X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Ολική επαναφορά του Νεβίλ στο Ράλι Ιαπωνίας, κρατά στα χέρια του τον τίτλο του WRC

Thierry Neuville, Rally Japan 2024 AUSTRAL / HYUNDAI MOTORSPORT GMBH

Καθώς ο Οττ Τανάκ συνεχίζει να κυριαρχεί στην κορυφή της γενικής κατάταξης του Ράλι Ιαπωνίας, ο Τιερί Νεβίλ έκανε την αντεπίθεσή του μετά τα χθεσινά μηχανικά προβλήματα του Hyundai i20 N Rally1, ανέβηκε από την 15η στην 7η θέση και τώρα χρειάζεται να κερδίσει μόλις 2 βαθμούς την Κυριακή (24/11).

Στις 7 Ειδικές Διαδρομές της δεύτερης ημέρας του Ράλι Ιαπωνίας, 13ου και τελευταίου αγώνα του φετινού WRC, ο Νεβίλ κινήθηκε ακριβώς στο ρυθμό του πρωτοπόρου Τάνακ, παρότι αντιμετώπισε ένα μικρό πρόβλημα στα φρένα - χάνοντας μόνο 2 δευτερόλεπτα από τον Εσθονό στη διάρκεια όλης της ημέρας.

Έτσι, αλάνθαστος όλη την ημέρα, ο Βέλγος ανέβηκε από την 15η θέση -που είχε πέσει χθες με ένα μεγάλο πρόβλημα στο Turbo του Hyundai i20 N Rally1- στην 7η. Αυτό σημαίνει ότι στην κατάταξη του Σαββάτου παίρνει 4 βαθμούς.

Δεδομένου ότι ο Νεβίλ χρειάζεται 6 βαθμούς για να εξασφαλίσει τον τίτλο αύριο (24/11), ακόμα κι αν ο Τάνακ κερδίσει τη νίκη και την Power Stage, ο Βέλγος πρέπει να τερματίσει οπωσδήποτε αύριο και να είναι είτε στην 6η θέση (τουλάχιστον) της Super Sunday, είτε να σημειώσει τον τρίτο χρόνο στην τελευταία Pοwer Stage.

Ο Τιερί Νεβίλ στο Ράλι Ιαπωνίας 2024 VINCENT THUILLIER / HYUNDAI MOTORSPORT GMBH

Στην κορυφή της γενικής, πάντως, ο Τάνακ κάνει αυτό που πρέπει για να κρατά τις ισχνές του ελπίδες για το δεύτερό του πρωτάθλημα. Σφράγισε τη νίκη του στη γενική του Σαββάτου αυξάνοντας το προβάδισμά του από τον δεύτερο Έλφυν Έβανς στα 38 δευτερόλεπτα.

Το πρωί σήμερα ο Τάνακ δεν αισθανόταν καλά ισορροπημένη την απόδοση του Hyundai του με τη σκληρή γόμα, κι έτσι το προβάδισμα του Εσθονού έπειεσε μέχρι και στα 15,3’’ στην ΕΔ12 - η οποία ματαιώθηκε λόγω της κυκλοφορίας μη εξουσιοδοτημένου οχήματος μέσα στην Ειδική.

Στο απογευματινό loop, όμως, ο πρωταθλητής του 2019 ήταν σε θέση να κινηθεί ταχύτερα, και μαζί να εκμεταλλευτεί τη λίγο προβληματική ισορροπία που ξαφνικά εμφάνισε το GR Yaris Rally1 του Ουαλού, ώστε να αυξήσει σημαντικά τη διαφορά του στην κορυφή.

Ο Οττ Τάνακ στο Σέρβις Παρκ, Ράλι Ιαπωνίας 2024 HYUNDAI MOTORSPORT GMBH / AUSTRAL

Στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών θα δοθεί μια συγκλονιστική μάχη την Κυριακή: η Toyota μείωσε το προβάδισμα της Hyundai στους 11 βαθμούς, καθώς σήμερα ο Σεμπαστιάν Οζιέ ανέβηκε στην 3η θέση περνώντας τον Αντριέν Φουρμό της M-Sport Ford.

Ο Τακαμότο Κατσούτα, επίσης, τελείωσε την ημέρα στην 5η θέση, με σημαντική διαφορά από τον Γκρεγκουάρ Μουνστέρ της M-Sport. Η μέρα τελείωσε με την κατά μέτωπον μονομαχία των δύο διεκδικητών του τίτλου, Τάνακ και Νεβίλ, στην Υπερειδική - η οποία βρήκε νικητή τον Εσθονό.

Πέντε Ειδικές Διαδρομές απομένουν πλέον αύριο (Κυριακή 24/11) για την ολοκλήρωση του Ράλι Ιαπωνίας και της σεζόν του WRC, και αυτές είναι που θα αναδείξουν τον παγκόσμιο πρωταθλητή μεταξύ των Τιερί Νεβίλ και Οττ Τάνακ.

TAGS WRC WRC 2024 ΡΑΛΙ ΙΑΠΩΝΙΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΙ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ