O Βαλεντίνο Ρόσι κοντά στο ΛεΜάν του 2024 με το BMW Hypercar
Ο ζωντανός θρύλος του παγκόσμιου μότορσπορ Βαλεντίνο Ρόσι πλησιάζει στο όνειρό του να αγωνιστεί στις 24 Ώρες του ΛεΜάν - το 2024 με το καινούριο Hypercar της BMW στην κορυφαία κατηγορία LMDh.
Ο Βαλεντίνο Ρόσι, εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής μοτοσικλετών και ένας εκ των κορυφαίων της ιστορίας του MotoGP, φημολογείται ότι βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για να ενταχθεί στην εργοστασιακή ομάδα της βαυαρικής εταιρείας σε 18 μήνες, όταν η BMW θα επιστρέψει στην κορυφαία κατηγορία των αγώνων αντοχής (WEC) και στο ΛεΜάν.
Η γερμανική εταιρεία βρίσκεται αυτό τον καιρό στο στάδιο εξέλιξης του αγωνιστικού υβριδικού hypercar BMW M Hybrid V8, με το οποίο θα μπει στους αγώνες αντοχής το 2024. Εκεί θα αντιμετωπίσει μια σειρά από κορυφαία εργοστάσια που έχουν επίσης επιβεβαιώσει την είσοδό τους στην κατηγορία LMDh την προσεχή διετία - μεταξύ άλλων τις Ferrari, Porsche, Lamborghini, Peugeot και Cadillac.
Ο Βαλεντίνο Ρόσι αγωνίστηκε φέτος, στην πρώτη του αγωνιστική σεζόν μετά την αποχώρησή του από το MotoGP, στους αγώνες του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος GT World Challenge Europe με ένα Audi R8 LMS της βελγικής ιδιωτικής ομάδας Team WRT. Ο "γιατρός" σημείωσε, στη διάρκεια της χρονιάς, ορισμένα εξαιρετικά αποτελέσματα στην πρώτη του πλήρη χρονιά στους αγώνες αυτοκινήτων.
Η Team WRT, όμως, το 2023 θα συνεργαστεί από το 2023 με τη BMW, κι έτσι ο Ιταλός του χρόνου αντί για το αγωνιστικό Audi R8 θα συμμετέχει με μια αγωνιστική BMW M4 GT3. Αν όλα πάνε καλά, σύμφωνα με τις πληροφορίες, και ο "γιατρός" συνεχίσει τα εξαιρετικά του αποτελέσματα, τότε πιθανότατα το 2024 θα αναβαθμιστεί στην εργοστασιακή ομάδα της BMW για τους αγώνες αντοχής και τις 24 Ώρες του ΛεΜάν, οδηγώντας το hypercar M Hybrid V8.
Μάλιστα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η συνεργασία της Team WRT με τη BMW "ενορχηστρώθηκε" από τον ίδια τη βαυαρική εταιρεία, με σκοπό να δελεάσει τον Ρόσι να συμμετάσχει στο πρόγραμμα του Hypercar το 2024.
Φέτος αγωνιζόμουν με το Audi αλλά του χρόνου θα είμαι με τη BMW» είπε ο Βαλεντίνο. "Θα γίνω εργοστασιακός οδηγός και είμαι πολύ χαρούμενος. Έχω ήδη δοκιμάσει το αυτοκίνητο, θα παραμείνω στην ίδια ομάδα που ήμουν και πέρσι, και το μόνο που θα αλλάξει είναι το αυτοκίνητο.
Η WRT ήταν με την Audi για 15 χρόνια, αλλά επιλέχθηκε η BMW για το 2023. Τη δοκίμασα τη Δευτέρα μετά τον τελευταίο αγώνα στη Βαρκελώνη. Είναι πανέμορφη, πολύ σύγχρονη, με διπλό turbo, μεγαλύτερη από το Audi. Δείχνει πιο εύκολη στην οδήγηση".
Σχετικά με το 2024 και το Hypercar που ετοιμάζει η γερμανική εταιρεία, ο «γιατρός» είπε: "Θα ήθελα να το δοκιμάσω, κι ελπίζω να οργανώσουμε ένα τεστ. Μετά, όμως, θα είναι απαραίτητο να καταλάβουμε πόσο γρήγορος είμαι για να γίνω ένας από τους οδηγούς της κατηγορίας των Hypercars. Θα είναι μια δύσκολη πρόκληση", κατέληξε.
Ο Βαλεντίνο Ρόσι δήλωσε το 2019 πως, όταν θα σταματούσε τους αγώνες μοτοσικλετών, θα ήθελε να ακολουθήσει μια δεύτερη καριέρα και θα αγωνίζεται με αυτοκίνητα για τουλάχιστον δέκα χρόνια ακόμη. Και πέρσι συμπλήρωσε πως ένας από τους μεγάλους του στόχους είναι να γίνει ανταγωνιστικός στην κορυφαία κατηγορία των αγώνων αντοχής και του ΛεΜάν. "Εκεί το επίπεδο των οδηγών είναι πολύ υψηλό, και δεν ξέρω αν είμαι αρκετά γρήγορος", είπε.