FORMULA 1

Ο Βολφ διαψεύδει τα νέα σενάρια για τον Φερστάπεν στη Mercedes το 2026

AP Photo/Andy Wong

Η φτωχή απόδοση της Red Bull στα δύο πρώτα GP της Formula 1 του 2025, που κολακεύθηκε με τις οδηγικές υπερβάσεις του Μαξ Φερστάπεν, έβγαλε ξανά στην επιφάνεια τα σενάρια αποχώρησης του Ολλανδού από το Μίλτον Κινς. Τότο Βολφ: “Αυτή η ερώτηση δεν είναι σχετική πια”.

Ο Μαξ Φερστάπεν έχει τη δυνατότητα να πυροδοτήσει έναν όρο στο συμβόλαιό του με τη Red Bull που θα του επιτρέψει να φύγει από το Μίλτον Κινς, αν το θελήσει, πριν τη λήξη του συμβολαίου των δύο πλευρών στο τέλος του 2028.

Από όσα έχουν φανεί μέχρι στιγμής, το βασικό κριτήριο του πρωταθλητή για την απόφασή του δεν θα είναι τα μυθικά ποσά που φέρεται να του προσφέρουν οι Mercedes και Aston Martin –που εικάζεται ότι ξεπερνούν το 1 δισεκατομμύριο ευρώ για πολυετές συμβόλαιο από τη δεύτερη– αλλά οι πληροφορίες που θα έχει ο Φερστάπεν για την ανταγωνιστικότητα των ομάδων από το 2026.

Αυτό είναι κάτι που επιβεβαίωσε και ο σύμβουλος της Red Bull, Χέλμουτ Μάρκο: “Ο Μαξ θέλει ένα αυτοκίνητο ικανό να κερδίζει πάντα. Αν δεν μπορούμε να του το προσφέρουμε, υπάρχουν πάντοτε όροι απόδοσης, οπότε θα είναι δύσκολο”, τόνισε ο Αυστριακός.

Ο Ολλανδός έκανε δύο οδηγικές υπερβάσεις με την RB21 στη Μελβούρνη και στη Σαγκάη για να τερματίσει στην 2η και 4η θέση των αντίστοιχων GP, με αποτέλεσμα να βρίσκεται 8 βαθμούς πίσω από τον Λάντο Νόρις στο πρωτάθλημα. Όμως, έχουν περάσει προ πολλού οι μέρες που η Red Bull ήταν το κορυφαίο μονοθέσιο.

Ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull RB1 μπροστά από τη Mercedes W16 του Κίμι Αντονέλι στο GP Κίνας 2025 AP Photo/Andy Wong

Όταν ο Φερστάπεν ρωτήθηκε στην Κίνα αν η Red Bull είναι αυτή τη στιγμή το τέταρτο σε απόδοση μονοθέσιο πίσω από τις McLaren, Mercedes και Ferrari, απάντησε “φαίνεται πως είναι”. Και σε άλλη ερώτηση αν έχει το κίνητρο να βοηθήσει τη RBR να βελτιωθεί, απάντησε γελώντας “ναι, και ακούω αυτές τις ερωτήσεις συνέχεια.

Για μένα δεν έχει αλλάξει τίποτα. Για την ακρίβεια είμαι πολύ ήρεμος, έχω πολύ θετική ψυχολογία, απολαμβάνω τηζωή. Κάθε φορά που μπαίνω στο αυτοκίνητο, προσπαθώ να κάνω το καλύτερο που μπορώ”, συμπλήρωσε.

Όμως ο Ραφλ Σουμάχερ, σχολιαστής της γερμανικής τηλεόρασης, είπε ότι βλέπει ήδη σημάδια ότι ο Φερστάπεν σκέφτεται την αποχώρηση από το Μίλτον Κινς – και ότι το θέμα αυτό θα συζητηθεί στη μεγάλη σύσκεψη της RBR μέσα στην εβδομάδα που διανύουμε.

Ένας Ολλανδός δημοσιογράφος, στο πλαίσιο του GP Κίνας, έφτασε στο σημείο να αναφέρει ότι έχει επέλθει ήδη συμφωνία του Μαξ με τη Mercedes για τη μετακόμιση του πρωταθλητή στο Μπράκλεϊ το 2026.

Επιπλέον, ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren, Ζακ Μπράουν, προέβλεψε τη μετακίνηση του τετράκις πρωταθλητή στη Mercedes του χρόνου – ενώ παραδέχθηκε ότι έκανε και ο ίδιος ένα διερευνητικό τηλεφώνημα για να μάθει τα πλάνα του Ολλανδού.

Ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ AP Photo/Darko Bandic

Κανένα σχόλιο”, είπε ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ στο γερμανικό δίκτυο Sky όταν ρωτήθηκε για το θέμα Φερστάπεν στη Σαγκάη. “Οι φημολογίες ξεκινούν από νωρίς φέτος, ίσως κι από τώρα. Αλλά μένουμε στην απόφαση που έχουμε λάβει για τους δύο οδηγούς μας.

Οι επιδόσεις [του Ράσελ] είναι εξαιρετικές, και είναι εκπληκτική η ηρεμία με την οποία οδηγεί ο Κίμι σε ηλικία μόλις 18 ετών. Οπότε δεν άλλαξε τίποτα”, πρόσθεσε ο Αυστριακός.

Όταν πιέστηκε να αναφερθεί περαιτέρω στο ενδεχόμενο να υπογράψει τον Φερστάπεν το 2026,ο Βολφ είπε: “Αυτή η ερώτηση δεν είναι σχετική πια. Δεν υπάρχει κάποια αλλαγή, στεκόμαστε στο πλευρό των οδηγών μας και αποδίδουν και οι δύο εντυπωσιακά”.

Και πράγματι, ο Κίμι Αντονέλι τα έχει πάει περίφημα στα δύο πρώτα του GP στη θέση του Λιούις Χάμιλτον, κερδίζοντας μάλιστα στην Κίνα τη διάκριση του “οδηγού της ημέρας” με την ανάκαμψή του έπειτα από τη ζημιά που υπέστη η Mercedes W16 του Ιταλού στον πρώτο γύρο του αγώνα της Σαγκάης.

Παράλληλα, ο Ράσελ άντλησε για δεύτερο διαδοχικό αγώνα τη μέγιστη δυναμική που είχε να του δώσει η W16, ανέβηκε στο βάθρο και της Μελβούρνης και της Κίνας και μπορεί να ελπίζει ότι -με τις αναβαθμίσεις του μονοθεσίου φέτος- θα μπορούσε να επιδιώξει να μείνει “ζωντανός” στη μάχη του τίτλου με τους Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι της McLaren.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ