Οι πρωταγωνιστές για Μανι Κουρ
Η Panasonic Toyota Racing επιστρέφει στην Ευρώπη αυτό το Σαββατοκύριακο μετά από δύο συνεχόμενους αγώνες στη Β. Αμερική
Το σιρκουί του Μανι Κουρ στην κεντρική Γαλλία, που φιλοξενεί το Γαλλικό Grand Prix από το 1991, απαιτεί την επιστροφή σε πιο στάνταρ αεροδυναμικά σεταρίσματα και η ομάδα θα ωφεληθεί από τις διάφορες αναβαθμίσεις του αυτοκινήτου στον τομέα της αεροδυναμικής. Στο περσινό αγώνα, σημειώθηκαν πολύ ισχυρές επιδόσεις από τον Ραλφ και το Γιάρνο, με τον Ραλφ να τερματίζει στην τέταρτη θέση, ενώ ένα πρόβλημα με τα φρένα στέρησε από το Γιάρνο ένα τερματισμό στο πόντιουμ.
Αυτό ενθαρρύνει την ομάδα εν όψει του Γαλλικού Grand Prix 2007 και θα αγωνιστεί σκληρά προκειμένου να συγκεντρώσει περισσότερους βαθμούς καθώς το πρώτο μισό της σεζόν πλησιάζει στο τέλος του.
Ραλφ Σουμάχερ
" Έχω ένα καλό ρεκόρ στο Μανι Κουρ– Έχω ευχάριστες αναμνήσεις από την πρώτη μου pole position εκεί το 2001 και μία νίκη το 2003. Αλλά πέραν αυτού, δεν μπορώ να πω ότι είμαι φανατικός οπαδός του Magny Cours από οδηγικής απόψεως.
Το γεγονός ότι βγήκα εκτός αγώνα στην πρώτη στροφή στην Ινδιανάπολη ήταν εμφανώς μεγάλη απογοήτευση, κυρίως μετά από μία αρκετά καλή επίδοση στα προκριματικά, αλλά είμαι αποφασισμένος να κάνω καλύτερο αγώνα στη Γαλλία. Το αποτέλεσμα του Γιάρνο απέδειξε ότι η ομάδα μπορεί να τα καταφέρνει και αισιοδοξώ να αγωνιστούμε πάλι για μία βαθμολογούμενη θέση.
Είχα την ευκαιρία να κάνω δοκιμές στο Σιλβερστόου για μία ημέρα την περασμένη εβδομάδα, κάτι το οποίο ήταν παραγωγικό, ενώ κατέγραψα τον ταχύτερο χρόνο γύρου της ημέρας. Πήγε καλά και δεν είχαμε καθόλου προβλήματα με το αυτοκίνητο.
Είμαι εύλογα αισιόδοξος ότι μπορούμε να αγωνιστούμε για βαθμούς πάλι αυτό το Σαββατοκύριακο. Επίσης, είναι τα 32α γενέθλιά μου το Σάββατο, γι’ αυτό και ευελπιστώ να γιορτάσω με μία καλή κατάταξη στα προκριματικά και στη συνέχεια μερικοί βαθμοί θα ήταν ένα θαυμάσιο δώρο
".
Γιάρνο Τρούλι
" Προσωπικά, μου αρέσει που έρχομαι στη Γαλλία και έχω φέρει μερικά καλά αποτελέσματα στο Μανι Κουρ. Παλιότερα, έχω δουλέψει αρκετά με Γαλλικές ομάδας, και μιλάω Γαλλικά, έχω λοιπόν καλή σχέση με τους Γάλλους οπαδούς και πάντα νιώθω σαν στο σπίτι μου εκεί. Σαν σιρκουί, το Μανι Κουρ είναι μία ενδιαφέρουσα πίστα για οδήγηση, επειδή οι υψηλών ταχυτήτων, ομαλές στροφές και τα γρήγορα σικέιν το κάνουν πολύ τεχνικό.
Αυτό σημαίνει ότι χρειαζόμαστε ένα σταθερό αυτοκίνητο, με καλή συμπεριφορά που είναι άνετο στα διάφορα είδη στροφών. Θα δουλέψουμε σκληρά από την αρχή των ελεύθερων δοκιμών την Παρασκευή. Είχα ένα φανταστικό αποτέλεσμα στην Ινδιανάπολη μετά από μία πραγματικά θαυμάσια δουλειά για μένα και την ομάδα.
Στην αρχή του Σαββατοκύριακου, δεν περίμενα να τερματίσω στην έκτη θέση αλλά δεν κάναμε καθόλου λάθη και είχαμε άριστη αξιοπιστία. Αυτό δείχνει ότι μπορούμε να πετύχουμε δυνατά αποτελέσματα και είμαι αισιόδοξος ότι θα παλέψουμε και πάλι για τις πρώτες θέσεις στη Γαλλία
".
Πασκαλ Βασελόν – Ανώτερος Γενικός Διευθυντής Πλαισίου
" Κάναμε μερικές αναβαθμίσεις στο αυτοκίνητο σε θέματα αεροδυναμικής επειδή τώρα επιστρέφουμε σε μία πίστα που απαιτεί το βασικό μας πακέτο. Από το Μονακό και μετά χρησιμοποιούσαμε ειδικά αεροδυναμικά πακέτα – το Μονακό απαιτεί πολύ υψηλή αεροδυναμική πίεση, ενώ Καναδάς και Ινδιανάπολη απαιτούσαν πακέτα μικρής πίεσης.
Στη Γαλλία θα επανέλθουμε σε ένα πακέτο που πλησιάζει περισσότερο σε αυτό που χρησιμοποιήσαμε στη Βαρκελώνη, αν και από τότε το έχουμε εξελίξει και θα υπάρχουν νέα αεροδυναμικά εξαρτήματα αυτό το Σαββατοκύριακο. Στην Ινδιανάπολη, δεν ήμασταν συγκριτικά τόσο ισχυροί στη χαμηλή αεροδυναμική πίεση, σε χαμηλές συνθήκες πρόσφυσης όπως στη Βαρκελώνη, επομένως ανυπομονούμε να επιστρέψουμε στο πακέτο στο οποίο είχαμε δουλέψει περισσότερο.
Ο Γιάρνο οδήγησε θαυμάσια στην Ινδιανάπολη παίρνοντας την έκτη θέση, κάτι που σαφώς αποδεικνύει ότι το αυτοκίνητο έχει τις δυνατότητες να αγωνιστεί στην πρώτη γραμμή. Ευελπιστούμε ότι θα κλείσουμε το χάσμα που μας χωρίζει από τις πρώτες ομάδες και αισιοδοξούμε για ένα ακόμα ισχυρό βαθμολογούμενο αποτέλεσμα στη Γαλλία
".