X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTORSPORTS

Ποδαρικό του Οζιέ με Ford Fiesta στην Καταλονία

Μια έξυπνη στρατηγική ελαστικών, μεσαίας σύνθεσης, επέτρεψε στον Γάλλο να κερδίσει την πρώτη ειδική διαδρομή του προ-τελευταίου ράλι της χρονιάς, κι ενώ είναι δεύτερος στη βαθμολογία.

Στη διαδρομή των 3,20 χλμ., στο κέντρο της Βαρκελώνης, χθες το βράδυ, ο Οζιέ ήταν κατά 3,7 δευτερόλεπτα ταχύτερος με το Ford Fiesta του, έναντι του πρωτοπόρου του πρωταθλήματος Τιερί Νεβίλ με το Hyundai i20, το οποίο τουμπάρισε νωρίτερα στη δοκιμαστική διαδρομή. Τρίτος, με επιπλέον 0,5 δευτ., ήταν ο Οτ Τάνακ, τρίτος στο πρωτάθλημα, με Toyota Yaris.

"Είχαμε μια καλή στρατηγική ελαστικών, αλλά έχουμε λίγο λιγότερα ελαστικά από τους άλλους. Νομίζω ότι μπορούμε να το διαχειριστούμε. Δεν θα είναι εύκολο το υπόλοιπο τριήμερο", είπε ο Οζιέ.

Ο Νεβίλ ανέφερε ότι επέλεξε πιο σκληρή γόμα και έκανε λάθος, ενώ ευχαρίστησε τους μηχανικούς που επισκεύασαν γρήγορα το αυτοκίνητό του μετά το τουμπάρισμα.

Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπαστιάν Λεμπ, οδηγώντας το τελευταίο από τα τρία ράλι που είπε να τρέξει το 2018, έχασε σχεδόν 16 δευτερόλεπτα όταν έσβησε το Citroen C3 σε μια φουρκέτα.

Σήμερα το πρόγραμμα περιλαμβάνει στους λόφους, δυτικά της Σαλού που είναι η βάση του αγώνα, 6 ειδικές διαδρομές, 4 σε χώμα και 2 σε χώμα-άσφαλτο. Το συνολικό μήκος που θα καλύψουν θα πρέπει να είναι 144,88 χιλιόμετρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ