X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Οι νικητές και οι χαμένοι του ισπανικού GP

New Image

Το AUTO 24 παρουσιάζει τους μεγάλους νικητές και χαμένους από το Grand Prix της Καταλονίας

Ευτυχισμένοι από την πίστα της Καταλονίας έφυγαν οι...



Ο μεγαλύτερος πρωταγωνιστής του τριημέρου της Βαρκελώνης, ο Μαρκ Γουέμπερ, αναμφισβήτητα μόνο θετικές θα είναι οι εντυπώσεις του από την ιδιόμορφη πίστα της Καταλονίας, μιας και απέσπασε την πρώτη φετινή του νίκη και τρίτη συνολικά στην καριέρα του.

Ο Αυστραλός πιλότος της Red Bull από πέρσι βρίσκεται σε καλή φόρμα. Στο περασμένο πρωτάθλημα, παρόλο το πρόβλημα στα γόνατό του, είδε τον εαυτό του στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, από το 2002 όπου ξεκίνησε την πορεία του στη Formula 1. Με το μονοθέσιο που έχει στη διάθεσή του ο Γουέμπερ μπορεί να φτάσει πολύ ψηλά φέτος.



Η κριτική που έχει δεχτεί φέτος ο εφτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, μόνο ο… Λουκάς Βύντρα του Παναθηναϊκού θα μπορούσε να την αντέξει.

Ο Μίκαελ Σουμάχερ με τις αναβαθμίσεις στο W10 δείχνει να είναι ανταγωνιστικός και σίγουρα θα μπορεί να πιέσει τους αντιπάλους στα εναπομείναντα Grand Prix. Στην Ισπανία ο Γερμανός έκανε την αντεπίθεσή του, παίρνοντας την 4η θέση, θέλοντας να απαντήσει σε όλους όσους βιάστηκαν να τον επικρίνουν. Το σημαντικό είναι ότι νίκησε για πρώτη φορά τον Ρόσμπεργκ και σίγουρα η αυτοπεποίθηση του θρύλου του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι στα… ώπα της.



Σίγουρα, η δεύτερη θέση του Ισπανού προήλθε από την ατυχία του Φέτελ με το μονοθέσιό του και το σπάσιμο του τροχού στον τελευταίο γύρο του Χάμιλτον.

Όμως, ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είναι δεύτερος στην κατάταξη των πιλότων, μόλις τρεις βαθμούς πίσω από τον πρώτο Μπάτον. Το αποτέλεσμα αυτό στην Ισπανία έχει γεμίσει αυτοπεποίθηση τον πιλότο της Ferrari, που με τις αναμενώμενες αναβαθμίσεις του F10 θα μπορεί να κυνηγήσει τον τίτλο μέχρι τέλους.



Ο νεαρός πιλότος της Toro Rosso κατάφερε να πλασαριστεί στη δέκατη θέση, ενώ έχει συνολικά τρεις πόντους, όντας στη 14η θέση στην κατάταξη των πιλότων.

Το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό για έναν πιλότο που είναι γεννημένος το 1990 και που έκανε το ντεμπούτο του στη Formula 1 πέρυσι στο Grand Prix της Ουγγαρίας. Το μέλλον είναι όλο δικό του, τη στιγμή που οι συμπατριώτες μέσα στο πρόσωπό του βλέπουν το "νέο Αλόνσο".

Εκείνοι που θα θέλουν να ξεχάσουν την επίσκεψή τους στη Βαρκελώνη είναι οι...



Ο μεγαλύτερος άτυχος, άρα και δυσαρεστημένος είναι ο Λιούις Χάμιλτον. Ο Βρετανός της McLaren θα τερμάτιζε 2ος αν μία πέτρα δεν του έσπαγε τον αριστερό τροχό του, αναγκάζονταν τον να εγκαταλείψει έναν αγώνα, στον οποίο πρόλαβε να αφήσει το στίγμα του οδηγώντας επιθετικά.

Παρόλα αυτά, ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2008 είναι 6ος στο πρωτάθλημα, με 49 βαθμούς. Είναι ανταγωνιστικός και μπορεί να καλύψει τη διαφορά από την κορυφή, μιας και σε κάθε αγώνα δίνει παραπάνω από αυτό που μπορεί το μονοθέσιό του.



Η χρονιά που διανύει ο νεαρός πιλότος της Mercedes είναι εξαιρετική. Στους τέσσερις από τους πέντε πρώτους αγώνες έχει κερδίσει τον Μίκαελ Σουμάχερ, αλλά τη Βαρκελώνη απλά δεν θα θέλει να την θυμάται. Ένα λάθος των μηχανικών του κατά την αλλαγή ελαστικών, τον ανάγκασε να παραμείνει στα πιτς παραπάνω ώρα και να χάσει πολύτιμο χρόνο.

Ο Ρόσμπεργκ τερμάτισε 13ος, βλέποντας το όνομά του στη χειρότερη φετινή του θέση. Από τη δεύτερη θέση έπεσε στην 5η με 50 βαθμούς.



Η τρίτη θέση θα μπορούσε να αποτελεί ιδανικό αποτέλεσμα, αφού και στο βάθρο οδηγεί αλλά δίνει και πολύτιμους βαθμούς. Ωστόσο, ο Κρίστιαν Χόρνερ τον πιστεύει πολύ και περιμένει από τον "baby Schumi" να πάρει τον φετινό τίτλο.

Πριν το Grand Prix της Καταλονίας το αφεντικό της Red Bull δε δίστασε να τον αποκαλέσει "Ρούνεϊ", αλλά όλοι οι μεγάλοι επιθετικοί δε σκοράρουν σε κάθε παιχνίδι.

Αν λυθούν τα μηχανικά προβλήματα στο μονοθέσιο του Φέτελ και ο ίδιος επιδείξει μεγαλύτερη ωριμότητα σε κάποια κρίσιμα σημεία κατά τη διάρκεια των αγώνων μπορεί να κατακτήσει την κορυφή.
















































TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ