X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ο Βολφ κατηγόρησε τη FIA για μεροληψία υπέρ του Φερστάπεν

Τότο Βολφ, GP Βρετανίας 2024 FINN POMEROY / MERCEDES-BENZ AG

Μετά τις ποινές 5 δευτερολέπτων που δέχθηκε τόσο ο Τζορτζ Ράσελ όσο και ο Λάντο Νόρις στο GP των ΗΠΑ, αλλά όχι και ο Μαξ Φερστάπεν, ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ είπε ότι οι αγωνοδίκες της FIA προχώρησαν σε “κάπως μεροληπτική λήψη αποφάσεων”.

Ο Τζορτζ Ράσελ, της Mercedes F1, δέχθηκε την ποινή των 5’’ διότι εξώθησε τον Βάλτερι Μπότας της Sauber εκτός πίστας στη στροφή 12, νωρίς στον αγώνα του Όστιν. Αργότερα, περί το μέσον του αγώνα, ο Γιούκι Τσουνόντα της RB έλαβε την ίδια ποινή διότι ώθησε εκτός πίστας τον Άλεξ Άμπον της Williams.

Όμως, ο Μαξ Φερστάπεν δεν έτυχε της ίδιας αντιμετώπισης από τους αγωνοδίκες, σύμφωνα με τον Τότο Βολφ, ούτε στην πρώτη στροφή μετά την εκκίνηση που ώθησε εκτός πίστας στην εξωτερική τον Νόρις, ούτε στο τέλος του αγώνα στη μονομαχία του με τον Άγγλο της McLaren.

Ο Νόρις είχε φτάσει την Red Bull RB20 του Ολλανδού έχοντας πολύ πιο φρέσκα ελαστικά, λόγω της τακτικής του να κάνει πιο αργά το ένα και μοναδικό πιτ-στοπ του. Φτάνοντας στη στροφή 12 ο Μαξ φρέναρε αργά για να υπερασπιστεί την 3η θέση, με αποτέλεσμα να ανοιχτεί εκτός πίστας στην έξοδο της αριστερής στροφής.

Καθώς βρέθηκαν και οι δύο εκτός πίστας στην εξωτερική, ο Νόρις συνέχισε την επίθεσή του και κατάφερε να περάσει τον Ολλανδό, αλλά μετέπειτα ο Βρετανός δέχθηκε ποινή 5 δευτερολέπτων διότι απέκτησε προβάδισμα βγαίνοντας από την πίστα - σύμφωνα με την απόφαση των αγωνοδικών.

Ο Βολφ ήταν φανερά εκνευρισμένος. Όταν, νωρίτερα, έμαθε την ποινή στον Ράσελ, τη χαρακτήρισε “γελοία” μιλώντας στον Άγγλο οδηγό της ομάδας του στη ραδιοεπικοινωνία.

Και όταν ο Άγγλος ρώτησε, επίσης στη ραδιοεπικοινωνία, αν ο Φερστάπεν τιμωρήθηκε για την κίνησή του στην πρώτη στροφή του αγώνα, ο Βολφ του απάντησε "δεν πήρε ποινή, και στο τέλος ο Λάντο τιμωήθηκε επειδή ωθήθηκε εκτός πίστας και προσπέρασε από την εξωτερική. Υποθέτω ότι αυτή είναι κάπως μεροληπτική λήψη αποφάσεων”.

Αργότερα, σε δηλώσεις του στο αγγλικό δίκτυο Sky Sports F1, ο Αυστριακός διευθυντής της Mercedes F1 δήλωσε ότι οι αποφάσεις των αγωνοδικών “είναι ασυνεπείς. Με τον Βάλτερι, δεν αγωνιζόμασταν καν. [Στο Sprint] είδαμε ορισμένα τέτοια συμβάντα που ήταν πανομοιότυπα και δεν τιμωρήθηκαν, παρότι συνέβησαν στη διεκδίκηση θέσεων, στην πραγματικότητα.

Συνεπώς, το ότι δεχθήκαμε αυτή την ποινή είναι εντελώς παράδοξο. Νομίζω ότι ξέρουμε γιατί, αλλά δεν μπορώ να το πω στην τηλεόραση”, πρόσθεσε ο Βολφ.

Σε ερώτηση, τέλος, αν αυτό οφείλεται σε υπερβολικά σχολαστική διαιτησία, ο Αυστριακός απάντησε: “Ορισμένες φορές υπάρχουν συσχετισμοί. Όταν αφορά στη λήψη αποφάσεων, αυτό αρχίζει να γίνεται λίγο ενδιαφέρον.

Στο τέλος της ημέρας, είναι μια δύσκολη δουλειά. Ορισμένοι [αγωνοδίκες] είναι πολύ καλοί, ορισμένοι προσπαθούν να κάνουν το καλύτερο που μπορούν, και πρέπει να τους αποδίδουμε την πρέπουσα τιμή”, κατέληξε ο Τότο Βολφ.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 MERCEDES F1 ΤΟΤΟ ΒΟΛΦ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ