Ο αγώνας του Μπάθερστ είναι μία από τις πιο περιβόητες και δημοφιλείς συναντήσεις της παγκόσμιας σκηνής των αγώνων GT, σε ένα αυτοκινητοδρόμιο που από πολλούς χαρακτηρίζεται ως ένα από τα κορυφαία και πιο θεαματικά του πλανήτη.
Ο Ρόσι συμμετείχε στο φετινό 12ωρο αγώνα του Μπάθερστ μαζί με τον Βέλγο Σαρλ Βιρτς και τον Ελβετό Ραφαέλε Μαρτσιέλο στη BMW M$ GT3 με τον αριθμό #46 της ομάδας WRT. Η έτερη τριάδα της ίδιας ομάδας, ο Αυστραλός πρώην οδηγός της F1 Αουγκούστο Φάρφους με τους Νοτιοαφρικανούς αδερφούς Σέλντον και Κέλβιν βαν ντερ Λίντε, ήταν οι νικητές του αγώνα – καθώς η WRT γύρισε με ένα θριαμβευτικό 1-2 στις νίκες στο Μπάθερστ μετά από το 2018.
Ο Βαλεντίνο Ρόσι με τη BMW M4 GT3 στις 12 Ώρες του Μπάθερστ 2025
Julian Kroehl / BMW GROUP PRESS
Όλα αυτά συνέβησαν εμπρός σε 51.372 θεατές, που κατέκλυσαν το Μάουντ Πανοράμα. Οι δύο BMW της WRT πήραν τον έλεγχο του αγώνα μετά από την 4η ώρα, και έπειτα η ομάδα ακολούθησε άψογη στρατηγική για περιορίζει την κατανάλωση καυσίμου και να φτάσει με άνεση στο 1-2.
Οι δύο τριάδες οδηγών της WRT BMW πανηγυρίζουν το 1-2 στις 12 Ώρες του Μπάθερστ
BMW GROUP PRESS
Μόνο μία αναποδιά είχε η τριάδα με τον Ρόσι: την 8η ώρα του αγώνα ένα λάθος του Ιταλού στις διαδικασίες πίσω από το όχημα ασφαλείας επέφερε ποινή διέλευσης από τα πιτς, με αποτέλεσμα να ρίξει τη BMW #46 στη τελευταία θέση της κατηγορίας PRO. Όμως, ο Ρόσι, ο Βιρτς και ο Μαρτσιέλο έκαναν την αντεπίθεσή τους, και με ορισμένα άψογα σε εκτέλεση πιτ-στοπ επέστρεψαν στη δεύτερη θέση της γενικής.
Ο Βαλεντίνο Ρόσι με τον Σαρλ Βιρτς στο γκαράζ της WRT στο Μπάθερστ
Julian Kroehl / BMW GROUP PRESS
Καθώς ο “γιατρός” έχει δεσμευθεί να καλύψει όλη τη σεζόν του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC) με τη WRT BMW M4 GT3, είναι αμφίβολο αν θα είναι σε θέση να επιστρέψει στον αγώνα του Μπάθερστ.
Αλλά ο ίδιος δήλωσε ότι θα το ήθελε: “Θέλω να επιστρέψω, διότι είναι ωραίο να έρχομαι μια φορά το χρόνο για να αγωνίζομαι στην Αυστραλία, μου αρέσει πολύ αυτό το μέρος.
Είναι ο τέλειος τρόπος να ξεκινάς τη χρονιά, διότι η πίστα είναι φανταστική και ο αγώνας είναι επίσης πολύ δύσκολος. Ελπίζω να έρθουν περισσότερα εργοστασιακά αυτοκίνητα και εργοστασιακοί οδηγοί του χρόνου – εγώ πιστεύω ότι θα ξανάρθω εδώ”, είπε ο Ιταλός.