O Τότο Βολφ έκλεισε την πόρτα της Mercedes στον Κάρλος Σάινθ
Οι ελπίδες του Κάρλος Σάινθ να παραμείνει του χρόνου σε μία από τις κορυφαίες της Formula 1 δείχνουν να έχουν πια εξανεμιστεί, καθώς ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, άφησε να εννοηθεί ότι η ομάδα του Μπράκλεϊ κλίνει προς τον έφηβο Αντρέα Κίμι Αντονέλι για το 2025.
Μετά την επιλογή της Ferrari να τον αντικαταστήσει με τον Λιούις Χάμιλτον το 2025, ο Ισπανός βλέπει σταδιακά να κλείνει μία-μία η πόρτα κάθε άλλης μεγάλης ομάδας της Formula 1 για το επόμενο κεφάλαιο της καριέρας του.
Η McLaren από νωρίς είχε κλείσει τους Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι -τουλάχιστον- μέχρι το τέλος του 2026, έπειτα η Red Bull Racing επέλεξε να ανανεώσει το συμβόλαιο του Σέρτζιο Πέρεζ για τον ίδιο ορίζοντα, και τώρα η Mercedes κάνει σαφές ότι κλίνει προς την απόφαση να χτίσει το μέλλον της πάνω στον νεαρό, εξαιρετικά ταλαντούχο οδηγό της F2 Αντρέα Κίμι Αντονέλι.
Ο Τότο Βολφ, διευθυντής της ομάδα, δήλωσε στο γερμανικό Sky Sports ότι ο Αντρέα Κίμι Αντονέλι “είναι το μέλλον μας”. Ο νεαρός Ιταλός, που κλείνει τον ερχόμενο Αύγουστο τα 18 χρόνια του, δεν έχει διακριθεί ιδιαίτερα στη Formula 2 φέτος - παρότι οδηγεί για μία από τις κορυφαίες ομάδες εκεί. Αλλά στις δοκιμές που έχει ήδη κάνει με παλιότερα μονοθέσια της Mercedes F1 έχει εντυπωσιάσει την ομάδα του Μπράκλεϊ.
“Πιστεύω πως, πρώτα από όλα, ο Κάρλος αξίζει μια θέση σε μια κορυφαία ομάδα. Έχει κάνει φανταστική δουλειά” δήλωσε ο Βολφ στο περιθώριο του GP Καναδά. “Αλλά εμείς, πλέον, έχουμε μπει σε ένα δρόμο όπου θέλουμε να εφεύρουμε εκ νέου τον εαυτό μας καθώς προχωρούμε. Και ο Κίμι Αντονέλι αναμφίβολα παίζει ρόλο σε αυτό.
Δεν έχουμε πάρει ακόμα την απόφαση για τη νέα χρονιά, αλλά δεν θέλαμε να αφήσουμε και τον Κάρλος να περιμένει, διότι πρέπει να λάβει τις αποφάσεις του για τον εαυτό του και κάτι τέτοιο δεν θα ήταν δίκαιο. Όμως, κάνει εξαιρετική δουλειά”, συμπλήρωσε ο Αυστριακός.
Κατά συνέπεια, πλέον ο Σάινθ δείχνει να έχει μόνο δύο επιλογές για το 2026, και καμία από αυτές δεν μοιάζει ελκυστική: της Williams και της Sauber, που δεν προβλέπεται του χρόνου να ανελιχθούν σε υψηλότερες από τις τελευταίες θέσεις της εκκίνησης.
Και οι δύο ομάδες έχουν μια σχετική δυναμική για το 2026: η Williams διότι θα έχει τον καινούριο κινητήρα της Mercedes (που λέγεται ότι έχει ένα προβάδισμα, ενόψει του νέου πλαισίου κανονισμών) και η Sauber διότι θα μεταμορφωθεί στην εργοστασιακή Audi σε ενάμισι χρόνο.
Όμως, και οι δύο ομάδες μοιάζουν να χρειάζονται πολλά χρόνια για να γίνουν ανταγωνιστικές στην κορυφή της F1, αν υποθέσουμε ότι θα τα καταφέρουν κάποια στιγμή, και επίσης “καταδικάζουν” τον Σάινθ να περάσει όλο το 2025 σε ρόλο κομπάρσου.
Πάντως, ο διευθυντής της Williams Τζέιμς Βάουλς παραδέχθηκε ότι “ο νούμερο ένα στόχος μας είναι ο Κάρλος, πρόκειται για έναν οδηγό που έχει κερδίσει GP, και πέρσι ενάντια σε όλες τις προβλέψεις νίκησε τον Μαξ [Φερστάπεν] στη Σιγκαπούρη οδηγώντας εξαιρετικά. Και δεν ήταν η πρώτη φορά.
Είναι πολύ έξυπνος στον τρόπο που προσεγγίζει τα πράγματα, είναι λογικός και εκπληκτικά γρήγορος. Πιστεύω πως κάθε ομάδα θα ήταν τυχερή να είχε κάποιον σαν τον Κάρλος στις τάξεις της”, τόνισε ο Βάουλς.