Πάτησε γκάζι και χάθηκε
O Σεμπαστιάν Λεμπ οδηγεί την κούρσα τίτλου. Βρίσκεται 30.2 δευτερόλεπτα μπροστά από το Χίρβονεν
Ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής προβάρει το έκτο στέμμα. Την Κυριακή (25/10) ξεκινάει και πάλι πρώτος, όμως βρίσκεται ήδη 30.2 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Φινλανδό οδηγό της Ford και έτερο διεκδικητή του τίτλου.
Ο Χίρβονεν θα τα δώσει όλα γιατί είναι... παλικάρι, αλλά όταν διαβάσει τις δηλώσεις του αγωνιστικού διευθυντή του, Μάλκολμ Ουίλσον ίσως πειστεί ότι όλα τελείωσαν. " OK, βρισκόμαστε 25 δευτερόλεπτα πίσω, αλλά αν κλείσουμε τη διαφορά στα 20 στο τέλος της ημέρας, ίσως να είμαστε ακόμα μέσα στο παιχνίδι αύριο (Κυριακή)". Αυτή ήταν η δήλωση του το μεσημέρι. Τώρα;
Βέβαια το WRC δεν διεξάγεται σε πίστα όπου η Citroen θα τα είχε όλα υπό έλεγχο, αλλά σε δρόμους και μάλιστα μέσα στο δάσος. Όλα μπορούν να συμβούν στο συναρπαστικό φινάλε του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι. Απομένουν τέσσερις ειδικές διαδρομές. Ο Λεμπ έχει χάσει ήδη έναν τίτλο στην Ουαλία (σ.σ. το 2003 από τον Πέτερ Σόλμπεργκ). Είμαστε σίγουροι ότι δεν θα ξανακάνει το ίδιο λάθος.
Άστραψε και βρόντηξε ο Λεμπ
Το πρωταγωνιστικό δίδυμο Λεμπ-Χίρβονεν ξεκίνησε την ημέρα του με διαφορά 5.3 δευτερολέπτων. Ο Χίρβονεν πήρε την 1η ειδική και... κουτσούρεψε τη διαφορά στο -2.9. Στις δύο επόμενες ειδικές ο Λεμπ... εξαφανίστηκε και τα 2.9 δευτερόλεπτα έγιναν 25. Ο Φινλανδός αναρωτιόταν τι έπαθε το Ford Focus. Έψαξαν, το ξεψάχνισαν οι μηχανικοί του στο σέρβις, αλλά δεν βρήκαν τίποτα.
" Οδήγησα καλά και στις δύο ειδικές, αλλά δεν μπορούσα να κάνω γρήγορους χρόνους. Δεν πηγαίνει πουθενά. Σε ορισμένα μέρη αισθάνομαι ότι το αυτοκίνητο δεν στρίβει", μονολογούσε ο Χίρβονεν.
Όταν τα αυτοκίνητα ξαναβγήκαν στο δρόμο, τα προβλήματα του Focus εξαφανίστηκαν μονομιάς με τον Φινλανδό να "κόβει" 2.1 δευτερόλεπτα από το Λεμπ στην 4η ειδική, τη μεγαλύτερη του αγώνα που διασχίζει το δάσος Ρόντα. Τις δύο επόμενες και τελευταίες της ημέρας τις πήρε και πάλι ο Λεμπ με τον Χίρβονεν να βρίσκεται... μακριά.
" Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Είχαμε μία καλή ημέρα, ειδικά με τις δύο ειδικές το πρωί. Τώρα ο Μίκο κινείται γρήγορα (σ.σ. το απόγευμα) και δεν μπορώ να εξασφαλίσω διαφορά από αυτόν. Δεν κάναμε λάθη και βγαίνουμε πρώτοι στο δρόμο την Κυριακή (25/10), τόνισε ο Λεμπ.
Εν τω μεταξύ ο Πέτερ Σόλμπεργκ έπαθε τη μεγαλύτερη ζημιά που μπορεί να συμβεί σε έναν οδηγό όταν βρέχει: Του χάλασαν οι υαλοκαθαριστήρες! Ο Νορβηγός τη βρήκε την άκρη, παγκόσμιος πρωταθλητής γαρ, και έμεινε στο δρόμο αν και μετά τις τρεις πρώτες ειδικές της ημέρας, βρισκόταν 24 δευτερόλεπτα πίσω από τον 3ο Ντάνι Σόρδο.
Όμως υπάρχει Θεός, ο ήλιος δεν βγήκε, αλλά κάποια στιγμή σταμάτησε να βρέχει. Οι μηχανικοί του αποκατέστησαν τη ζημιά και ο Σόλμπεργκ ξαναπέρασε μπροστά πριν "βουτήξει" σε ένα χαντάκι στο δάσος και χάσει λίγο χρόνο. Όμως ο Σόρδο δεν έχει πει την τελευταία λέξη του.
Η κατάταξη μετά το τέλος της 2ης ημέρας:
1.Σεμπαστιάν Λεμπ Citroen 2:32.21.4
2.Μίκο Χίρβονεν Ford +30.2
3.Πέτερ Σόλμπεργκ Citroen Junior +1:20.1
4.Ντάνι Σόρδο Citroen +1:44.1
5.Σεμπαστιάν Οζιέ Citroen Junior +4:21.6
6.Χένινγκ Σόλμπεργκ Stobart Ford +5:22.8
7.Μάθιου Ουίλσον Stobart Ford +6:30.0
8.Γιάρι Μάτι-Λάτβαλα Ford +8:02.5
9.Κόνραντ Ράουτενμπαχ Citroen Junior +12:00.1
10.Άαρον Μπούρκαρτ Citroen Junior +16:28.2
Ο Χίρβονεν θα τα δώσει όλα γιατί είναι... παλικάρι, αλλά όταν διαβάσει τις δηλώσεις του αγωνιστικού διευθυντή του, Μάλκολμ Ουίλσον ίσως πειστεί ότι όλα τελείωσαν. " OK, βρισκόμαστε 25 δευτερόλεπτα πίσω, αλλά αν κλείσουμε τη διαφορά στα 20 στο τέλος της ημέρας, ίσως να είμαστε ακόμα μέσα στο παιχνίδι αύριο (Κυριακή)". Αυτή ήταν η δήλωση του το μεσημέρι. Τώρα;
Βέβαια το WRC δεν διεξάγεται σε πίστα όπου η Citroen θα τα είχε όλα υπό έλεγχο, αλλά σε δρόμους και μάλιστα μέσα στο δάσος. Όλα μπορούν να συμβούν στο συναρπαστικό φινάλε του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι. Απομένουν τέσσερις ειδικές διαδρομές. Ο Λεμπ έχει χάσει ήδη έναν τίτλο στην Ουαλία (σ.σ. το 2003 από τον Πέτερ Σόλμπεργκ). Είμαστε σίγουροι ότι δεν θα ξανακάνει το ίδιο λάθος.
Άστραψε και βρόντηξε ο Λεμπ
Το πρωταγωνιστικό δίδυμο Λεμπ-Χίρβονεν ξεκίνησε την ημέρα του με διαφορά 5.3 δευτερολέπτων. Ο Χίρβονεν πήρε την 1η ειδική και... κουτσούρεψε τη διαφορά στο -2.9. Στις δύο επόμενες ειδικές ο Λεμπ... εξαφανίστηκε και τα 2.9 δευτερόλεπτα έγιναν 25. Ο Φινλανδός αναρωτιόταν τι έπαθε το Ford Focus. Έψαξαν, το ξεψάχνισαν οι μηχανικοί του στο σέρβις, αλλά δεν βρήκαν τίποτα.
" Οδήγησα καλά και στις δύο ειδικές, αλλά δεν μπορούσα να κάνω γρήγορους χρόνους. Δεν πηγαίνει πουθενά. Σε ορισμένα μέρη αισθάνομαι ότι το αυτοκίνητο δεν στρίβει", μονολογούσε ο Χίρβονεν.
Όταν τα αυτοκίνητα ξαναβγήκαν στο δρόμο, τα προβλήματα του Focus εξαφανίστηκαν μονομιάς με τον Φινλανδό να "κόβει" 2.1 δευτερόλεπτα από το Λεμπ στην 4η ειδική, τη μεγαλύτερη του αγώνα που διασχίζει το δάσος Ρόντα. Τις δύο επόμενες και τελευταίες της ημέρας τις πήρε και πάλι ο Λεμπ με τον Χίρβονεν να βρίσκεται... μακριά.
" Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Είχαμε μία καλή ημέρα, ειδικά με τις δύο ειδικές το πρωί. Τώρα ο Μίκο κινείται γρήγορα (σ.σ. το απόγευμα) και δεν μπορώ να εξασφαλίσω διαφορά από αυτόν. Δεν κάναμε λάθη και βγαίνουμε πρώτοι στο δρόμο την Κυριακή (25/10), τόνισε ο Λεμπ.
Εν τω μεταξύ ο Πέτερ Σόλμπεργκ έπαθε τη μεγαλύτερη ζημιά που μπορεί να συμβεί σε έναν οδηγό όταν βρέχει: Του χάλασαν οι υαλοκαθαριστήρες! Ο Νορβηγός τη βρήκε την άκρη, παγκόσμιος πρωταθλητής γαρ, και έμεινε στο δρόμο αν και μετά τις τρεις πρώτες ειδικές της ημέρας, βρισκόταν 24 δευτερόλεπτα πίσω από τον 3ο Ντάνι Σόρδο.
Όμως υπάρχει Θεός, ο ήλιος δεν βγήκε, αλλά κάποια στιγμή σταμάτησε να βρέχει. Οι μηχανικοί του αποκατέστησαν τη ζημιά και ο Σόλμπεργκ ξαναπέρασε μπροστά πριν "βουτήξει" σε ένα χαντάκι στο δάσος και χάσει λίγο χρόνο. Όμως ο Σόρδο δεν έχει πει την τελευταία λέξη του.
Η κατάταξη μετά το τέλος της 2ης ημέρας:
1.Σεμπαστιάν Λεμπ Citroen 2:32.21.4
2.Μίκο Χίρβονεν Ford +30.2
3.Πέτερ Σόλμπεργκ Citroen Junior +1:20.1
4.Ντάνι Σόρδο Citroen +1:44.1
5.Σεμπαστιάν Οζιέ Citroen Junior +4:21.6
6.Χένινγκ Σόλμπεργκ Stobart Ford +5:22.8
7.Μάθιου Ουίλσον Stobart Ford +6:30.0
8.Γιάρι Μάτι-Λάτβαλα Ford +8:02.5
9.Κόνραντ Ράουτενμπαχ Citroen Junior +12:00.1
10.Άαρον Μπούρκαρτ Citroen Junior +16:28.2