X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Πορτογαλία: Νίκη και προβάδισμα τίτλου του Νεβίλ

O Νεβίλ κέρδισε το Ράλι Πορτογαλίας και πήρε προβάδισμα 19 βαθμών από τον Οζιέ, που εγκατέλειψε την Παρασκευή, στην κορυφή του WRC.

Ο Τιερί Νεβίλ δεν είχε κανένα πρόβλημα να διατηρήσει την πρωτοπορία του Ράλι Πορτογαλίας στις πέντε Ειδικές Διαδρομές της τελευταίας ημέρας και να κατακτήσει τη νίκη του 6 φετινού αγώνα του WRC - η οποία σε συνδυασμό με τους 4 βαθμούς που κατέκτησε στην Power Stage του χάρισε το προβάδισμα στο πρωτάθλημα με διαφορά 19 βαθμών από τον Σεμπαστιάν Οζιέ.

Ο Βέλγος της Hyundai συντήρησε με ευκολία το προβάδισμα 40 δευτερολέπτων με το οποίο ξεκίνησε την ημέρα από τον Έλφυν Έβανς. Ο Οζιέ έχασε κάθε ελπίδα να μπει στους βαθμούς μετά την έξοδο και εγκατάλειψη που είχε την Παρασκευή, και στην Power Stage δεν κατάφερε να μπει στη δεκάδα για να βαθμολογηθεί.

Την ίδια στιγμή, ο Τέμου Σούνινεν πανηγύρισε το παρθενικό του βάθρο στο WRC, καθώς νωρίς την τελευταία μέρα καρπώθηκε την 3 θέση από τον Ντάνι Σόρδο όταν ο Ισπανός της Hyundai δέχθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων επειδή προκάλεσε μια μικρή ζημιά στα προστατευτικά της Υπερειδικής. Ο Σούνινεν κέρδισε, μάλιστα, μία Ειδική, και καταδίωξε τον Έβανς, αλλά τελικά ο Άγγλος κράτησε τη δεύτερη θέση.

Ακολούθησε η μονομαχία του Σόρδο με τον Εσαπέκα Λάπι για την 4 θέση, αλλά παρότι ο Φινλανδός της Toyota βγήκε νικητής στο δρόμο, έχασε τη θέση στα χαρτιά - ειρωνικά για τον ίδιο λόγο που είχε τιμωρηθεί νωρίτερα και ο Σόρδο. Οι αγωνοδίκες έκριναν ότι κάθε άγγιγμα στις αχυρόμπαλες δυνητικά προσέφερε χρονικό όφελος. Έτσι, ο Λάπι κατέληξε στην 5 θέση, εμπρός από τους Μαντς Όστμπεργκ και Κρεγκ Μπριν που τερμάτισαν για τη Citroen μετά το σφοδρό ατύχημα του Κρις Μικ το Σάββατο.

Τους πέντε βαθμούς της Power Stage πήρε ο Λάπι, ενώ τέσσερις κέρδισε ο Νεβίλ, και 3-2-1 οι Σόρδο, Σούνινεν και Έβανς αντίστοιχα.

ΤοFordFiestaπου οδηγούν ο Οζιέ, ο Εβανς και ο Σούνινενστο Παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, βασίζεται στο μοντέλο παραγωγής το οποίο είναι φέτος πρώτο σε πωλήσεις σε 20 χώρες της Ευρώπης και ψηφισμένο «Αυτοκίνητο της χρονιάς 2018» στην Ελλάδα.

Το νέοFiesta,προσφέρεται ήδη στην Ελλάδα με τον 6 φορές «Παγκόσμιο κινητήρα της χρονιάς» 1.0ltEcoboost, με 100, 125 και 140 ίππους καθώς και με κινητήρα πετρελαίου 1.5ltμε 85 ίππους και 120 ίππους.

Ανάμεσα στις διαθέσιμες εκδόσεις του μοντέλου στην Ελλάδα, ξεχωρίζει τοFiestaST, που εφοδιάζεται με τον νέο τρικύλινδρο κινητήρα 1.5LEcoBoost200 ίππων στις 6.000 σ.α.λ., με ροπή 290Nmαπό τις 1.600 έως τις 4.000 σ.α.λ.. Επιταχύνει σε 6,5 δευτερόλεπτα στα 0-100 χλμ./ώρα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 232 χλμ./ώρα. Ο κινητήρας παράγει συναρπαστικό ήχο, και διαθέτει λειτουργία απενεργοποίησης κυλίνδρου μειώνοντας την κατανάλωση κατά 11%. Προαιρετικά, το μοντέλο εφοδιάζεται με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που βελτιώνει την ελκτική πρόσφυση στις στροφές και μεLaunchControlπου πετυχαίνει σταθερά ταχείες εκκινήσεις από στάση στην πίστα.

Επίσης, τα πατενταρισμένα ελατήρια της πίσω ανάρτησης προσφέρουν ταχύτερη είσοδο στις στροφές και άμεση απόκριση, επιτείνοντας την οδηγική απόλαυση.

Για τον τρόπο οδήγησης φροντίζουν τα Επιλέξιμα Προφίλ Οδήγησης (DriveModes-Normal,SportκαιTrack), που μεταμορφώνουν τοFiestaSTαπό ευέλικτο, καθημερινόhatchbackσε ένα εξαιρετικό σπορ αυτοκίνητο που είναι φιλικό με τους άπειρους οδηγούς, ενώ παράλληλα ανταμείβει τους έμπειρους

Με 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και προνομιακό επιτόκιο 2,99% ( πλέον εισφοράς 0,6%).

WRC - ΡΑΛΙ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ 2018

ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΜΑΔΩΝ

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ