X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Παραμένει στη Ferrari ο Μάσα

New Image

Ο Ντομενικάλι επιβεβαίωσε τον Μάσα ότι θα μείνει στη Ferrari, παρά τις φήμες που τον ήθελαν να φεύγει

Ο Φελίπε Μάσα θα παραμείνει στη Ferrari, όπως επιβεβαίωσε τον ίδιο το αφεντικό της ομάδας Στέφανο Ντομενικάλι.
Το συμβόλαιο του Βραζιλιάνου λήγει τον προσεχή Δεκέμβριο και ήδη τα ονόματα των Ρόμπερτ Κούμπιτσα και Μαρκ Γουέμπερ έχουν ακουστεί για την αντικατάσταση του πιλότου της Scuderia.

Ωστόσο, όταν ο Μάσα ρώτησε τον Ντομενικάλι αν θα οδηγεί το μονοθέσιο της ομάδας και το 2011 εκείνος απάντησε: "Ναι, έτσι νομίζω".


Ο Μάσα επιμένοντας τον ξαναρώτησε είσαι σίγουρος και εκείνος με μια κοφτή κουβέντα απεφάνθη: "Ναι".


"Διαζύγιο" HRT με Dallara

Η Hispania Racing δε θα πορεύεται στο πρωτάθλημα από δω και πέρα με την εταιρία που κατασκεύασε το σασί του μονοθέσιού της, Dallara.

Οι δύο πλευρές δεν είχαν και τις καλύτερες σχέσεις, αφού, η HRT δεν έμεινε ικανοποιημένη από την απόδοση του μονοθέσιού της.

Αποκτά... οπαδούς το F-duct

Το F- duct κερδίζει και άλλους… οπαδούς. Η εφεύρεση της McLaren αρχίζει να γίνεται λατρεία από τις ομάδες του πρωταθλήματος. Μετά τις Ferrari, Mercedes και Renault ήρθε η σειρά των Red Bull και Force India να εισάγουν το καινοτόμο σύστημα στα σχέδιά τους.

Έτσι στην Τουρκία οι δύο ομάδες θα παρουσιαστούν με διαφορετική στρατηγική.

Από την πλευρά της Force India, ο πιλότος της ομάδας, Βιταντόνιο Λιούτσι δήλωσε: "Είμαστε πολύ αισιόδοξοι για αυτό. Δεν μπορείς ποτέ να ξέρεις. Ίσως τα πράγματα αλλάξουν σήμερα, αλλά η ομάδα δούλεψε πολύ στην αεροδυναμική σήραγγα, για να το δοκιμάσουμε και είδαμε ότι δουλεύει καλά".

Ενώ εκ μέρους της Red Bull μίλησε ο Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος είπε απλά: «Θα έχουμε το F-duct αύριο (στις ελεύθερες δοκιμές), θα του δώσουμε μια ευκαιρία.

Συμβαίνουν και αυτά

Χρειάστηκε να περάσουν έξι αγώνες για να καταλάβουν οι άνθρωποι της Virgin ότι το μονοθέσιο του Λούκα ντι Γκράσι έχει μικρότερο ντεπόζιτο. Γεγονός που έκανε τον πιλότο της νεοσύστατης ομάδας να αντιμετωπίζει τον κίνδυνο να μείνει από καύσιμα.

Τελικά, οι μηχανικοί της ομάδας κατάφεραν να ολοκληρώσουν τις εργασίες στο νέο μονοθέσιο, ώστε να μην υπάρχει αυτό το πρόβλημα στην Τουρκία.

"Για πρώτη φορά έχω το αναβαθμισμένο μονοθέσιο. Οι βελτιώσεις θα μας δώσουν ένα μισό δευτερόλεπτο στο γύρο. Μου αρέσει να τρέχω στην Τουρκία, είχα κερδίσει δύο φορές εκεί στο GP2. θέλουμε να λύσουμε τα προβλήματα μας και να έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα", ήταν το σχόλιο του Ντι Γκράσι για το νέο του μονοθέσιο.



























TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ