X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Οι Βολφ και Βασέρ στους αγωνοδίκες του Άμπου Ντάμπι λόγω απρεπούς συμπεριφοράς

2023 Las Vegas Grand Prix, Thursday - LAT Images MERCEDES-BENZ AG

Η FIA έκρινε πως η διαγωγή των Τότο Βολφ και Φρεντ Βασέρ στη συνέντευξη Τύπου της προηγούμενης Παρασκευής στο Λας Βέγκας δεν ήταν κοσμιοτάτη, και κάλεσε τους διευθυντές της Mercedes F1 και της Scuderia Ferrari για απολογία ενώπιον των Αγωνοδικών στο Άμπου Ντάμπι.

Η κλήση του Τότο Βολφ και του Φρεντ Βασέρ έγινε με την αιτιολογία της “χρήσης συγκεκριμένης γλώσσας” στη συγκεκριμένη συνέντευξη Τύπου, που συμμετέχουν οι διευθυντές των ομάδων και βάσει προγράμματος γίνεται μετά τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές σε κάθε αγωνιστικό τριήμερο.

Η αιτία της “χρήσης συγκεκριμένης γλώσσας” από τους Βολφ και Βασέρ ήταν η ίδια: το ατύχημα του Κάρλος Σάινθ στις πρώτες δοκιμές του Βέγκας, όπου χτύπησε με τη Ferrari του το προστατευτικό περίβλημα του καλύμματος ενός υπονόμου που αποκολλήθηκε από την άσφαλτο με το πέρασμα της Alpine του Εστεμπάν Οκόν δευτερόλεπτα νωρίτερα.

Οι δοκιμές διακόπηκαν μετά από μόλις 8,5 λεπτά, και οδήγησαν σε καθυστέρηση 2,5 ωρών για τη δεύτερη περίοδο (FP2). Επίσης, η Alpine άλλαξε το σασί της Α523 του Οκόν, και η Ferrari το σασί, τον κινητήρα, το κιβώτιο, τη μπαταρία και την κεντρική μονάδα της SF-23, που διαλύθηκαν στο συμβάν. Το κόστος του ατυχήματος για τη Ferrari προσέγγισε τα 2 εκατομμύρια ευρώ.

Ο διευθυντής της Scuderia Ferrari, Φρεντ Βασέρ, στο GP του Λας Βέγκας @ FERRARI SPA


Ο Βασέρ είπε -φανερά εκνευρισμένος για την καταστροφή όλου του τριημέρου για τον Σάινθ, σε μια πίστα που η Ferrari είχε πάει με βλέψεις ακόμα και νίκης- πως “αυτό θα μας κοστίσει μια περιουσία. Γαμ*** οι δοκιμές για τον Κάρλος”.

Προηγήθηκε η άρνηση του Βασέρ να εμπλακεί σε συζήτηση για το θέμα με τον οικοδεσπότη της FIA στη συνέντευξη Τύπου, Τομ Κλάρκσον. Ο Γάλλος εξηγούσε πως “η κατάσταση είναι πως καταστρέψαμε τελείως το μόνοκοκ, τον κινητήρα, τη μπαταρία, και πιστεύω πως αυτό είναι απαράδεκτο”. Ο Κλάρκσον είπε τότε “ας δούμε τη μεγαλύτερη εικόνα”, και ο Βασέρ τον διέκοψε λέγοντας “καλό αυτό, δεν χρειάζομαι γενικότερη εικόνα από αυτήν”.

Λίγο αργότερα, ο Βολφ εξερράγη σε ερώτηση δημοσιογράφου που άσκησε κριτική στην οργάνωση του αγώνα για το συμβάν. Ο Αυστριακός είπε, υπερασπιζόμενος την οργάνωση, πως: “Προσπαθούν να σφραγίζουν τα καπάκια και κανείς δεν πρόκειται να μιλά πλέον για αυτό αύριο”. Εκείνη τη στιγμή από το ακροατήριο ακούστηκε μια κραυγή “θα μιλά”, από τον ανταποκριτή της βρετανικής Daily Mail, και ο Βολφ εξερράγη.

Εσύ έκανες την ερώτηση; Είναι εντελώς γελοία, εντελώς γελοία! Πώς μπορείς ακόμα και να τολμάς να μιλάς άσχημα για ένα γεγονός που θέτει νέα δεδομένα, στα πάντα; Και μετά μιλάς για ένα γαμ*** καπάκι υπονόμου που ξεκόλλησε, αυτό έχει συμβεί και στο παρελθόν και δεν είναι τίποτα, είναι μόλις στις πρώτες δοκιμές”, είπε ο Αυστριακός.

Μετά από αυτά, η FIA κάλεσε τον Βασέρ και τον Βολφ ενώπιον των αγωνοδικών σήμερα (23/11) στις 17:00 (τοπική ώρα) για την απολογία τους, και την εξέταση αν οι δύο διευθυντές παραβίασαν το άρθρο του Αγωνιστικού Κώδικα της FIA που αφορά σε “λέξεις, πράξεις ή γραπτά που προκάλεσαν ηθική βλάβη ή απώλειες στη FIA, στα σώματά της, στα μέλη της ή στους διοικητές της, και στα γενικότερα συμφέροντα του motorsport και στις αξίες του που υπερασπίζεται η FIA”.

Της κλήση τους προηγήθηκε η αναλυτική έκθεση του Media Delegate της FIA σχετικά με τα τεκταινόμενα στην εν λόγω συνέντευξη Τύπου, στις 16 Νοεμβρίου στο Λας Βέγκας. Νωρίτερα φέτος, θυμίζουμε, ο διευθυντής της Haas F1 Γκούντερ Στάινερ είχε δεχθεί επίπληξη για τα σχόλιά του σχετικά με τη διαχείριση της FIA στα συμβάντα του GP του Μονακό, όπου επεβλήθη ποινή στον Νίκο Χούλκενμπεργκ για το ατύχημά του στον πρώτο γύρο του αγώνα.

TAGS FORMULA 1 F1 GP ΑΜΠΟΥ ΝΤΑΜΠΙ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ