O Βαλεντίνο Ρόσι μειώνει τους αγώνες το 2025 ενόψει της γέννησης του δεύτερου παιδιού του
Με τη φράση “κουράστηκα, και η σύντροφός μου Φραντσέσκα θυμώνει που είμαι συνέχεια στο δρόμο”, ο Βαλεντίνο Ρόσι εξήγησε ότι θα περιορίσει σημαντικά τους αγώνες αυτοκινήτου που θα συμμετάσχει το 2025 - κάτι που σημαίνει ότι μάλλον δεν θα επιστρέψει στις 24 ώρες του ΛεΜάν του χρόνου.
Το Μάρτιο του 2022 ο θρύλος του MotoGP, ο αγαπημένος “γιατρός” των δύο τροχών, απέκτησε το πρώτο του παιδί -την κόρη του Τζουλιέτα- με τη σύντροφό του, Φραντσέσκα Σοφία Νοβέλο.
Τον περασμένο Ιούλιο, ο “Βάλε” έκανε γνωστό ότι η Φραντσέσκα περιμένει και το δεύτερό τους παιδί, και φαίνεται ότι αυτό αναγκάζει τον Ιταλό να περιορίσει για το 2025 τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις.
Αυτό σημαίνει ότι του χρόνου ο Ρόσι δεν θα λάβει μέρος στους δύο θεσμούς που συμμετείχε φέτος, δηλαδή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) -που περιλαμβάνει και τον αγώνα των 24 Ωρών του ΛεΜάν- και το GT World Challenge Europe. Το πιθανότερο σενάριο είναι να αγωνίζεται μόνο στον δεύτερο θεσμό, το 2025.
Ο 45χρονος Βαλεντίνο, εργοστασιακός οδηγός της BMW μέσω της ομάδας WRT, είπε σχετικά στο motorsport.com: “Συνειδητοποίησα ότι 16 αγώνες [το χρόνο] είναι πολλοί, και ότι βρίσκομαι στην ίδια κατάσταση όπως στο MotoGP. Κουράστηκα, κι επιπλέον η σύντροφός μου, Φραντσέσκα, θυμώνει που είμαι συνέχεια στο δρόμο.
Για το 2025, στόχος μου είναι να συμμετάσχω σε 10-11 αγώνες. Θα πρέπει να επιλέξω ανάμεσα στο GTWCE ή το WEC. Το ένα είναι παγκόσμιο πρωτάθλημα, οπότε το να κερδίσεις τον τίτλο έχει ειδικό βάρος, αλλά στους αγώνες του Stephane Ratel Organisation [GTWCE] οι αγώνες είναι πολύ ωραίοι γιατί έχουν μόνο αυτοκίνητα GT3”, συμπλήρωσε ο “γιατρός”.
Ο διευθυντής της WRT, Βινσέντ Βοσέ, τόνισε από την πλευρά του ότι “ο Βάλε θέλει να περιορίσει τον αριθμό των αγώνων του και ο μόνος τρόπος να το κάνει αυτό είναι να συμμετέχει σε μόνο ένα πρωτάθλημα. Πρέπει να λάβει την απόφαση: θέλει το WEC ή το GTWCE; Αυτό είναι ακόμα στον αέρα προς το παρόν.
Υπάρχουν πολλοί παράγοντες. Ένας από αυτούς είναι η απόδοση της BMW στο WEC, που δεν ήταν αυτή που περιμέναμε, και ένας άλλος η κατηγοριοποίηση του Βαλεντίνο στις αγωνιστικές άδειες της FIA”.
Ένα όνειρο που έχει παραδεχθεί ότι έχει ο Βαλεντίνο στους αγώνες αυτοκινήτου είναι να αγωνιστεί στην κορυφαία κατηγορία LMDh του WEC και του ΛεΜάν στο μέλλον: “Θα μου άρεσε πολύ να αγωνιστώ με το Hypercar, διότι αυτό είναι το MotoGP των πρωτότυπων αυτοκινήτων. Ίσως υπάρξει στο μέλλον μια θέση στα Hypercars, θα δούμε”, είπε σχετικά.
Ο Ρόσι ανακοίνωσε πρόσφατα ότι στις 3 Νοεμβρίου (2024) θα οδηγήσει το πρωτότυπο BMW M Hybrid V8 Hypercar στις δοκιμές των rookies στο Μπαχρέιν, αλλά αυτό απομένει να ανακοινωθεί και επίσημα από τις BMW και WRT.