Πατάνε πόδι οι οδηγοί
Οι οδηγοί του Παγκοσμίου ζητούν... προκριματικό αγώνα που θα καθορίζει τη σειρά εκκίνησης
Ζητούν να μπει ένα τέλος στα παιχνίδια στρατηγικής των ομάδων, προκειμένου να καθοριστεί η σειρά εκκίνησης στο καθένα από τα τρία σκέλη. Ο κόμπος έφτασε στο χτένι στο Ράλι Ιορδανίας που ολοκληρώθηκε το Μεγάλο Σάββατο (3/4) με τον επικεφαλής της Ford, Mάλκολμ Γουίλσον να κάνει... ματ στον Ολιβιέ Κεσνέλ της Citroen.
Ο νικητής του αγώνα και αυτός που συχνά ευνοείται από τέτοια παιχνίδια τακτικής, ο Σεμπαστιάν Λεμπ εξήγησε στη συνέντευξη Τύπου ότι οι οδηγοί έχουν καταλήξει σε μία είδους περιόδου δοκιμών, προκειμένου να καθοριστεί η σειρά εκκίνησης.
"Είναι βαρετό για εμάς να συζητάμε αυτά τα πράγματα, δεν θέλουμε πια. Πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να αλλάξουμε την κατάσταση και όλοι οι οδηγοί συζητάμε για την περίπτωση να έχουμε ένα shakedown το οποίο θα καθορίζει τη σειρά εκκίνησης.
Θα κάνουμε τέσσερις γύρους σύμφωνα με τη βαθμολογική κατάταξη. Οι τρεις πρώτοι γύροι θα είναι για να "καθαρίζουμε" το δρόμο και στον 4ο γύρο, εκείνος με τον καλύτερο χρόνο θα επιλέγει από ποιά θέση θα ξεκινήσει τον αγώνα. Από εκεί και πέρα, ο επικεφαλής της καθεμιάς ημέρας θα επιλέγει τη θέση εκκίνησης του την επόμενη. Θα είναι δίκαιο για όλους και όλοι θα έχουμε τις ίδιες πιθανότητες να νικήσουμε. Είναι δίκαιο.
Αυτό θα προσδώσει ενδιαφέρον και στο shakedown. Θα δώσει ωραίες ιστορίες στα μίντια και θα βάλει τέλος σε αυτό το πρόβλημα. Αυτό θα μπορεί να λειτουργήσει και σε αγώνες που γίνονται σε διάστημα δύο ημερών, γιατί σε ορισμένα Ράλι δεν κάνουμε τίποτα για δύο ημέρες, μόνο τακτική και την Κυριακή έχουμε τον αγώνα
". Και δεν του φαινόταν του Λεμπ. H ιδέα θέλει αρκετή δουλειά, αλλά τουλάχιστον οι οδηγοί ενδιαφέρονται να κρατήσουν "ζωντανό" το άθλημα τους.
Ο νικητής του αγώνα και αυτός που συχνά ευνοείται από τέτοια παιχνίδια τακτικής, ο Σεμπαστιάν Λεμπ εξήγησε στη συνέντευξη Τύπου ότι οι οδηγοί έχουν καταλήξει σε μία είδους περιόδου δοκιμών, προκειμένου να καθοριστεί η σειρά εκκίνησης.
"Είναι βαρετό για εμάς να συζητάμε αυτά τα πράγματα, δεν θέλουμε πια. Πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να αλλάξουμε την κατάσταση και όλοι οι οδηγοί συζητάμε για την περίπτωση να έχουμε ένα shakedown το οποίο θα καθορίζει τη σειρά εκκίνησης.
Θα κάνουμε τέσσερις γύρους σύμφωνα με τη βαθμολογική κατάταξη. Οι τρεις πρώτοι γύροι θα είναι για να "καθαρίζουμε" το δρόμο και στον 4ο γύρο, εκείνος με τον καλύτερο χρόνο θα επιλέγει από ποιά θέση θα ξεκινήσει τον αγώνα. Από εκεί και πέρα, ο επικεφαλής της καθεμιάς ημέρας θα επιλέγει τη θέση εκκίνησης του την επόμενη. Θα είναι δίκαιο για όλους και όλοι θα έχουμε τις ίδιες πιθανότητες να νικήσουμε. Είναι δίκαιο.
Αυτό θα προσδώσει ενδιαφέρον και στο shakedown. Θα δώσει ωραίες ιστορίες στα μίντια και θα βάλει τέλος σε αυτό το πρόβλημα. Αυτό θα μπορεί να λειτουργήσει και σε αγώνες που γίνονται σε διάστημα δύο ημερών, γιατί σε ορισμένα Ράλι δεν κάνουμε τίποτα για δύο ημέρες, μόνο τακτική και την Κυριακή έχουμε τον αγώνα
". Και δεν του φαινόταν του Λεμπ. H ιδέα θέλει αρκετή δουλειά, αλλά τουλάχιστον οι οδηγοί ενδιαφέρονται να κρατήσουν "ζωντανό" το άθλημα τους.