X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Οι Αυστραλοί δεν έχουν τον Θεό τους

Οι διοργανωτές του αυστραλιανού Grand Prix πίεσαν για να μην αφαιρεθούν η 2η θέση και οι βαθμοί από τον Αυστραλό Ντάνιελ Ρικιάρντο γράφει η ελβετική Blick.

Οι Αυστραλοί διοργανωτές έκριναν πως έπρεπε να αποζημιωθεί κάπως το κοινό που παρακολούθησε το Grand Prix την περασμένη Κυριακή (16/3), μιας και ο "γλυκός ήχος" των κινητήρων V8 δεν υπάρχει πια.

Ο επικεφαλής της οργανωτικής επιτροπής Ρον Γουόκερ παραπονέθηκε για τον ήχο των μονοθεσίων της Φόρμουλα 1 στο Άλμπερτ Παρκ.

Τώρα έρχεται δημοσίευμα της ελβετικής Blick για να αποκαλύψει πως οι Αυστραλοί διοργανωτές άσκησαν πίεση στους στους αγωνοδίκες και στη FIA να μην αφαιρέσουν τη δεύτερη θέση από τον Δυτικοαυστραλό Ντάνιελ Ρικιάρντο, να κρατήσει τους βαθμούς ο οδηγός της Red Bull. Απλά να μην μετρήσουν οι βαθμοί της Red Bull στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Ο αντικαταστάτης του Μαρκ Γουέμπερ έχασε τη θέση του γιατί κρίθηκε πως η RB10 που οδηγούσε ξεπέρασε πολλαπλά το όριο ροής 100 κιλών καυσίμου. Η απόφαση κρίνεται σωστή. Η Red Bull έχει ασκήσει έφεση.

Όχι ένα, αλλά 34 χρόνια περίμεναν οι Αυστραλοί να δουν έναν συμπατριώτη τους στο βάθρο. Την περασμένη Κυριακή είδαν δύο, τον Ρικιάρντο και τον Άλαν Τζόουνς που είχε επιφορτιστεί με τις συνεντεύξεις. Ο Τζόουνς είναι ο τελευταίος Αυστραλός στο βάθρο και φυσικά ο τελευταίος Αυστραλός νικητής του αγώνα το 1980 στο Κάλντερ, τη χρονιά που κατέκτησε τον τίτλο των οδηγών με τη Wiliams.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ