X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ουγγαρία, ένα ιδιαίτερο GP για τη Ferrari

Το 12ο Grand Prix της χρονιάς αποκτά ιδιαίτερη σημασία για τη Ferrari για τρεις βασικούς λόγους.

Ο Φελίπε Μάσα επιστρέφει στην πίστα όπου πέρυσι βίωσε το σημαντικότερο τραυματισμό της καριέρας του, ο Φερνάντο Αλόνσο γιορτάζει τα 29α γενέθλιά του και η Ferrari ευελπιστεί να πραγματοποιήσει το τρίτο 1-2 στο φετινό πρωτάθλημα.

Η ιταλική ομάδα ξεκίνησε το πρωτάθλημα με το... δεξί, πανηγυρίζοντας στο Μπαχρέιν το πρώτο 1-2 της χρονιάς με εκκωφαντικό τρόπο.

Ο Ισπανός πιλότος πήρε την πρώτη του καρό σημαία με τη νέα του ομάδα, γιορτάζοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την υλοποίηση του μεγαλύτερού του ονείρου. Να οδηγήσει για τη Ferrari.

Από την πλευρά του, ο Φελίπε Μάσα επέστρεψε στη δράση με ένα αποτέλεσμα το οποίο έστρωνε το έδαφος για μια χρονιά γεμάτη επιτυχίες.

Η συνέχεια, όμως, για τη Scuderia δεν ήταν ανάλογη. Στην Αυστραλία "είδε" τους Μάσα - Αλόνσο να τερματίζουν στις θέσεις 3 και 4 αντίστοιχα. Το διάλειμμα από τις απογοητεύσεις ήρθε στην Ισπανία με τον Αλόνσο να ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλοπάτι του βάθρου.

Η διαφορά από τους ανταγωνιστές (McLaren και Red Bull) είχε ανοίξει και η απαισιοδοξία είχε αρχίσει να στέλνει τα... σκοτεινά της σύννεφα, πάνω από τη βάση του Μαρανέλο. Όμως, ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, δεν είναι τυχαία το νούμερο ένα για τη Ferrari. Στα δύσκολα "έβαλε πλάτη" , λέγοντας ότι ο τίτλος θα έρθει στην Ferrari. Το αφεντικό της ομάδας, Στέφανο Ντομενικάλι, ακολούθησε, τονίζοντας ότι όσοι δεν πιστεύουν στην ανατροπή καλό θα ήταν να ψάξουν αλλού για δουλειά.

Στη Γερμανία, η Ferrari πραγματοποίησε τις υποσχέσεις της, με τον Αλόνσο να παίρνει μία αμφιλεγόμενη νίκη, καθώς ο προπορευόμενος Φελίπε Μάσα τού παραχώρησε τη θέση του, ύστερα από εντολή που δέχτηκε από τον ασύρματο του.

Πλέον, η διαφορά της ιταλικής ομάδας από την κορυφή και τη McLaren έχει μειωθεί στους 92 βαθμούς, ενώ οι Αλόνσο και Μάσα είναι στις θέσεις πέντε και οχτώ της κατάταξης των πιλότων.

Δώρο γενεθλίων η πρωτιά

Ο Φερνάντο Αλόνσο σίγουρα θα ήθελε να πανηγυρίσει τα 29α γενέθλιά του με την τρίτη φετινή του νίκη. Σίγουρα θέλει να συνεχίσει στον ανταγωνιστικό ρυθμό και σε περίπτωση που τα καταφέρει θα πάει για... διακοπές με το καλύτερο δώρο.

Η επιστροφή του Μάσα από τον εφιάλτη

Σάββατο 25/7/2009. Το χρονόμετρο ήταν κοντά στο να μηδενίσει τη δεύτερη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών. Ο Μάσα κατέβαλε προσπάθεια, ώστε να πλασαριστεί στις υψηλές θέσεις. Όμως , ένα ελατήριο βάρους 800 γραμμαρίων το οποίο αποκολλήθηκε (!) από το μονοθέσιο του προπορευόμενου Μπαρικέλο προσέκρουσε στο τζάμι του κράνους (το μοναδικό ευάλωτο σημείο) και σταματήσει λίγο πιο πάνω από το μάτι του άτυχου πιλότου.

Ο Βραζιλιάνος έχασε τις αισθήσεις του άμεσα με αποτέλεσμα το F60 να πέσει στα προστατευτικά ελαστικά με 190 χλμ/ώ. Στα πέντε δευτερόλεπτα (χρόνος που βγαίνουν οι πιλότοι από το μονοθέσιό τους σε περίπτωση ατυχήματος), που ο Μάσα δεν είχε αφήσει το μονοθέσιό το μυαλό όλων πήγε στο χειρότερο.

Άνθρωποι της πίστας και οι γιατροί έσπευσαν αμέσως και αφού επανέφεραν τις αισθήσεις του Μάσα προχώρησαν στον απεγκλωβισμό του από την F60. Ελάχιστα λεπτά αργότερα και αφού οι γιατροί σιγουρεύτηκαν για την δυνατότητα μετακίνησης του τραυματισμένου οδηγού, ο Βραζιλιάνος μεταφέρθηκε με ελικόπτερο στο νοσοκομείο ΑΕΚ της Βουδαπέστης.

Τρεις μέρες αργότερα οι γιατροί εμφανίστηκαν άκρως καθησυχαστικοί. Η τελευταία ακτινογραφία που του είχε γίνει έδειξε ότι το οίδημα στον εγκέφαλο έχει αρχίσει να υποχωρεί.

Όσο περνούσαν οι μέρες, η υγεία του πιλότου πήγαινε από το καλό στο καλύτερο, ώσπου να πάρει το εξιτήριο στις 31/7. Στις 5/8, ο Βραζιλιάνος επέστρεψε στο σπίτι του στο Σάο Πάολο.

Προς τα τέλη του Σεπτέμβρη, ο Μάσα ξεκίνησε τις δοκιμές με καρτ, ώστε να αρχίσει να προσαρμόζεται. Η επιστροφή του στις πίστες συνοδεύτηκε με τη δεύτερη θέση στο Μπαχρέιν (όπως προαναφέραμε) και πλέον ο ίδιος φιλοδοξεί στο σιρκουί, όπου πέρυσι κινδύνεψε να χάσει τη ζωή του να πάρει ένα καλό αποτέλεσμα και γιατί όχι και τη νίκη.


TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ