμαι ειλικρινής, πίστευα ότι θα ήμουν οδηγός δοκιμών το 2007", δήλωσε ο Σούτιλ, του οποίου ο πατέρας, που γεννήθηκε στην Αργεντινή, στο παρελθόν έπαιζε βιολί στη συμφωνική ορχήστρα του Μονάχου.
Ο γιός του Χόρχε Σούτιλ είχε την ευκαιρία να ασχοληθεί με τη μουσική, ωστόσο αυτός επέλεξε τα γρήγορα αυτοκίνητα και τις υψηλές ταχύτητες.
"Τώρα ο θόρυβος του κινητήρα είναι η μουσική στα αυτιά μου", τόνισε χαρακτηριστικά ο 23χρονος, η ανακοίνωση της συμφωνίας με τον οποίο έβαλε τέλος στις ελπίδες του Τιάγκο Μοντέιρο να παραμείνει στην ομάδα που μετείχε στο περυσινό πρωτάθλημα με το όνομα Midland και χωρίς να συγκεντρώσει βαθμό.