X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ALFA ROMEO

Ο Βάλτερι Μπότας μόλις παρέλαβε το καινούργιο του αυτοκίνητο

Ο Βάλτερι Μπότας με τη νέα Giuila GTAm ALFA ROMEO / PIETRO MARTELLETTI_PM STUDIOS

Ο Φινλανδός οδηγός της ομάδας Formula 1 της Alfa Romeo, παρέλαβε τη δική του συλλεκτική Giulia GTAm, μια από τις μόλις 500 που θα βγουν από τη γραμμή παραγωγής.

Ο Βάλτερι Μπότας μόλις παρέλαβε την ολοκαίνουρια, συλλεκτική Giulia του. Πρόκειται για μια από τις μόλις πεντακόσιες Giulia GTA, του πιο ισχυρού αυτοκινήτου παραγωγής που κατασκεύασε ποτέ η Alfa Romeo. Με την αγορά της, ο Μπότας γίνεται ένα πλήρες μέλος της μεγάλης οικογένειας των φίλων της Μιλανέζικης φίρμας.

Η ομάδα Formula 1 της Alfa Romeo υποδέχθηκε τον Φινλανδό οδηγό της στην έκθεση Stellantis &You στο Τορίνο, ώστε να του παραδώσει την Alfa Romeo Giulia GTam χρώματος Alfa Romeo Red. Όλα τα υψηλόβαθμα στελέχη της Alfa Romeo έδωσαν το παρόν για να τιμήσουν την παράδοση του αυτοκινήτου στον οδηγό της Formula 1, ενώ στη συνέχεια τον υποδέχτηκαν στη βάση της μάρκας που συστεγάζεται με το Centro Stile Alfa Romeo.

Ο Βάλτερι Μπότας με τη νέα Giuila GTAm ALFA ROMEO / PIETRO MARTELLETTI_PM STUDIOS

Είμαι ξεκάθαρα φίλος του αυτοκινήτου γενικότερα. Όμως αγαπώ την Alfa Romeo”, δήλωσε ο Μπότας κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου, προσθέτοντας: “Είναι τιμή για εμένα να εκπροσωπώ τη μάρκα και τώρα να γίνομαι και πελάτης της, αποκτώντας μία από τις πεντακόσιες Giulia GTA. Είναι ένα τεχνικά προηγμένο όχημα που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Sauber Engineering αξιοποιώντας την εμπειρία που αποκτήθηκε μέσω της εμπλοκής της μάρκας στη Formula 1. Όμως για εμάς τους φίλους του αυτοκινήτου και των αγώνων αντιπροσωπεύει πολλά περισσότερα. Είναι η αναγέννηση ενός θρύλου, της Giulia GTA της 1965, και αντιπροσωπεύει απόλυτα το DNA της μάρκας και το πάθος για τους αγώνες, την οδηγική απόλαυση και το ξεχωριστό στιλ”.

Η πρώτη διαδρομή του Μπότας με την καινούργια του Giulia GTAm έγινε από τη έκθεση στο Centro Stile Alfa Romeo, όπου ο οδηγός συζήτησε με τη σχεδιαστική ομάδα της μάρκας για μια σειρά προγραμμάτων εξέλιξης στα οποία έχει προσωπική εμπλοκή.

Ο Βάλτερι Μπότας με τη νέα Giuila GTAm ALFA ROMEO / PIETRO MARTELLETTI_PM STUDIOS

Alfa Romeo Giulia GTA

Η Alfa Romeo Giulia GTA αναβίωσε έναν από τους θρύλους των αγώνων που αποτέλεσε σταθμό στην ιστορία της μάρκας. Η Giulia GTA του 1965 αποτελεί μοναδικό δείγμα της ικανότητας της Alfa Romeo να συνδυάζει το στιλ με την απόδοση.

Η σύγχρονη Giulia GTA είναι ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων που βασίζεται στην Giulia Quadrifoglio. Χάρη στην εκτενή χρήση ελαφρών υλικών, η Giulia GTA έχει μειωμένο βάρος έως και 100 κιλά σε σχέση με την Giulia Quadrifoglio, ενώ εφοδιάζεται με μια αναβαθμισμένη έκδοση του κινητήρα του μοντέλου, τον bi-Turbo V6 χωρητικότητας 2,9 λίτρων, ο οποίος για την περίσταση αποδίδει 540 ίππους με ειδική ισχύ 187 ίππων/λίτρο.

Alfa Romeo Giulia GTAm FCA GERMANY AG

Οι μηχανικοί της Alfa Romeo βελτίωσαν την αεροδυναμική απόδοση και το κράτημα του μοντέλου, αλλά κυρίως μείωσαν το βάρος, στοιχείο που χαρακτήριζε και τη Giulia GTA του 1965. Για την επίτευξη αυτών των στόχων έγινε εκτενής εφαρμογή συνθετικών υλικών, ενώ χρησιμοποιήθηκαν λύσεις στο κομμάτι της αεροδυναμικής και των μηχανικών μερών που εξελίχθηκαν μέσω της Formula 1 σε συνεργασία με την Sauber Engineering. Η αξιοποίηση των εγκαταστάσεων της Ελβετικής εταιρείας συνέβαλε σημαντικά σε αυτό το σκοπό, με τη Sauber να μετρά περισσότερα από 50 χρόνια εμπειρίας στους αγώνες, τα 27 εκ των οποίων στην Formula 1.

GTA και Autodelta: ένα ζευγάρι γεμάτο ιστορία και επιτυχίες

Τα αρχικά GTA προέρχονται από τις λέξεις “Gran Turismo Alleggerita” και πρωτοεμφανίστηκαν το 1965 με την Giulia GTA -μια ειδική έκδοση της Sprint GT - που παρουσιάστηκε στο σαλόνι αυτοκινήτου του Άμστερνταμ εκείνης της χρονιάς και εξελίχθηκε με στόχο της έγκριση τύπου για τους αγώνες.

Το αμάξωμα της Giulia Sprint GT αντικαταστάθηκε με ένα πανομοιότυπο σε όψη, αλλά κατασκευασμένο από αλουμίνιο, με το συνολικό βάρος να μειώνεται στα 745 κιλά σε σχέση με τα 950 κιλά της έκδοσης παραγωγής. Οι μηχανικοί της Autodelta, του επίσημου αγωνιστικού τμήματος της Alfa Romeo αύξησαν την απόδοση του ατμοσφαιρικού κινητήρα των 1.570 κ.εκ. από τους 115 στους 170 ίππους, με τις επιτυχίες στους αγώνες να έρχονται σχεδόν άμεσα με την παρουσίαση του μοντέλου.

ALFA ROMEO GIULIA GTAM

Με τρία συνεχόμενα “Challenge Europeo Marche”, δεκάδες εθνικά πρωταθλήματα και εκατοντάδες πρώτες θέσεις, η Giulia Sprint GTA αποτελούσε την επιτομή ενός καθημερινού αυτοκινήτου σχεδιασμένου για να κατακτά νίκες. Από τότε το αρκτικόλεξο GTA αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της ιστορίας της Alfa Romeo, ένα όνομα θρυλικό όσο και εκείνο της Autodelta.

TAGS ALFA ROMEO ALFA ROMEO GIULIA ΒΑΛΤΕΡΙ ΜΠΟΤΑΣ FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ