X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Poleman ο Φέτελ και στην Κορέα

Ένατη φετινή pole position για τον Σεμπάστιαν Φέτελ που ήταν ασυγκράτητος και στην Κορέα, στη δεύτερη θέση θα βρεθεί ο Μαρκ Γουέμπερ, με τον Φερνάντο Αλόνσο να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα.

Το Grand Prix στην Κορέα ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο, καθώς και οι δύο Red Bull για ακόμα μια φορά θα εκκινήσουν από την πρώτη γραμμή του grid. Ο Φερνάντο Αλόνσο... ξενέρωσε με τον τρόπο που έχασε την πρώτη θέση, καθώς ο Φέτελ στον τελευταίο γύρο κατάφερε να του αρπάξει την pole position.

Η πρώτη περίοδος των κατατακτήριων δοκιμών δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για την Red Bull. Οι Ferrari, McLaren και Renault μπήκαν πολύ καλύτερα στην πίστα συγκριτικά με τους "ταύρους", με τον Λιούις Χάμιλτον να πραγματοποιεί τον πρώτο χρόνο.

Εκείνοι που δεν κατάφεραν να περάσουν στη δεύτερη περίοδο ήταν οι: Σένα, Γιαμαμότο, Γκλοκ, Ντι Γκράσι, Τρούλι, Κοβαλάινεν και Λιούτσι.

Με το... μαλακό

Η κορυφή της δεύτερης περιόδου πήρε την λάμψη όλων των αστεριών του πρωταθλήματος. Φέτελ, Γουέμπερ, Αλόνσο, Χάμιλτον, Μάσα και Σουμάχερ (!)... επισκέφθηκαν την κορυφή.

Προς το τέλος της περιόδου οι περισσότεροι οδηγοί επέλεξαν τη μαλακή γόμα ελαστικών, αλλά μόνο στους πιλότους της Red Bull ταίριαζαν απόλυτα, με το Γουέμπερ να είναι πρώτος και τον Φέτελ να τον ακολουθεί. Ο Μάσα με καλή απόδοση ήταν τρίτος, αφήνοντας τον Αλόνσο πέμπτο.

Ο Σουμάχερ, όπως και στην πρώτη περίοδο, τερμάτισε όγδοος με τον teammate του, Νίκο Ρόσμπεργκ να είναι για ακόμη μια φορά ψηλότερα από αυτό (σ.σ έκτος).

Εκτός τελικού έμειναν οι: Χούλκενμπεργκ, Κομπαγιάσι, Χάιντφελντ, Σούτιλ, Πετρόφ, Αλγκουερσουαρί και Μπουεμί.

Φέτελ... κλέφτη!

Ο Φερνάντο Αλόνσο ήταν έτοιμος να πάρει την pole position και να αποκτήσει σημαντικό πλεονέκτημα στον αυριανό αγώνα, διαψεύδοντας μέχρι και... τον ίδιο του τον εαυτό.

Ο Ισπανός πίστευε ότι η Red Bull είναι το φαβορί στην Κορέα και ο Φέτελ δε δίστασε να του επιβεβαιώσει, κάνοντας τον καλύτερο χρόνο, έστω και αν αυτό προήλθε με... βασανιστικό τρόπο για την Ferrari στα τελευταία δευτερόλεπτα της διαδικασίας των κατατακτήριων.

Οι αναβαθμίσεις που έγιναν στα μονοθέσια της McLaren δεν αποδείχθηκαν ιδιαίτερα ευεργετικά, καθώς οι Χάμιλτον και Μπάτον τερμάτισαν στις θέσεις τέσσερα και εφτά αντίστοιχα.

Αναλυτικά η σειρά εκκίνησης στον αυριανό αγώνα (σ.σ ο Πετρόφ θα εκτίσει ποινή πέντε θέσεων που είχε δεχθεί στην πίστα της Σουζούκα):

1. Φέτελ, Red Bull, 1:35.585
2. Γουέμπερ, Red Bull, 1:35.659
3. Αλόνσο, Ferrari, 1:35.766
4. Χάμιλτον, McLaren, 1:36.062
5. Ρόσμπεργκ, Mercedes, 1:36.535
6. Μάσα, Ferrari, 1:36.571
7. Μπάτον, McLaren, 1:36.731
8. Κούμπιτσα, Renault, 1:36.824
9. Σουμάχερ, Mercedes, 1:36.950
10. Μπαρικέλο, Williams, 1:36.998
11. Χούλκενμπεργκ, Williams
12. Κομπαγιάσι, Sauber
13. Χάιντφελντ, Sauber
14. Σούτιλ, Force India
15. Πετρόφ, Renault *
16. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso
17. Μπουεμί, Toro Rosso
18. Λιούτσι, Force India
19. Τρούλι, Lotus
20. Γκλοκ, Virgin
21. Κοβαλάινεν, Lotus
22. Ντι Γκράσι, Virgin
23. Γιαμαμότο, HRT
24. Σένα, HRT

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ