X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Οι τέσσερις "toreros"

New Image

Στο AUTO 24 οι τέσσερις "ταυρομάχοι" που θα μονομαχήσουν για τη νίκη στην πίστα της Καταλονίας

Μετά τις Ferrari και Renault η McLaren Mercedes πρόκειται να εισάγει στα μονοθέσιά της το σύστημα ανατροφοδότησης της κινητικής ενέργειας, ή αλλιώς, το γνωστό στο ευρύ κοινό KERS.
Στηρίζουμε απόλυτα αυτό που θέλουν να κάνουν με το KERS η FOTA και η FIA. Είναι σαφές ότι είναι λίγο αργά για να το εισάγουμε την επόμενη χρονιά, αλλά υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που δουλεύουν γι’ αυτό, είπε ο διευθυντής μηχανικών της βρετανικής ομάδας, Τιμ Γκος.

Η McLaren, παρά το γεγονός ότι βρίσκεται στην πρώτη θέση της κατάταξης των κατασκευαστών στα πρώτα τέσσερα Grand Prix, δεν έχει καταφέρει να γευτεί τη χαρά της pole position.

Στην πίστας της Καταλονίας ο κύριος στόχος για τα ασημένια βέλη είναι η πρώτη θέση στις κατατακτήριες δοκιμές, καθώς έτσι θα αυξημένες πιθανότητες να πάρουν την καρό σημαία στο μεγάλο αγώνα.

Θέλω να σκέφτομαι ότι μπορούμε να βρεθούμε στην πρώτη γραμμή. Έχουμε μια καινούρια μπροστινή και πίσω αεροτομή, σημαντικές αλλαγές συγκριτικά με το προηγούμενο πακέτο», τόνισε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής των μηχανικών Τιμ Γκος.

Έτοιμη για "ταυρομαχίες" η Red Bull

Η Red Bull , θέλει να αφήσει πίσω της τις μηχανικές ατυχίες (κυρίως με το μονοθέσιο του Φέτελ) και να ξεκινήσει ένα μπαράζ νικών, με σκοπό να εκμεταλλευτεί τις λιγότερο μεταβλητές καιρικές συνθήκες της Ευρώπης και να φτάσει στην κατάκτηση του τίτλου.

Το αφεντικό της ομάδας εξάλλου έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στην αξιοπιστία της ομάδας, ενώ θεωρεί τον Φέτελ ως τον Ρούνει για τη Red Bull κκατάκτηση του φετινού τίτλου.

Ο Χόρνερ εμφανίζεται απόλυτα σίγουρος ότι η ομάδα του θα είναι κατά τρία δέκατα γρηγορότερη στην πίστα της Καταλονίας

Βασισμένοι στα δεδομένα μας, τα οποία είναι αρκετά αξιόπιστα, στην Ισπανία θα είμαστε τουλάχιστον τρία δέκατα πιο γρήγοροι. Στις κατατακτήριες η Mercedes ήταν τέσσερα με πέντε δέκατα πίσω μας, τώρα εμείς είμαστε ακόμη πιο γρήγοροι», ήταν οι δηλώσεις του ισχυρού άντρα της Red Bull.

Νέα αρχή για Ferrari



Η Ferrari από τη μεριά της θέλει να αφήσει στο παρελθόν τα προβλήματα με τους κινητήρες της και να πραγματοποιήσει ανάλογη εμφάνιση του αγώνα του Μπαχρέιν, όπου έκανε το 1-2. Ο Αλόνσο, τότε, έκανε ονειρικό ντεμπούτο με τη νέα του ομάδα και ο Μάσα επέστρεψε στη δράση από το ατύχημά του ακόμα πιο ανταγωνιστικός.

Ωστόσο, τα μηχανικά προβλήματα στα μονοθέσια των δυο πιλότων υποχρέωσαν την ιταλική ομάδα σε απώλεια σημαντικών βαθμών.

Οι μηχανικής της Scuderia δούλεψαν σκληρά, ώστε να διορθώσουν τα αρχικά λάθη στο σχεδιασμό του κινητήρα της F10. Τελικά, τα κατάφερε με τη FIA να επιβεβαιώνει τη νομιμότητα των αλλαγών.

Μία από τις αλλαγές που πρόκειται να δούμε στην ισπανική πίστα από τη Ferrari είναι το σύστημα F-duct, το οποίο αναμένεται να δώσει παραπάνω ταχύτητα στα λιγοστά κομμάτια της πίστας που προσφέρεται για γρήγορα περάσματα.

Mercedes GP: Το μεγάλο ερωτηματικό

Ο Ρος Μπρον είναι ο άνθρωπος που έχει μάθει να βγάζει πρωταθλητές, αποτελεί το "μεγάλο εγκέφαλο" της Formula 1 και είναι εκείνος που έχει μάθει… απλά να πετυχαίνει.

Μετά το περσινό κατόρθωμά του με τη Brawn GP, μετέφερε το στοίχημά του στην επιστροφή της Mercedes στο κορυφαίο σπορ του μηχανοκίνητου αθλητισμού ως κατασκευάστρια ομάδα.

Όμως, μέχρι στιγμής δεν το πετυχαίνει, όντας στην τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.

"Όαση" στο... γερμανικό χάος αποτελεί ο νεαρός, Νίκο Ρόσμπεργκ, ο οποίος έχει κερδίσει με το σπαθί του το σεβασμό και την καθολική αποδοχή, έχοντας 50 βαθμούς, δέκα λιγότερους από τον πρωτοπόρο, Τζένσον Μπάτον, που έχει 60 πόντους.

Πλέον, το μονοθέσιο W10 έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές, έχοντας κύριο σκοπό να ξεκινήσει να αποτελεί απειλή στις ανταγωνίστριες ομάδες. Όμως, ακόμα και ο Σουμάχερ δηλώνει ότι "σε καμία περίπτωση δε θα είμαστε έτοιμοι να πάρουμε τη νίκη στην ισπανική πίστα, παρόλο το νέο πακέτγο βελτιώσεων που θα έχουμε στη διάθεσή μας".









































TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ