Πηγαίνει για το 1-2 η Citroen
Το πιο σκληρό ράλι της χρονιάς, στην Τουρκία, άφησε ελάχιστους οδηγούς αλώβητους από τις κοφτερές πέτρες και τη λάσπη, όπου υπήρχε. Ο Οζιέ και ο Λάπι, οι δύο οδηγοί της Citroen, ήταν αυτοί που επηρεάστηκαν λιγότερο.
Το πιο σκληρό ράλι της χρονιάς, στην Τουρκία, άφησε ελάχιστους οδηγούς αλώβητους από τις κοφτερές πέτρες και τη λάσπη, όπου υπήρχε. Ο Οζιέ και ο Λάπι, οι δύο οδηγοί της Citroen, ήταν αυτοί που επηρεάστηκαν λιγότερο ή αν θέλετε, αντιμετώπισαν τα μικρότερα προβλήματα.
Με τα δύο C3 κινήθηκαν πιο γρήγορα από τους υπόλοιπους και απολαμβάνουν τη… μοναξιά της κορυφής, έχοντας μόνο να αναμετρηθούν μεταξύ τους, καθώς τους χωρίζει απόσταση μόλις δύο δεκάτων του δευτερολέπτου!
Στην περιοχή του Μαρμαρά και με θερμοκρασίες κοντά στους 35 ° C, ο Οζιέ κατάφερε στο τέλος να περάσει οριακά επικεφαλής, μπροστά από τον ομόσταβλό του και τώρα θα δώσουν οι δυό τους τη μάχη για τη νίκη.
Στην 3η θέση ο Μίκελσεν με ένα Hyundai i20, ο οποίος περισσότερο θα προσπαθήσει να διαφυλάξει τη θέση του από τον Σούνινεν που τον πιέζει με το Ford Fiesta, παρά να κυνηγήσει τους δύο πρώτους, καθώς είναι πάνω από 1 λεπτό πίσω.
Για τον Τάνακ, επικεφαλής του πρωταθλήματος, ήταν μια άτυχη ημέρα καθώς από την 7η θέση εγκατέλειψε από πρόβλημα στη μονάδα ελέγχου του κινητήρα του Toyota Yaris, ενώ νωρίτερα είχε και κλατάρισμα. Θα μπει, ωστόσο, αύριο στον αγώνα, καθώς θα διεκδικήσει κάποιους από τους έξτρα βαθμούς που παίρνουν οι 5 πρώτοι οδηγοί της υπερ-ειδικής διαδρομής.
Ο τρίτος διεκδικητής του τίτλου, ο Τιερί Νεβίλ με Hyundai i20, έχει μείνει 8ος και αν διατηρηθεί εκεί, και ο Οζιέ που είναι επίσης διεκδικητής του τίτλου και έχει 4 βαθμούς παραπάνω από αυτόν, πάρει περισσότερους θα αποσπασπεί κι άλλο και θα είναι εκείνος που θα καταδιώκει τον Τάνακ κι ενώ απομένουν ακόμα τρία ράλι για το φινάλε.
Η τελευταία ημέρα του αγώνα, αύριο Κυριακή, περιλαμβάνει 38,62 χιλιόμετρα με τέσσερις ειδικές διαδρομές.
Κατάταξη μετά την 3η ημέρα:
Οζιέ - Citroën C3 3:20:12.0
Λάπι - Citroën C3 +0.2
Μίκελσεν - Hyundai i20 +1:17.1
Σούνινεν - Ford Fiesta +1:26.9
Σόρντο - Hyundai i20 +2:24.7
Λάτβαλα - Toyota Yaris +3:14.4
Μίκ - Toyota Yaris +3:29.5
Νεβίλ - Hyundai i20 +4:38.2
Τίντεμαντ - Ford Fiesta +6:55.8