FORMULA 1

Πιέρο Φεράρι: "Ο Λεκλέρ δεν είναι ακόμα Φερστάπεν"

Πιέρο Φεράρι: "Ο Λεκλέρ δεν είναι ακόμα Φερστάπεν"
SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Η Ferrari άσκησε για πρώτη φορά κριτική στον Σαρλ Λεκλέρ και στον Κάρλος Σάινθ, μέσω του αντιπροέδρου της Πιέρο Φεράρι, αυξάνοντας την πίεσή της στους οδηγούς της για τη βελτίωση των φετινών της αποτελεσμάτων.

Η δήλωση του Πιέρο Φεράρι ότι ο Σαρλ Λεκλέρ "μπορεί ακόμα να εξελιχθεί" σε σχέση με τον Μαξ Φερστάπεν και ότι "ακόμη περιμένουμε την πλήρη δυναμική" του Κάρλος Σάινθ αποτελεί μια αναστροφή στην πολιτική της Scuderia, που είχε μέχρι στιγμής τους οδηγούς της στο απυρόβλητο σε σχέση με τα φτωχά αποτελέσματα της ομάδας στα φετινά GP της Formula 1.

Η Ferrari SF-23 δεν έχει τη δυνατότητα να ανταγωνιστεί τη Red Bull RB19 -ειδικά σε συνθήκες αγώνα- μέχρι στιγμής, αλλά τώρα ο Πιέρο Φεράρι υποστηρίζει ότι η Scuderia έχει μια μικρή αδυναμία και στους οδηγούς σε σχέση με τον πανίσχυρο Μαξ Φερστάπεν - που οδεύει προς το τρίτο του διαδοχικό πρωτάθλημα σχεδόν χωρίς αντίπαλο.

Μιλώντας στο ιταλικό Autosprint, ο γιός του θρυλικού Έντσο Φεράρι, Πιέρο, είπε συγκεκριμένα για τον Φερστάπεν πως "βρίσκεται στο απόγειό του. Είναι εκπληκτικά γρήγορος. Οδηγούσε στη Formula 1 από τότε που δεν είχε καν δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου στην κατοχή του.

Ήμουν εκεί όταν κέρδισε την πρώτη του νίκη [στη F1], στη Βαρκελώνη. Έκανε τα λάθη του μετά από αυτήν, είχε τα ατυχήματά του. Τώρα είναι νέος αλλά έχει πολλή εμπειρία. Είναι ένας σπουδαίος οδηγός, που βρίσκεται τώρα στο απόγειο της καριέρας του".

Πιέρο Φεράρι: "Ο Λεκλέρ δεν είναι ακόμα Φερστάπεν"
SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Ο Λεκλέρ εξακολουθεί να κάνει πολλά λάθη και ατυχήματα, αλλά πολλοί τα αποδίδουν στην προσπάθειά του να κινηθεί στο απόλυτο όριο για να ανταγωνιστεί την ταχύτερη Red Bull. Η Scuderia πρόσφατα κάλυψε τον Μονεγάσκο για τα λάθη αυτά, όμως ο Πιέρο Φεράρι λέει: "Ο Σαρλ έχει την ταχύτητα να ανταγωνιστεί τον Φερστάπεν. Αλλά έχει λιγοτερο εμπειρία, από άποψη αριθμού αγώνων. Ο Λεκλέρ μπορεί ακόμα να εξελιχθεί, και θα εξελιχθεί".

Σε ερώτηση για την απόδοση του Κάρλος Σάινθ, ο Ιταλός συμπλήρωσε: "Μπράβο, πσιετύω πως ακόμα δεν έχουμε δει την αληθινή του δυναμική, την περιμένουμε".

Πρόσφατα, πάντως, ο Σαρλ Λεκλέρ είχε μιλήσει σχετικά με την πίεση που συνοδεύει το αγωνιστικό κόκπιτ της Ferrari. Ο Μονεγάσκος είπε, συγκεκριμένα: "Πίεση; Έχω πολλή. Ειδικά από τότε που ήρθα σε αυτή την ομάδα. Χρειάζεται πολύ πάθος και έχει μεγάλη ευθύνη.

Ακόμα κι ένα μικρό λάθος προκαλεί την απογοήτευση πολλών ανθρώπων. Όμως, ονειρευόμουν πάντοτε να οδηγώ στη Formula 1 και για τη Ferrari, και για το λόγο αυτό καταλαβαίνω πολύ καλά τις ευθύνες που συνοδεύουν την οδήγηση για αυτή την ομάδα", πρόσθεσε ο 25χρονος.

Και μιλώντας για τα ατυχήματά του, συμπλήρωσε: "Τα αυτοκίνητα αυτά είναι ασφαλή χάρη σε πολλαπλά συστήματα ασφάλειας. Για αυτό αφοσιώνονται στην ταχύτητα και στην πίεση του αυτοκινήτου στο όριο. Και ενίοτε ατυχήματα συμβαίνουν. Όταν αρχίσω να σκέφτομαι τον κίνδυνο, πιστεύω ότι θα αποχωρήσω.

Στην πίστα βλέπεις μόνο το αποτέλεσμα, αλλά γίνεται πολλή δουλειά πίσω από αυτό και ο κόσμος συχνά δεν το συνειδητοποιεί. Η εμπιστοσύνη είναι το παν, από το αυτοκίνητο μέχρι τους οδηγούς και τους μηχανικούς. Δεν μπορεί να είναι αλλιώς όταν αγγίζεις ταχύτητες 250 km/h. Όλα πρέπει να είναι τέλεια. Η εμπιστοσύνη πρέπει να βρίσκεται σε κάθε πτυχή".

Χθες ο Λεκλέρ και ο Σάινθ βρέθηκαν στο εργοστάσιο της Ferrari για να συνεχίσουν τη δουλειά τους στον προσομοιωτή της ομάδας στο Μαρανέλο, έπειτα από τη ματαίωση του GP της Ίμολα αυτό το τριήμερο λόγω των πλημμυρών που πλήττουν την επαρχία της Εμίλια Ρομάνια και έχουν προκαλέσει ήδη το θάνατο 13 ανθρώπων και τον εκτοπισμό χιλιάδων.

TAGS FORMULA 1 F1 FERRARI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ