X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ποιος θα "κλέψει" τον Verstappen;

Όλες οι ομάδες θέλουν να εντάξουν στο δυναμικό τους τον ανερχόμενο Max Vestappen και πλειοδοτούν

Μπορεί να δεσμεύεται με συμβόλαιο μέχρι και το 2019 με τη Red Bull Racing, ωστόσο είναι σαφές πως ο Max Verstappen απασχολεί από τώρα ή καλύτερα εδώ και καιρό τον ανταγωνισμό. Μόλις στα 20 του, ο νεότερος νικητής Grand Prix στην ιστορία της Formula 1, έχει στο ενεργητικό του δύο νίκες και αναμφίβολα θεωρείται πρωταθλητής του αύριο.

Η Red Bull θα ήθελε να τον κρατήσει αλλά όπως έχει τονίσει ήδη και μάλιστα δημοσίως, θα πρέπει να τον πείσει σύντομα πως θα του παρέχει ένα μονοθέσιο ικανό να κάνει πρωταθλητισμό. Η αγωνιστική ανάκαμψη των ταύρων στους τελευταίους αγώνες σίγουρα βοηθάει προς αυτή την κατεύθυνση αλλά είναι ακόμα θολό το μέλλον της αυστριακής ομάδας σε ότι αφορά στον πάροχο υβριδικής μηχανής.

Η Renault φέρεται να θέλει τη διακοπή της συνεργασίας στο 2018, είναι πολύ νωρίς για να μπει στο παιχνίδι η Aston Martin και η Honda μάλλον αποτελεί τη μοναδική και όχι ιδιαιτέρως δημοφιλή λύση. Τουλάχιστον βάσει της παρούσας απόδοσης και αξιοπιστίας των υβριδικών μηχανών της.

Και από εκεί και πέρα, έχουμε τη Mercedes και έχουμε και τη Ferrari. Αμφότερες φέρονται να προσφέρουν συμβόλαια ετήσιων απολαβών άνω των 20 εκατομμυρίων ευρώ. Σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα "The Times" και τον Kevin Eason, η γερμανική ομάδα είναι στην pole position σχετικά με το κυνήγι του σπάνιου αυτού ταλέντου. Χωρίς ωστόσο να έχει σφραγιστεί κάποια συμφωνία.

Βέβαια αυτά τα σενάρια έχουν άμεση συνάρτηση και με τους οδηγούς που έχουν τώρα συμβόλαια με αυτές τις ομάδες. Ο Sebastian Vettel υπέγραψε νέα τριετή συμφωνία με τη Ferrari και δύσκολα μπορεί κανείς να τον φανταστεί να συνυπάρχει στο ίδιο γκαράζ με τον «Mad Max». Το ίδιο και ο Lewis Hamilton που με τη σειρά του, έχει ένα χρόνο ακόμα συμβόλαιο με τα "ασημί βέλη".

Photo credits: redbullcontentpool.com

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ