X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTORSPORTS

Πήρε τον τίτλο και στους οδηγούς η Toyota

Το πλήρωμα του αυτοκινήτου TS050 HYBRID, Σεμπαστιάν Μπουεμί, Καζούκι Νακαζίμα και Φερνάντο Αλόνσο, όλοι με προϋπηρεσία στη Φόρμουλα 1, υπερασπίστηκαν τον περσινό τίτλο, εξασφαλίζοντας και το φετινό.

Τον Μάιο, στο Σπα, η TOYOTA GAZOO Racing κατέκτησε τον τίτλο στους κατασκευαστές, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής – WEC. Χθες, στο 87ο Le Mans 24 Hours, το πλήρωμα του αυτοκινήτου Νο8 TS050 HYBRID, Σεμπαστιάν Μπουεμί, Καζούκι Νακαζίμα και Φερνάντο Αλόνσο, όλοι με προϋπηρεσία στη Φόρμουλα 1, υπερασπίστηκαν τον περσινό τίτλο, εξασφαλίζοντας και το φετινό.

Δεύτερο, τερμάτισε το έτερο αυτοκίνητο της Toyota, με το Νο7 και οδηγούς τους Μάικ Κόνγουεϊ, Καμούι Κομπαγιάσι και Χοζέ Μαρία Λόπεθ. Ωστόσο, το πλήρωμα αυτό ήταν που βρισκόταν μπροστά στον αγώνα, ενώπιον 252.500 θεατών!

Στο 367ο γύρο, με ένα προβάδισμα πάνω από δύο λεπτά, τα δεδομένα για το αυτοκίνητο Νο 7, έδειξαν κλατάρισμα και ο Χοσέ έτρεξε να αντικαταστήσει το ελαστικό. Ένα λάθος όμως του αισθητήρα (ναι, κάνουν και αυτά τα προηγμένα συστήματα λάθος), υπέδειξε διαφορετικό ελαστικό να αλλαχθεί, με αποτέλεσμα ο Χοσέ να μπει ξανά στην πίστα με το ελαστικό που πραγματικά είχε πρόβλημα.

Έτσι, αναγκάστηκε να μπει εκ νέου στα πιτς, για να αλλάξει και τα 4 ελαστικά, προκειμένου να είναι σίγουρος. Το γεγονός αυτό τον έριξε πίσω από το αυτοκίνητο Νο8, το οποίο εκείνη τη στιγμή οδηγούσε ο Καζούκι. Η Toyota, με το 1-2 στο Le Mans, έκλεισε τη χρονιά με νταμπλ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ