X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Οχτάρια ο Λεμπ στο Τρίερ

Ο οδηγός της Citroen έφτασε τις οκτώ συνεχόμενες νίκες στον ασφάλτινο αγώνα. Στους 58 βαθμούς η διαφορά του από τον Σεμπαστιάν Οζιέ.

Ας το πάρουμε απόφαση! Ο μοναδικός λόγος για τον οποίο ο Σεμπαστιάν Λεμπ δεν νικάει κάθε χρόνο στη Γερμανία, είναι πολύ απλά γιατί το ασφάλτινο Ράλι δεν βρίσκεται πάντα στο καλεντάρι.

Ο Γάλλος νίκησε και φέτος στο "δικό" του αγώνα και έφτασε τις οκτώ συνεχόμενες νίκες. Φυσικά κατέρριψε το δικό του και του Μονεγάσκου συνοδηγού του, Ντανιέλ Ελενά (για να μη ξεχνιόμαστε), ρεκόρ συνεχόμενων νικών στον ίδιο αγώνα που ήταν επτά. Φυσικά στη Γερμανία!

" Μια πολύ καλή νίκη για μένα. Η όγδοη στη σειρά. Είναι απίστευτο. Αισθάνομαι καλά σε αυτόν τον αγώνα. Δεν θα ήθελα ποτέ να γνωρίσω εδώ την ήττα. Αυτή τη φορά όλα πήγαν καλά", υποστήριξε ο Λεμπ.

Έφτασε τις πέντε νίκες φέτος. Απομένουν τέσσερις αγώνες για το τέλος της σεζόν και ο Αλσατός μπορεί να λείψει αν θέλει από τους τρεις τελευταίους γύρους, καθώς έχει τη δυνατότητα να εξασφαλίσει τον έβδομο τίτλο του τον επόμενο μήνα στην Ιαπωνία.

Ο Λεμπ πήρε τη νίκη ουσιαστικά το Σάββατο (21/8) χάρη στις τρεις πρωτιές σε ειδικές και στα πλασαρίσματα του στην πρώτη τριάδα στις υπόλοιπες. Ο τιμέιτ του, ο Ντάνι Σόρδο στον πρώτο του αγώνα με παρτενέρ τον Ντιέγκο Βαγιέχο, τερμάτισε δεύτερος σχεδόν 51 δευτερόλεπτα πίσω από τον Λεμπ, αλλά μπροστά από τον διάδοχο του στην εργοστασιακή ομάδα, Σεμπαστιάν Οζιέ.

Ο Γιάρι-Μάτι Λατβαλα, νικητής στη Φινλανδία, κατετάγη τέταρτος σε ένα σαββατοκύριακο γεμάτο προβλήματα για τον "κοιμώμενο γίγαντα". Ο Μίκο Χίρβονεν εγκατέλειψε για δεύτερη φορά με προβλήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ και ο θεαματικός Κεν Μπλοκ τον ακολούθησε αργότερα την Κυριακή (22/8).

Ο Πέτερ Σόλμπεργκ ήταν πέμπτος με πέντε πρωτιές και δύο κλαταρισμένα λάστιχα την πρώτη ημέρα του αγώνα. Τέλος, ο Μάθιου Γουίλσον πήρε επιτέλους μία μάχη με αντίπαλο τον Κίμι Ράικονεν, μόνο όταν ο Φινλανδός έκανε λάθη. Ο Ράικονεν κατέλαβε την έβδομη θέση, κέρδισε όμως την τελευταία υπερειδική. Μάλλον έχει δίκιο, το μέλλον του είναι εδώ!

Η τελική κατάταξη
1.Σεμπαστιάν Λεμπ Citroen C4 WRC 3ωρ.59:38.3
2.Ντάνι Σόρδο Citroen C4 WRC +51.3δευτ.
3.Σεμπαστιάν Οζιέ Citroen V4 WRC +2:13.3
4.Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα Ford Focus RS WRC +2:33.9
5.Πέτερ Σόλμπεργκ Citroen C4 WRC +6:47.7
6.Μάθιου Γουίλσον Ford Focus RS 08 WRC +8:46.7
7.Κίμι Ράικονεν Citroen C4 WRC +8:50.5
8.Χαλίντ Αλ Κασίμι Ford Focus RS WRC +17:36.5
9.Μαρκ Φαν Έλντικ Subaru Impreza S14 WRC +17:53.0
10.Πάτρικ Σαντελ Skoda Fabia S2000 +17:58.8

Βαθμολογία οδηγών
1.Σεμπαστιάν Λεμπ (Γαλλία) 191 βαθμοί
2.Σεμπαστιάν Οζιέ (Γαλλία) 133
3.Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (Φινλανδία) 117
4.Πέτερ Σόλμπεργκ (Νορβηγία) 100
5.Ντάνι Σόρδο (Ισπανία) 95
6.Μίκο Χίρβονεν (Φινλανδία) 86
7.Μάθιου Γουίλσον (Μ.Βρετανία) 56
8.Φεντερίκο Βιγιάγκρα (Αργεντινή) 26

Βαθμολογία κατασκευαστών
1.Citroen Racing 265 βαθμοί
2.Ford 210
3.Citroen Junior 145
4.Stobart Ford 108
5.Munchi's Ford 40

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ