X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTORSPORTS

Οδηγός αγώνων ο δισέγγονος του Έντσο Φεράρι!

Έντσο Φεράρι Τζούνιορ

Άδεια οδηγού αγώνων εξασφάλισε ο 21χρονος Έντσο Φεράρι Τζούνιορ, ο δισέγγονος του ιδρυτή της Ferrari

Ο δισέγγονος του ιδρυτή της φίρμας, Έντσο Φεράρι, ο Έντσο Φεράρι Τζούνιορ εξασφάλισε πρόσφατα αγωνιστική άδεια.
" Για την ώρα μου αρκεί η αγωνιστική άδεια. Το όνειρο μου είναι να συμμετάσχω στις 24 ώρες του Λε Μαν", υποστήριξε ο 21χρονος Ιταλός σε πρόσφατη συνέντευξη του.

Ο Έντσο Τζούνιορ μεγάλωσε στο σπίτι της Μόντενα που είχε χτίσει ο "Κομεντατόρε" για τη σύζυγο του, Λάουρα. Μετά το θάνατο της αναγνώρισε το γιο που είχε αποκτήσει εκτός γάμου με τη Λίνα Λάρντι, τον 65 χρονο σήμερα Πιέρο Λάρντι Φεράρι.

Το όνειρο του γιου του Έντσο Φεράρι κατόχου του 10% των μετοχών της Ferrari είναι να επανακτήσει η οικογένεια τον έλεγχο της εταιρείας. " Αυτό είναι το όνειρο μας. Να πάρουμε τη Ferrari πίσω".

Ο πατέρας του είχε πουλήσει την εταιρεία στη Fiat και είχε κρατήσει μόνο το αγωνιστικό τμήμα της Ferrari, το πάθος του και ο μοναδικός λόγος που κατασκεύαζε σπορ αυτοκίνητα.







ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ