X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTOGP

Πέφτοντας συγχρονισμένα με 26 χρόνια διαφορά

Στο Le Mans γίναμε μάρτυρες ενός σπάνιου φαινομένου, της συγχρονισμένης πτώσης δύο αναβατών σε απόσταση λίγων μέτρων. Ένα παρόμοιο περιστατικό είχε συμβεί στο γερμανικό Grand Prix του 1990 στην πίστα του Nurburgring.

Στο Le Mans γίναμε μάρτυρες ενός σπάνιου φαινομένου, της συγχρονισμένης πτώσης δύο αναβατών σε απόσταση λίγων μέτρων. Μπροστά ο Andrea Dovizioso, πίσω ο Marc Marquez που κυνηγούσαν τον Valentino Rossi για μια θέση στο βάθρο, έπεσαν ταυτόχρονα και οι δύο στη στροφή 7 "χάνοντας" το μπροστινό. Ήταν λες και εκτελούσαν άσκηση ακριβείας.

Ένα παρόμοιο περιστατικό, ακόμα πιο εντυπωσιακό για τον θεατή αλλά πιο επικίνδυνο για τους ίδιους τους αναβάτες, είχε συμβεί στο γερμανικό Grand Prix του 1990 στην πίστα του Nurburgring, όταν κατά τη διάρκεια του αγώνα οι Pierfrancesco 'Frankie' Chili και Mick Doohan έχασαν τον έλεγχο των 2χρονων V-4 Honda NSR500 και έπεσαν ταυτόχρονα από high-siding. Εκεί κι αν υπήρχε ακρίβεια στην εκτέλεση της... άσκησης!

Εκείνες οι μοτοσυκλέτες απέδιδαν περισσότερους από 200 ίππους και φυσικά δεν είχαν όλα αυτά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που διαθέτουν οι μοτοσυκλέτες του σήμερα με τους 4χρονους κινητήρες των 1.000cc και απόδοση που ξεπερνά τους 245 ίππους.

Δείτε τα δύο περιστατικά στα παρακάτω videos...

Η… συγχρονισμένη πτώση Dovizioso - Marquez

Το ταυτόχρονο και άψογα... εκτελεσμένο high-siding των Chili - Doohan!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ Car and Driver

Ράλι Ακρόπολις - 1ο Σκέλος: Με κομμένη την ανάσα!

GP Γαλλίας - QP: "Έσπασε" τα χρονόμετρα ο Lorenzo!

GP Γαλλίας - FP1 & FP2: Φουριόζος ο Lorenzo, σε δίλημμα ο Vinales

TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ