Οι νίκες κρατούν τον Ρόσι στη Yamaha
Ο τιμ μάνατζερ της Fiat Yamaha, Νταβίντε Μπρίβιο είχε δύο παραπάνω λόγους για να είναι ευτυχισμένος στη Σαγκάη
Η επιστροφή του Βαλεντίνο Ρόσι στις νίκες μετά από επτά "άκαρπους" αγώνες, η πρώτη με ελαστικά Brigdestone ήταν ο πρώτος λόγος… ευτυχίας. Τον δεύτερο ο πανέξυπνος Μπρίβιο τον κράτησε για τον εαυτό του. Οσο ο αστέρας του θα μπορεί να διεκδικεί νίκες (άρα και το πρωτάθλημα), τόσες περισσότερες θα είναι οι πιθανότητες να παραμείνει στη Yamaha. Κι ο Ρόσι δήλωσε στους συμπατριώτες του ότι η απόφαση του θα εξαρτηθεί από τη φόρμα της Yamaha.
"Στη Βαλένθια (το 2007) έφτασα στο αμήν. Ημουν ειλικρινής, τους απείλησα ότι θα φύγω, αν η μοτοσικλέτα μας δεν είναι ανταγωνιστική. Πήραν το μήνυμα μου και αν συνεχίσουμε έτσι, όλα θα πάνε καλά. Και για μένα και για αυτούς. Από τα αποτελέσματα μας θα κριθεί και η απόφαση μου", δήλωσε στη "Gazzetta dello Sport".
Ο Ρόσι παραδέχθηκε ότι έφυγε ένα βάρος από πάνω του μετά τη νίκη στη Σαγκάη, γιατί " όταν δεν κερδίζεις, όλα γίνονται δυσκολότερα. Ήταν δύσκολη περίοδος για μένα. Μου έλειψε η αίσθηση της νίκης, γιατί τα συναισθήματα που βιώνεις όταν τερματίζεις πρώτος είναι μοναδικά. Τότε αισθάνεται ότι έχεις κάνει τη δουλειά σου με τον καλύτερο τρόπο", επισήμανε.
Η Yamaha πάντως για πρώτη φορά μετά την έναρξη της συνεργασίας της με τον Ιταλό το 2003, κοιτάζει και το μέλλον. Ο αντι-Ρόσι λέγεται Χόρχε Λορένθο, ο οποίος προσαρμόστηκε με αστραπιαία ταχύτητα στη μεγάλη κατηγορία και στους τρεις πρώτους αγώνες επισκίασε τον τιμέιτ του.
"Στη Βαλένθια (το 2007) έφτασα στο αμήν. Ημουν ειλικρινής, τους απείλησα ότι θα φύγω, αν η μοτοσικλέτα μας δεν είναι ανταγωνιστική. Πήραν το μήνυμα μου και αν συνεχίσουμε έτσι, όλα θα πάνε καλά. Και για μένα και για αυτούς. Από τα αποτελέσματα μας θα κριθεί και η απόφαση μου", δήλωσε στη "Gazzetta dello Sport".
Ο Ρόσι παραδέχθηκε ότι έφυγε ένα βάρος από πάνω του μετά τη νίκη στη Σαγκάη, γιατί " όταν δεν κερδίζεις, όλα γίνονται δυσκολότερα. Ήταν δύσκολη περίοδος για μένα. Μου έλειψε η αίσθηση της νίκης, γιατί τα συναισθήματα που βιώνεις όταν τερματίζεις πρώτος είναι μοναδικά. Τότε αισθάνεται ότι έχεις κάνει τη δουλειά σου με τον καλύτερο τρόπο", επισήμανε.
Η Yamaha πάντως για πρώτη φορά μετά την έναρξη της συνεργασίας της με τον Ιταλό το 2003, κοιτάζει και το μέλλον. Ο αντι-Ρόσι λέγεται Χόρχε Λορένθο, ο οποίος προσαρμόστηκε με αστραπιαία ταχύτητα στη μεγάλη κατηγορία και στους τρεις πρώτους αγώνες επισκίασε τον τιμέιτ του.