X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Οζιέ: Ο δικός του... δρόμος

Δείτε καρέ καρέ σε videos πως εξελίχθηκε το Ράλι Μόντε Κάρλο. Η επικράτηση της Volkswagen, η εγκατάλειψη του Ρόμπερτ Κουμπίτσα και το πρώτο βάθρο του Κρις Μικ.

Στο τέλος ο Σεμπαστιάν Οζιέ πήρε μια άνετη πρώτη νίκη στο Ράλι Μόντε Κάρλο. Το φετινό ορμητήριο ήταν στο Γκαπ και έδωσε την ευκαιρία στους δημοσιογράφους που ακολουθούν το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι να οδηγήσουν μέχρι τη γενέτειρα του Οζιέ, το χωριουδάκι Φορέ Σαν Ζουλιέν.

Στο πριγκιπάτο έκανε ντεμπούτο η Hyundai με το i20 WRC. Η μεγάλη μεταγραφή της ομάδας, ο Τιερί Νεβίλ εγκατέλειψε στην πρώτη ειδική διαδρομή μόλις επτά χιλιόμετρα μετά την εκκίνηση.

Ο δεύτερος οδηγός της ομάδας, ο Ντάνι Σόρδο βρέθηκε στην τρίτη θέση πίσω από τους Μπριάν Μπουφιέ με το ιδιωτικό Ford Fiesta RS WRC και τον Κρις Μικ της Citroen. Ο Σόρδο εγκατέλειψε με πρόβλημα στη μπαταρία.

Η επεισοδιακή μέρα της Hyundai

Η μεγάλη είδηση της πρώτης ημέρας ήταν το γεγονός πως ο Ρόμπερτ Κουμπίτσα προηγούνταν σε έναν αγώνα WRC με τους υπόλοιπους οδηγούς να προβληματίζονται με την επιλογή των ελαστικών. Τελικά η πρώτη μέρα έκλεισε με τον Μπουφιέ να προηγείται και τους Μικ, Κουμπίτσα και Οζιέ να ακολουθούν.

Ο Μικ και ο Μαντς Όστμπεργκ για τη Citroen

Στο 4 ο Οζιέ, στο 7 ο Λάτβαλα και στο 9 ο Μίκελσεν για τη Volkswagen

Τη δεύτερη μέρα ο Μπουφιέ κρατήθηκε μπροστά, όμως ο Οζιέ κινούνταν ταχύτερα από κάθε άλλο αυτοκίνητο και πέρασε στη δεύτερη θέση. Ο Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής είχε μια δύσκολη στιγμή στην 8η ειδική διαδρομή.

Η ανασκόπηση της Citroen την 2η μέρα

Ο Κουμπίτσα με τον Μικ διεκδικούσαν την 3η θέση, το πρώτο βάθρο στην καριέρα τους στο WRC. Ο Βρετανός ανάσανε με ανακούφιση, μαθαίνοντας πως ο Κουμπίτσα είχε έξοδο στην 9η ειδική του αγώνα. Εγκατέλειψε στο σημείο.

Το ατύχημα του Κουμπίτσα

Οι οδηγοί επέστρεψαν στο Μόντε Κάρλο για την τρίτη και τελευταία μέρα. Ο Οζιέ προηγούνταν πλέον με διαφορά 51.1 δευτερολέπτων του Μπουφιέ. Ο Μικ προστάτευσε τη διαφορά από τον 4ο και τιμέιτ του, Μαντς Όστμπεργκ.

Έτσι έζησαν το Σάββατο στη Citroen

Ο Οζιέ αναχώρησε από το Μόντε Κάρλο με 27 βαθμούς, αφού ο τιμέιτ του, ο Λάτβαλα, του στέρησε την πρωτιά στην Power Stage. Οι διοργανωτές αναγκάστηκαν να ματαιώσουν την 14η ειδική, το δεύτερο πέρασμα στην Τουρινί.

Η Volkswagen πήρε την πρώτη νίκη της στο Μόντε Κάρλο ένα χρόνο μετά το ντεμπούτο της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα με τη δεύτερη θέση του Οζιέ.

Η ανασκόπηση του αγώνα από τη Volkswagen

Το δίδυμο Οζιέ-Ινγκρασιά θα υπερασπιστεί την περσινή νίκη στη Σουηδία

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ