X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ο τίτλος περνάει από την Ιαπωνία

Tο πρωτάθλημα συνεχίζεται στην χώρα του ανατέλλοντος ηλίου, την Ιαπωνία. Στην πίστα της Σουζούκα, ένας εκ των Γουέμπερ, Αλόνσο, Χάμιλτον, Φέτελ και Μπάτον πρέπει να αποδείξει ότι τα δύσκολα του αρέσουν... πολύ.

Σε μια αρκετά γρήγορη πίστα οι πιλότοι καλούνται μετά το τέλος των 53 γύρων να πάρουν την πρώτη θέση. Το συνολικό μήκος της πίστας είναι 5.807 χιλιόμετρα, ενώ η απόσταση που καλύπτουν οι αγωνιζόμενοι είναι 307.471 χιλιόμετρα. Υπάρχουν 18 στροφές, εκ των οποίων οι δέκα είναι δεξιές και οι οχτώ αριστερές.

Τον ταχύτερο γύρο τον είχε κάνει ο Κίμι Ράικονεν το 2005 με χρόνο 1:31:540, ο Σουμάχερ με εφτά νίκες είναι ο αυτοκράτορας της πίστας, ενώ από τους κατασκευαστές η McLaeren με 8 νίκες επικρατεί της Ferrari που έχει επτά.

Το σημείο που αξίζει να αναφέρουμε και να δώσουμε ιδιαίτερη σημασία είναι ότι στη Σουζούκα έχουν βρει τραγικό θάνατο, 17 οδηγοί και αναβάτες - χωρίς ωστόσο να έχει συμβεί ανάλογο περιστατικό στην Formula 1.

Το πρώτο περιστατικό σημειώθηκε στις στις 4 Μαΐου του 1963, όταν ο Μασάο Ασάνο σκοτώθηκε κατά τη διάρκεια του γιαπωνέζικου Grand Prix.

Τελευταίος που μπήκε στη σχετική λίστα είναι ο Κεισούτε Σάτο, ο οποίος σκοτώθηκε με τη Honda CBR600RR του στις 12 Ιουνίου του 2005.



Τέσσερις στροφές πριν πέσει η καρό σημαία του φετινού πρωταθλήματος η μάχη στην κορυφή είναι αυτή που έχει τραβήξει τα βλέμματα. Πέντε πιλότοι, τριών διαφορετικών ομάδων αποτελούν τους μόνιμους πρωταγωνιστές καθ΄ όλη τη διάρκεια της σεζόν και αναμένονται μέχρι το τέλος να.. ρίξουν τα κορμιά τους στην φωτιά ώστε να κατακτήσουν την κορυφή.

Ο φορμαρισμένος...

... Αλόνσο
προέρχεται από δύο συνεχόμενες νίκες σε Μόντσα και Σιγκαπούρη φτάνοντας στους 191 βαθμούς και τη δεύτερη θέση. Στην Ιαπωνία φιλοδοξεί να πάρει αν όχι τη νίκη, μία θέση στην πρώτη τριάδα ώστε να συνεχίσει να βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από την πρώτη θέση.

Ο πρωτοπόρος...

... Γουέμπερ
παραμένει στην κορυφή με 202 βαθμούς, έχοντας τέσσερις νίκες. Στα τελευταία τρία Grand Prix έχει πάρει τη δεύτερη, έκτη και δεύτερη θέση σε Βέλγιο, Μόντσα και Σιγκαπούρη αντίστοιχα.

Να μην τριτώσει για...

... Χάμιλτον
. Ο Βρετανός πιλότος της McLaren προέρχεται από δύο συνεχόμενες αποχωρήσεις σε Μόντσα και Σιγκαπούρη. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2008, βρίσκεται στην τρίτη θέση του πρωταθλήματος με 182 βαθμούς. Φέτος, κάνει ό,τι μπορεί σε κάθε αγώνα ώστε να φτάνει στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Συνήθως το πληρώνει, είτε με ποινές, είτε με αποχωρήσεις. Αν στην Ιαπωνία είναι προσεκτικός και τυχερός θα καταφέρει να πλασαριστεί στις ψηλές θέσεις της κατάταξης.

Πρέπει να μιλήσει ο...

... Φέτελ
, ο οποίος αν θέλει να αποδείξει ότι δεν είναι παιδί πρέπει να πάρει τη νίκη. Πολλοί είναι αυτοί που κάνουν λόγο ότι ο Γουέμπερ είναι το νούμερο 2 στην Red Bull. Η εικόνα του Αυστραλού είναι τέτοια που φέτος μπορεί να ανατρέψει κάθε προγνωστικό και να τον οδηγήσει στον πρώτο του τίτλο.

Αντιθέτως, ο Σεμπάστιαν Φέτελ έχει υποπέσει σε αρκετά παιδαριώδης λάθη. Βέβαια, η διαφορά του από την κορυφή δεν είναι μεγάλη, αλλά μέχρι στιγμής δεν πείθει ότι μπορεί να χειριστεί καταστάσεις όπου το... τιμόνι ηλεκτρίζει!

Δεν ήταν πυροτέχνημα ο...

... Μπάτον
, που με την φετινή του εικόνα πιστοποίησε ότι πέρσι δεν έφτασε στην κορυφή, - μόνο - χάρη του Ρος Μπρον. Πηγαίνοντας στη McLaren πολλοί δεν πίστευαν ότι οι δυο πρωταθλητές κάτω από την ΄ίδια σκέπη μπορούν να χωρέσουν. Και οι δυο τους, όμως, δείχνουν ότι η συνεργασία τους πηγαίνει περίφημα, μιας και τα ασημένια βέλη είναι στη δεύτερη θέση των κατασκευαστών με 359 βαθμούς.

Ο Μπάτον όμως έχει να παινεύεται για μια προσωπική του νίκη. Πιο ώριμος από ποτέ, ο Μπάτον έχει πάρει δυο νίκες σε Αυστραλία και Κίνα υπό συνθήκες, πουη χρήση των ελαστικών έπαιξε καθοριστικό ρόλο.

Η διαφορά του από την κορυφή δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη, ωστόσο θα πρέπει να ξεφύγει από τις αρκετές μέτριες εμφανίσεις του (από 5η – 8η θέση), για να μείνει ζεστός στο κυνήγι του τίτλου.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ