X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Όπου γη και... νίκη

Λεμπ Αργεντινή AP

Τις πέντε συνεχόμενες στην Αργεντινή και στο πρωτάθλημα έφτασε ο Λεμπ. Στο +20 η διαφορά από τον Χίρβονεν.

Το ατομικό ρεκόρ του Λεμπ είναι έξι συνεχόμενες νίκες το 2005 (σ.σ. Νέα Ζηλανδία, Ιταλία, Κύπρος, Τουρκία, Ακρόπολις, Αργεντινή). Βρίσκεται ήδη στις πέντε φέτος και θα επιχειρήσει να διευρύνει το σερί του σε λιγότερο από ένα μήνα στη Σαρδηνία. Στον εθνικό μας αγώνα, το Ράλι Ακρόπολις θα πάει να σπάσει το ατομικό ρεκόρ του!
Στην Αργεντινή σε έναν αγώνα που αποθεώθηκε από τους αφιθιονάδος δεν αντιμετώπισε προβλήματα ούτε από την επιφάνεια, πόσο μάλλον τους αντιπάλους του στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα.

Ο Ισπανός τιμέιτ του, Ντάνι Σόρδο τέθηκε επικεφαλής στο 1ο σκέλος, όμως στη συνέχεια παραχώρησε τα ηνία στον Λεμπ.

Έτσι, το Σάββατο (25/4) σχηματίστηκε το συνηθισμένο 1-2 στο πρωτάθλημα. Ο Μίκο Χίρβονεν (Ford) κυνηγούσε τον Λεμπ.

Το Focus υπερθερμάνθηκε και ο Λεμπ απογοητεύτηκε γιατί " είχαμε έναν καλό αγώνα με τον Μίκο μέχρι το απόγευμα του Σαββάτου. Μετά εγκατέλειψε και η κατάσταση έγινε λιγότερο ενθουσιώδης. Αλλά ευχαριστήθηκα πολύ αυτό τον αγώνα", υπογράμμισε ο Λεμπ.

Στη γωνιά των ηττημένων, ο ταλαντούχος Χίρβονεν ήδη κουνάει τη λευκή σημαία. Αν δεν βρίσκει λευκή σημαία, τότε μπορεί να ανεμίσει μία φινλανδική αν ο Λεμπ συγχωρήσει την ύπαρξη του μπλε σταυρού.

" Είχα την ευκαιρία να νικήσω, αλλά ακόμα και η δεύτερη θέση θα μου έδινε τη δυνατότητα να παραμείνω στη διεκδίκηση του τίτλου των οδηγών. Τώρα τα πράγματα είναι δύσκολα. Η Αργεντινή δεν είναι ευγενική μαζί μου", τόνισε ο Χίρβονεν που βρίσκεται 20 ολόκληρους βαθμούς πίσω από τον Λεμπ και θυμήθηκε ότι πέρυσι εγκατέλειψε στην Αργεντινή και ενώ ήταν πρώτος.

Κι αν το 1-2 της Citroen δεν προκαλεί εντύπωση, η τρίτη θέση του Χένινγκ Σόλμπεργκ με τη Stobart Ford δημιουργεί.

Εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την οπισθοχώρηση στις τελευταίες ειδικές των Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (χαμηλή πίεση λαδιού στην 19η ειδική διαδρομή) και την εγκατάλειψη του αδερφού του, Πέτερ (πρόβλημα με την τροφοδοσία στην 20η ειδική διαδρομή).

Ο Λάτβαλα πήρε δύο ειδικές, ήταν όμως ήδη αργά. Τουλάχιστον αυτή τη φορά ο νεαρός Φινλανδός τερμάτισε σε αντίθεση με τους τέσσερις προηγούμενους αγώνες.

Τέταρτος τερμάτισε ο τοπικός ήρωας, ο Αργεντινός Φεντερίκο Βιλάγκρα (Munchi’s Ford). Ανέβηκε από την πέμπτη θέση που είχε εξασφαλίσει πέρυσι στην πατρίδα του.

Η βαθμολογούμενη 8άδα
1.Σεμπαστιάν Λεμπ Citroen 3:57.40.3
2.Ντάνι Σόρδο Citroen +1:13.1
3.Χένινγκ Σόλμπεργκ Stobart Ford +4:04.1
4.Φεντερίκο Βιλάγκρα Munchi’s Ford +5:59.7
5.Μάθιου Γουίλσον Stobart Ford +6:10.9
6.Γιάρι Μάτι Λάτβαλα Ford +9.50.0
7.Σεμπαστιάν Οζιέ Citroen +20.55.1
8.Νάσερ Αλ Ατιγιάχ Subaru +23.11.6

Βαθμολογία οδηγών
1.Σεμπαστιάν Λεμπ 50
2.Ντάνι Σόρδο 31
3.Μίκο Χίρβονεν 30
4.Χένινγκ Σόλμπεργκ 30
5.Πέτερ Σόλμπεργκ 14
6.Μάθιου Γουίλσον 12
7.Γιάρι Μάτι Λάτβαλα 9
-.Φεντερίκο Βιλάγκρα 9

Βαθμολογία κατασκευαστών
1.Citroen 82
2.Ford 43
3.Stobart Ford 37
4.Citroen Junior 18
5.Munchi’s Ford 12
6.Adapta 0















































TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ