Παρέμεινε κυρίαρχος ο Χάμιλτον στο Λας Βέγκας, ταχύτερος και στο FP2 ο Βρετανός της Mercedes
Ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes W15 σημείωσε τον ταχύτερο γύρο και στη 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Λας Βέγκας, αν και αυτή τη φορά με ισχνή διαφορά -μόλις 11 χιλιοστών του δευτερολέπτου- από τον Λάντο Νόρις της McLaren. Τρίτος ο Τζορτζ Ράσελ, που επιβεβαιώνει την εξαιρετική κατάσταση της Mercedes W15.
Η χαμηλή θερμοκρασία τις νύχτες στην έρημο Μοχάβε -που έπεσε στους 10° Κελσίου- και ο σχεδιασμός του σιρκουί του Λας Βέγκας δείχνουν να βγάζουν στην επιφάνεια της ταχύτητας της Mercedes W15, επιτρέποντας στον Λιούις Χάμιλτον να “σκουπίσει” και τις δύο περιόδους ελεύθερων δοκιμών του 22ου φετινού αγωνιστικού τριημέρου της Formula 1.
Ο 39χρονος επτάκις πρωταθλητής, που θέλει για πολλούς λόγους να αφήσει πίσω του το απογοητευτικό τριήμερο στη Βραζιλία, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο (1:33.825) με τη μαλακή γόμα περίπου στο 40λεπτο της ωριαίας διαδικασίας.
Λίγο αργότερα υπήρξαν μια ολιγόλεπτη διακοπή των δοκιμών με κόκκινες σημαίες, καθώς η Williams FW46 του Άλεξ Άλμπον έμεινε ακινητοποιημένη στην πίστα με πρόβλημα στο σύστημα τροφοδοσίας.
Στην αρχή της 2ης αυτής περιόδου των δοκιμών, με τη μέση γόμα, στην πρώτη θέση εναλλάχθηκαν οι Χάμιλτον, Νόρις, Τζορτζ Ράσελ και Σαρλ Λεκλέρ, εκμεταλλευόμενοι την αυξημένη πρόσφυση από τη γόμα που είχε στρωθεί στην ολισθηρή άσφαλτο στην 1η περίοδο των δοκιμών.
Εντέλει ήταν ο Μονεγάσκος της Ferrari που κράτησε τον πρώτο χρόνο με τη γόμα αυτή, με διαφορά 0,4’’ από τον Ράσελ, αφήνοντας υποσχέσεις για το ρυθμό αγώνα της SF-24.
Ο Ράσελ ήταν εκείνος που μπήκε πρώτος στην πίστα με τη μαλακή, γόμα, κατεβάζοντας τον πρώτο χρόνο στο 1:34.015. Ο Χάμιλτον ήταν εκείνη τη στιγμή δύο δέκατα πιο αργός, με αποτέλεσμα σύντομα να μπει ο Κάρλος Σάινθ της Ferrari ανάμεσά τους.
Αμέσως μετά, όμως, πρώτα ο Νόρις και μετά ο Χάμιλτον έριξαν το χρόνο κάτω από το 1:34, καθώς ο 39χρονος της Mercedes κινήθηκε μόλις 1 εκατοστό του δευτερολέπτου ταχύτερα από τον νεαρό συμπατριώτη του της McLaren.
Τότε ήρθε η διακοπή της προβληματικής Williams, και όταν η διαδικασία ξεκίνησε και πάλι, οι οδηγοί αφοσιώθηκαν στις συστοιχίες γύρων με βαριά φορτία καυσίμων και η κατάταξη δεν άλλαξε.
Ο Ράσελ, που είχε στο μεταξύ κινηθεί 0,09’’ ταχύτερα από τον Σάινθ, κράτησε τον 3ο χρόνο, ενώ ο Λεκλέρ έπεσε εντέλει στην 5η θέση - εμπρός από τον Πιέρ Γκασλί, που με μία ακόμη εντυπωσιακή επίδοση με την Alpine Α524 μπήκε στην εξάδα.
Αντίστοιχα ισχυρός εμφανίστηκε και ο Κέβιν Μάγκνουσεν με τον 7ο χρόνο, που ήταν ένα δέκατο ταχύτερος από τον Όσκαρ Πιάστρι που δείχνει να έχει αρκετή μελέτη για να εντοπίσει καλύτερες ρυθμίσεις για τη δική του McLaren MCL38.
Αν αναρωτιέστε που βρίσκεται η Red Bull και ο Μαξ Φερστάπεν, ο Ολλανδός έμεινε στην 17η θέση και ο ομόλογός του Σέρτζιο Πέρεζ στην 19η καθώς δεν πρόλαβαν να σημειώσουν γρήγορους γύρους με τη μαλακή γόμα λόγω του συμβάντος του Άλμπον. Έτσι, έμειναν με τους καλύτερους χρόνους που πέτυχαν με τη μέση γόμα.
Δείτε εδώ το αναλυτικό πρόγραμμα, και εδώ τις τηλεοπτικές μεταδόσεις του GP Λας Βέγκας αυτού του τριημέρου.