Οι πρώτες δοκιμές του 17χρονου Αντονέλι με στόχο τη θέση του Χάμιλτον στη Mercedes F1 το 2025
Ο Αντρέα Κίμι Αντονέλι οδήγησε για πρώτη φορά μονοθέσιο της Formula 1, τη Mercedes W12 του 2021 στην πίστα του Σπίλμπεργκ στην Αυστρία, φιλοδοξώντας να κερδίσει από τον Κάρλος Σάινθ το κόκπιτ που θα αφήσει το 2025 ο Λιούις Χάμιλτον φεύγοντας για τη Ferrari.
Το πρώτο από τα πολλά προγραμματισμένα φετινά διήμερα δοκιμών του 17χροου πρωταγωνιστή της Formula 2 Αντρέα Κίμι Αντονέλι με τα μονοθέσια της Mercedes F1 διεξήχθη στην πίστα του Red Bull Ring στην Αυστρία.
Η ομάδα του Μπράκλεϊ θέλει να αποκτήσει τα πρώτα δεδομένα για τις δυνατότητες και την ταχύτητά του νεαρού Ιταλού, στην προσπάθειά της να αποφασίσει αν θα τον αναβαθμίσει το 2025 στη Formula 1 - στη θέση του απερχόμενου Λιούις Χάμιλτον και δίπλα στον Τζορτζ Ράσελ. Διαφορετικά θα κλίνει προς την επιλογή του Κάρλος Σάινθ.
Ο Αντονέλι οδήγησε τη W12 του 2021, το μονοθέσιο με το οποίο ο Χάμιλτον έχασε στο νήμα και σκανδαλωδώς το όγδοο πρωτάθλημα της καριέρας του στο Άμπου Ντάμπι. Στη δύο ημέρες των δοκιμών του ο Ιταλός συμπλήρωσε περισσότερα από 500 χιλιόμετρα, πολά εξ αυτών σε βροχερές συνθήκες.
“Ήταν μια εκπληκτική εμπειρία”, είπε ο Αντονέλι μετά το τέλος του διημέρου αυτού. “Ήταν υπέροχη η αίσθηση της ισχύος και της άντωσης, απόλαυσα κάθε δευτερόλεπτο. Η πρώτη μέρα δεν κύλησε όπως θέλαμε, διότι δυστυχώς χιόνισε λίγο και δεν μπορούσαμε να οδηγήσουμε. Αλλά η δεύτερη μέρα ήταν στεγνή και έκανα αρκετούς γύρους. Ήταν αληθινά πολύ ψυχαγωγικό και θέλω να ευχαριστήσω όλη τη ομάδα για τη σκληρή δουλειά της.
Κάναμε λίγη δουλειά στον προσομοιωτή και εξετάσαμε ορισμένες σημαντικές πτυχές ενόψει της ημέρας στην πίστα. Αυτό με βοήθησε πολύ, διότι αμέσως μόλις μπήκα στην πίστα ήξερα όλα όσα μου έλεγε η ομάδα από τη ραδιοεπικοινωνία. Έμαθα πολλά, που θα μου είναι πολύ χρήσιμα και στη F2. Πρέπει να συνεχίσω να δουλεύω και να βελτιώνομαι”, πρόσθεσε ο 17χρονος.
Ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, δήλωσε πρόσφατα, εμμέσως πλην σαφώς, ότι η μεταβατική φάση στην οποία βρίσκεται η ομάδα -που δεν είναι ανταγωνιστική από το 2022 και μετά- ενόψει των νέων κανονισμών του 2026 της επιτρέπει να βάλει στο αγωνιστικό κόκπιτ έναν πολύ νεαρό και άπειρο οδηγό - κάτι που δεν θα έκανε στα χρόνια του πρωταθλητισμού της.
Πρόσφατα γράφτηκε ότι ο Βολφ κλίνει προς την επιλογή του Κάρλος Σάινθ για τη θέση του Χάμιλτον το 2025, αλλά είναι σαφές ότι ο Αυστριακός πρώτα θα περιμένει τα δεδομένα για τον Αντονέλι και μετά θα λάβει τις αποφάσεις του.
Και ο Σάινθ, διαψεύδοντας ότι έχει συμφωνήσει με τη Mercedes F1 για τη νέα χρονιά, είπε μιλώντας στο βρετανικό δίκτυο Sky Sports: “Ειλικρινά, δυστυχώς δεν έχω ιδέα ακόμη πού θα καταλήξω του χρόνου. Πιστεύω πως όλα εξαρτώνται από άλλους… από άλλες ομάδες, από το τι θα επιλέξουν. Ξέρουν ότι είμαι διαθέσιμος, οπότε θα δούμε τι θα γίνει.
Είναι αλήθεια ότι μιλάμε με πολλές ομάδες. Πρέπει απλά να μείνω αφοσιωμένος σε ό,τι κάνω, να αποδείξω στον εαυτό μου και σε όλους πως όταν βρίσκομαι σε ένα ταχύ μονοθέσιο παίρνω το μέγιστο και αποδίδω”, κατέληξε ο Κάρλος Σάινθ.