X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Οι πρώτες δοκιμές του Ford Puma Rally 1 στη Φινλανδία

Το Ford Puma Rally 1 FORD MEDIA EUROPE

Το νέο rallycar της M-Sport Ford για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2022 έκανε το πρώτο ταξίδι του στη Φινλανδία, για χωμάτινες δοκιμές στη διάσημη Ειδική Ουνινπόγια, και ο οδηγός του Μάθιου Ουίλσον είπε ότι η απόδοση του αυτοκινήτου "ήταν φαινομενική".

Το νέο Ford Puma Rally 1, που θα αντικαταστήσει του χρόνου το Fiesta WRC, έγινε τον προηγούμενο μήνα στο Goodwood το πρώτο από τη νέα γενιά των -υβριδικών- αυτοκινήτων του WRC που παρουσιάστηκε επίσημα, ενόσω τα πρωτότυπα Toyota Yaris R1 και Hyundai i20 R1 συνεχίζουν εν κρυπτώ τις δοκιμές εξέλιξής τους.

Στα πηδάλια του Puma R1 στους δρόμους γύρω από τη Γιβάσκιλα βρισκόταν ο Μάθιου Ουίλσον, δοκιμαστής της M-Sport και πρώην οδηγός του WRC, που δήλωσε ιδιαίτερα ενθουσιασμένος στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC: "Οδηγήσαμε στην Ειδική της Ουνινπόγια, και όπως μπορείτε να φανταστείτε δεν μπορούσα να σταματήσω να χαμογελάω όλη την ημέρα. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που οδηγήσαμε το αυτοκίνητο σε τόσο ομαλά χώματα, που προσφέρουν τόσο υψηλή πρόσφυση. Ήταν φαινομενικό".

Ο Βρετανός, γιος του ιδιοκτήτη της M-Sport Μάλκολμ Ουίλσον, συμπλήρωσε: "Η επιπλέον ισχύς του υβριδικού συστήματος ερχόταν στις υψηλότερες ταχύτητες, και αυτή η επιπλέον ώθηση καθώς ανεβάζεις ταχύτητες ήταν εκπληκτική. Ήταν σαν να ένιωθες ένα δυνατό χτύπημα στην πλάτη, και έπειτα έπρεπε απλά να κρατηθείς. Όπως είπα και πριν, η πρόσφυση ήταν αληθινά καλή, και νομίζω ότι αυτό ενίσχυσε ακόμα περισσότερο την αίσθηση που αποκόμισα από το υβριδικό σύστημα. Το σπινάρισμα ήταν λιγότερο, και πιο έντονη η αίσθηση της ώθησης του αυτοκινήτου προς τα εμπρός. Δεν έχω έρθει στη Φινλανδία εδώ και 10 χρόνια και νομίζω ότι οφείλεται στο αυτοκίνητο το ότι βρήκα την ταχύτητα και το ρυθμό μου τόσο γρήγορα".

Ο Μάθιου Ουίλσον κατέληξε: "Τα πάντα δίνουν φυσική αίσθηση μέσα στο αυτοκίνητο, αλλά νομίζω ότι άλλη μια σημαντική πτυχή είναι η ασφάλεια. Έχεις δίπλα σου την πόρτα μια επιπλέον δοκό προστασίας, και αυτό βοηθάει πολύ. Αισθάνομαι ότι αυτά είναι τα ασφαλέστερα rallycars που είχαμε ποτέ".

Θυμίζουμε ότι τα τρία εργοστάσια του WRC, η M-Sport Ford, η Toyota και η Hyundai, έχουν καταθέσει στη FIA την τελική ομολογκασιόν (αίτηση πιστοποίησης) των νέων τους υβριδικών Rally 1, και πλέον βρίσκονται στην τελική ευθεία εξέλιξής τους μέχρι τον πρώτο αγώνα της νέας σεζόν, το Ράλι Μόντε Κάρλο τον Ιανουάριο του 2022.

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ