X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

O Βολφ παραδέχθηκε ότι ο Φερστάπεν θα ενδιέφερε τη Mercedes F1

Ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ MERCEDES-AMG F1 MEDIA

Ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, δεν αρνήθηκε ότι ο τρις παγκόσμιος πρωταθλητής της F1 Μαξ Φερστάπεν θα μπορούσε να βρεθεί στο στόχαστρο της ομάδας του Μπράκλεϊ για τη μελλοντική διαδοχή του Λιούις Χάμιλτον. Χέλμουτ Μάρκο: “Ο Τότο θα το προσπαθήσει, αλλά θα αποτύχει”.

Η απρόσμενη “βόμβα” της μεταγραφής του Λιούις Χάμιλτον στη Ferrari το 2025 απέδειξε πόσο γρήγορα μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα στη Formula 1, σχετικά με τις μετακινήσεις ακόμα και των κορυφαίων οδηγών του σπορ με τις ομάδες με τις οποίες σήμερα δείχνουν άρρηκτα συνδεδεμένοι.

Το συμβόλαιο του Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull Racing εκτείνεται μέχρι το τέλος του 2028, και παρότι ο Τότο Βολφ λέει ότι “σεβόμαστε τα συμβόλαια που υφίστανται” σχεδόν πάντοτε βρίσκεται τρόπος να σπάνε οι συμφωνίες. Ειδικά αν πάρει δυσμενή τροπή η υπόθεση των τελευταίων ημερών, που σύμφωνα με πολλούς έχει αφήσει τον Κρίστιαν Χόρνερ μετέωρο στη διεύθυνση της Red Bull Racing, συμπαρασύροντας ενδεχομένως και τον Άντριαν Νιούι στην έξοδο από το Μίλτον Κινς.

Η θέση του Χάμιλτον στη Mercedes είναι άδεια για το 2025, και ο Βολφ είπε σε πρόσφατη συνέντευξή του στο γερμανικό κανάλι RTL ότι θα προσπαθούμε να έχουμε πάντα τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό οδηγών στα αυτοκίνητά μας και να αποζητούμε τέτοιες συζητήσεις”, απαντώντας σε ερώτηση αν ο Φερστάπεν είναι ένας από τους στόχους της Mercedes F1 για το μέλλον.

Ο Μαξ Φερστάπεν στο GP Λας Βέγκας 2023 RED BULL CONTENT POOL


Ο Αυστριακός συνέχισε: “Μπορείτε να δείτε πόσο γρήγορα μπορούν να αλλάζουν οι καταστάσεις. Την ίδια στιγμή, σεβόμαστε τα συμβόλαια που υφίστανται. Οι οδηγοί πάντοτε θα θέλουν να βρίσκονται στο ταχύτερο μονοθέσιο. Είναι στο δικό μας χέρι να δείξουμε ότι μπορούμε να κατασκευάσουμε το ταχύτερο αυτοκίνητο, όχι μόνο βραχυπρόθεσμα αλλά και μακροχρόνια. Αυτό θα οδηγήσει σε κάποιες ευκαιρίες. Η μπάλα είναι στο δικό μας γήπεδο”.

Από την πλευρά της Red Bull, ο σύμβουλος της αυστριακής εταιρείας Χέλμουτ Μάρκο δήλωσε σίγουρος ότι ο Βολφ θα προσπαθήσει να προσελκύσει τον Φερστάπεν - αλλά ότι δεν θα στεφθεί με επιτυχία αυτή τη προσπάθειά του. “Ο Τότο θα προσπαθήσει, αλλά αποτύχει” είπε, συγκεκριμένα, ο Μάρκο.

Πολλά θα κριθούν από την έκβαση της υπόθεσης Χόρνερ, καθώς και από την αλλαγή των κανονισμών του 2026. Αν η πρώτη υπόθεση οδηγήσει στην αποχώρηση σημαντικών ανθρώπων από τη Red Bull Racing, ή αν η Mercedes κάνει καλύτερη δουλειά από τη Red Bull με τους κανονισμούς τους 2026, ίσως και ο ίδιος ο Ολλανδός να θελήσει να φύγει από τον Μίλτον Κινς. Διότι, όπως λέει και ο Βολφ, “οι οδηγοί πάντοτε θα θέλουν να βρίσκονται στο ταχύτερο μονοθέσιο”.

Πριν από περίπου μισό χρόνο, σε ανάλογη ερώτηση, ο Φερστάπεν είπε ότι δεν θα απέκλειε μια μελλοντική μετακίνησή του στη Mercedes. Περίπου τον ίδιο καιρό ο Βολφ παραδέχθηκε πως ήταν λάθος του που δεν υπέγραψε τον Μαξ το 2014. Όπως είπε, οι Γιός και Μαξ Φερστάπεν τον επισκέφτηκαν στο σπίτι του στη Βιέννη για συζητήσεις, αλλά «είχα δύο οδηγούς στην ομάδα [Χάμιλτον και Νίκο Ρόσμπεργκ], οπότε ήταν ξεκάθαρο ότι η επιλογή που είχαν για την Toro Rosso ήταν αυτή που θα έπρεπε να πάρουν.

Αν μετανιώνω που έχασα τον Μαξ; Σίγουρα. Πιο πριν είχαμε τον Λιούις, τον Μίκαελ Σουμάχερ και νωρίτερα τον Σένα. Ποιος θα ήταν ο επόμενος; Φαινόταν ότι ο Μαξ θα έπαιρνε αυτή τη θέση; Δεν ήταν κάτι που μπορούσε να δει κανείς τότε”, κατέληξε ο Βολφ.

Στη συνέντευξή του στο RTL ο Βολφ συμπλήρωσε πως υπάρχουν πολλοί οδηγοί “που θα μπορούσαν να ήταν ενδιαφέροντες” για τη Mercedes το 2025, για το γκαράζ δίπλα στον Τζορτζ Ράσελ. Για την ομάδα του Μπράκλεϊ ακούγονται κατά κύριο λόγο οι Φερνάντο Αλόνσο, Κάρλος Σάινθ, Άλεξ Άλμπον, Εστεμπάν Οκόν και Μικ Σουμάχερ, αλλά ο Βολφ είπε ότι ακόμη δεν έχει μελετήσει κανένα από αυτά τα ενδεχόμενα - και δεν θα βιαστεί να λάβει την απόφασή του.

TAGS FORMULA 1 F1 MERCEDES F1 ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ ΤΟΤΟ ΒΟΛΦ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ