Πέρεζ: "Τώρα ο Φερστάπεν είναι στην ίδια βάρκα που είμαι κι εγώ"
Μετά από την ανελέητη κριτική που δέχθηκε φέτος, ο Σέρτζιο Πέρεζ άφησε να εννοηθεί ότι τα πολύ φτωχά του αποτελέσματα στα GP της Formula 1 από το Μάιο οφείλονται στα προβλήματα ισορροπίας που αρχίζει να αντιμετωπίζει και ο ίδιος ο Μαξ Φερστάπεν τελευταία.
Ο Πέρεζ εκκίνησε του GP Ιταλίας από την 8η θέση, και σε αυτήν ακριβώς τερμάτισε μετά από άλλο έναν αγώνα που η Red Bull RB20 παρουσίασε σοβαρά προβλήματα ισορροπίας -με ασύνδετο εμπρός και πίσω μέρος-, που με τη σειρά τους χάλασαν ολοκληρωτικά και την διαχείριση των ελαστικών. Και μετέτρεψαν την RB20 από το πιο κυρίαρχο μονοθέσιο όλων των εποχών σε ένα τέρας", όπως είπε ο Μαξ Φερστάπεν.
Με την έτερη RB20 ο πρωταθλητής τερμάτισε δύο θέσεις μπροστά του, αλλά ούτε ο Ολλανδός είχε απαντήσεις για την προβληματική ισορροπία του μονοθεσίου του Μίλτον Κινς - με αποτέλεσμα να μην είναι σε θέση να ανταγωνιστεί τις Ferrari και McLaren στη Μόντσα.
Οι μπελάδες που βιώνει τώρα ο Φερστάπεν είναι ακριβώς αυτοί που προσπαθεί να λύσει από τον Μάιο ο Πέρεζ, και οι οποίοι τον έχουν αφήσει μόλις με μία 6η θέση ως το καλύτερό του αποτέλεσμα στα τελευταία 10 GP - παρά τα αφοριστικά σχόλια από φίλους του σπορ, από τον διεθνή Τύπο και άλλους, που ζητούσαν επιτακτικά την απόλυσή του από τη Red Bull.
“Είμαι πολύ απογοητυεμένος, το περίμενα ότι θα ήταν δύσκολο, αλλά όχι τόσο χάλια. Γενικώς, ήμασταν αργοί και είχαμε υψηλή φθορά των ελαστικών, ειδικά με τη μέση γόμα”, είπε ο Μεξικανός για όσα του συνέβησαν στον αγώνα της Μόντσα της Κυριακής (1/9).
“Ειλικρινά αισθάνομαι ότι είμαι στην ίδια βάρκα που βρίσκομαι εδώ και οκτώ, δέκα αγώνες, αλλά τώρα ξαφνικά ο Μαξ ήρθε και αντιμετωπίζει αντίστοιχα προβλήματα. Οπότε ναι, είναι ένα μικρό μπέρδεμα, όμως είναι ξεκάθαρο που βρίσκεται το πρόβλημα.
Είμαι πολύ αισιόδοξος ότι η ομάδα εδώ στην πίστα και πίσω στο εργοστάσιο έχουν τις λύσεις - έχουμε κατασκευάσει σπουδαία αυτοκίνητα στο παρελθόν και δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην μπορέσουμε να μπούμε και πάλι στο δρόμο που πρέπει.
Δεν έχουμε πλέον απορίες, ξέρουμε το πρόβλημα. Δεδομένου ότι σχετίζεται απολύτως με την ισορροπία, αν βρούμε τη λύση μπορούμε να αλλάξουμε τα πράγματα. Αλλά μέχρι τότε, πρέπει να σκύψουμε το κεφάλι και να βρούμε τις απαντήσεις”, κατέληξε ο Σέρτζιο Πέρεζ.
Το καλό νέο για τον Πέρεζ είναι ότι η RBR έχει δύο εβδομάδες μπροστά της μέχρι το επόμενο GP, στους δρόμους του Μπακού στο Αζερμπαϊτζάν, και αυτό είναι ένα σιρκουί που ταιριάζει ιδιαίτερα στο οδηγικό στιλ του Μεξικανού - όπως αποδεικνύουν και οι δύο νίκες του εκεί.