Πετροπόλεμος στην Αυστραλία!
Διαμαρτυρίες και πετροπόλεμος σημάδεψαν την 1η ημέρα του Ράλι Αυστραλίας. Επικεφαλής ο Λάτβαλα.
Αποτέλεσμα ήταν η ακύρωση δύο ειδικών διαδρομών, της 6ης και της 11ης. Τι συνέβη; Οργάνωση οικολόγων που αντιτίθεται στη χρησιμοποίηση των "παρθένων" εδαφών της Νέας Νότιας Ουαλίαςγια τέτοιο σκοπό πέταξαν πέτρες στο αυτοκίνητο του Μίκο Χίρβονεν και αργότερα ύψωσαν ένα φράχτη, μπλοκάροντας τη διεξαγωγή της ειδικής διαδρομής.
Με ανακοίνωση της η τοπική αστυνομία ζήτησε συγνώμη από τους οδηγούς και προειδοποίηση ότι θα εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό για να συλλάβει τους δράστες που αμαυρώνουν τον αγώνα.
Ο Μίκο Χίρβονεν υπογράμμισε " φτάσαμε σε μία διασταύρωση και ένα αυτοκίνητο σταμάτησε μπροστά μας. Στη συνέχεια άρχισε να κινείται πολύ αργά, περίπου με 10 χιλιόμετρα την ώρα. Όταν επιχείρησα να το προσπεράσω, δεν με άφησαν! Ο Σεμπαστιάν (Λεμπ) ακολουθούσε πίσω μου, αλλά μπλόκαραν και τον ίδιο. Τι μπορούμε να κάνουμε; Ήρθαμε εδώ για να οδηγήσουμε, να κάνουμε τη δουλειά μας".
Για την ιστορία, ο 2ος οδηγός της Ford, Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα τέθηκε επικεφαλής στην 1η ημέρα, εξασφαλίζοντας διαφορά μόλις 2.2 δευτερολέπτων από τον Σεμπαστιάν Οζιέ της Citroen Junior.
Οι δύο οδηγοί εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο το γεγονός ότι ο Χίρβονεν και ο Λεμπ ξεκίνησαν πρώτοι και καθάριζαν το δρόμο. Ο Φιλανδός βρίσκεται στην 5η θέση στο τέλος της 1ης ημέρας και ο Λεμπ 3ος.
Η κατάταξη μετά το τέλος της 1ης ημέρας:
1.Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα Ford 53λεπ.21.4 δευτ.
2.Σεμπαστιάν Οζιέ Citroen +2.2 δευτ.
3.Σεμπαστιάν Λεμπ Citroen +22.7
4.Ντάνι Σόρδο Citroen +22.8
5.Μίκο Χίρβονεν Ford +23.6
6.Χένινγκ Σόλμπεργκ Ford +51.3
7.Μάθιου Γουίλσον Ford +1:42.4
8.Φεντέρικο Βιλάγκρα Ford +2:04.6
9.Κόνραντ Ράουτενμπαχ Citroen +2:27.5
10.Ρίτσαρντ Μέισον Subaru +4:16.3
Με ανακοίνωση της η τοπική αστυνομία ζήτησε συγνώμη από τους οδηγούς και προειδοποίηση ότι θα εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό για να συλλάβει τους δράστες που αμαυρώνουν τον αγώνα.
Ο Μίκο Χίρβονεν υπογράμμισε " φτάσαμε σε μία διασταύρωση και ένα αυτοκίνητο σταμάτησε μπροστά μας. Στη συνέχεια άρχισε να κινείται πολύ αργά, περίπου με 10 χιλιόμετρα την ώρα. Όταν επιχείρησα να το προσπεράσω, δεν με άφησαν! Ο Σεμπαστιάν (Λεμπ) ακολουθούσε πίσω μου, αλλά μπλόκαραν και τον ίδιο. Τι μπορούμε να κάνουμε; Ήρθαμε εδώ για να οδηγήσουμε, να κάνουμε τη δουλειά μας".
Για την ιστορία, ο 2ος οδηγός της Ford, Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα τέθηκε επικεφαλής στην 1η ημέρα, εξασφαλίζοντας διαφορά μόλις 2.2 δευτερολέπτων από τον Σεμπαστιάν Οζιέ της Citroen Junior.
Οι δύο οδηγοί εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο το γεγονός ότι ο Χίρβονεν και ο Λεμπ ξεκίνησαν πρώτοι και καθάριζαν το δρόμο. Ο Φιλανδός βρίσκεται στην 5η θέση στο τέλος της 1ης ημέρας και ο Λεμπ 3ος.
Η κατάταξη μετά το τέλος της 1ης ημέρας:
1.Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα Ford 53λεπ.21.4 δευτ.
2.Σεμπαστιάν Οζιέ Citroen +2.2 δευτ.
3.Σεμπαστιάν Λεμπ Citroen +22.7
4.Ντάνι Σόρδο Citroen +22.8
5.Μίκο Χίρβονεν Ford +23.6
6.Χένινγκ Σόλμπεργκ Ford +51.3
7.Μάθιου Γουίλσον Ford +1:42.4
8.Φεντέρικο Βιλάγκρα Ford +2:04.6
9.Κόνραντ Ράουτενμπαχ Citroen +2:27.5
10.Ρίτσαρντ Μέισον Subaru +4:16.3