MOTOGP

Πόσα δίνει η Ducati στον Lorenzo;

RIO HONDO, ARGENTINA - MARCH 31:  Jorge Lorenzo of Spain and Movistar Yamaha MotoGP looks on during the press conference pre-event during the MotoGp of Argentina - Previews at Termas De Rio Hondo Circuit on March 31, 2016 in Rio Hondo, Argentina.  (Photo by Mirco Lazzari gp/Getty Images)
RIO HONDO, ARGENTINA - MARCH 31: Jorge Lorenzo of Spain and Movistar Yamaha MotoGP looks on during the press conference pre-event during the MotoGp of Argentina - Previews at Termas De Rio Hondo Circuit on March 31, 2016 in Rio Hondo, Argentina. (Photo by Mirco Lazzari gp/Getty Images) GETTY IMAGES

Διαβάστε για την σούπερ προσφορά των Ιταλών στον Jorge Lorenzo καθώς και την πρόταση της Yamaha.

« Θέλετε να μάθετε σε ποιο σημείο βρίσκεται το θέμα της ανανέωσης του συμβολαίου μου με τη Yamaha; Η κατάσταση δεν έχει αλλάξει. Οι δυο επόμενοι αγώνες στους οποίους δεν έχω νικήσει ποτέ είναι πολύ σημαντικοί.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ

Προτιμώ να κρατήσω το θέμα για μένα και να μη μιλάω γι' αυτό». Αυτή ήταν η απάντηση που έδωσε ο Jorge Lorenzo στους δημοσιογράφους την Πέμπτη 31/3, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου πριν τον αγώνα της Αργεντινής.

Προφανώς ο Ισπανός θέλει να κερδίσει όσο περισσότερο χρόνο μπορεί για να αποφασίσει αν θα συνεχίσει με την εταιρεία που του άνοιξε την πόρτα της μεγάλης κατηγορίας, πίσω στο 2008 ή θα γυρίσει σελίδα και θα αλλάξει αγωνιστικό περιβάλλον μετακομίζοντας στη Ducati.

Προ ημερών ο Giacomo Agostini ερωτηθείς για το μέλλον του 28χρονου αναβάτη αποκάλυψε πως γνωρίζει από πρώτο χέρι ότι ο Ισπανός έχει στα χέρια του μια «σούπερ προσφορά από την Audi», όπως χαρακτηριστικά είπε.

« Ελπίζω να υπογράψει στη Ducati. Το λέω αυτό ως Ιταλός», σχολίασε ο ζωντανός θρύλος των GP προσθέτοντας πως « αν ο Jorge νομίζει ότι μπορεί να κάνει τη διαφορά πηγαίνοντας στη Ducati, τότε καλά θα κάνει να αποδεχθεί την πρόκληση. Αλλά δεν νομίζω ότι έχει πειστεί ακόμα από το project».

Αν πιστέψουμε αυτά που γράφονται στα ισπανικά Μέσα Ενημέρωσης, η «σούπερ προσφορά» που έχει στα χέρια του ο πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής ανέρχεται περίπου στα 12 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο.

Σε αυτήν την περίπτωση το εύλογο ερώτημα είναι πόσα δίνει η Yamaha. Οι Ισπανοί αναφέρουν ότι η πρόταση της εταιρείας των "τριών διαπασών" είναι στα 9 εκατομμύρια ευρώ. Και διαθέτοντας την καλύτερη μοτοσυκλέτα του γκριντ αυτή τη στιγμή, η ιαπωνική εταιρεία έχει ξεκαθαρίσει πως δεν πρόκειται να μπει σε διαδικασία πλειστηριασμού.

Ελάχιστοι ρίσκαραν και πέτυχαν...

Ο Ισπανός έχει πει ότι σύντομα θα πάρει την απόφασή του. Σκέφτεται προσεκτικά τις επιλογές του, ζυγίζει τα υπέρ και τα κατά της κάθε περίπτωσης ώστε να περιορίσει, όσο αυτό είναι εφικτό, τις πιθανότητες λάθους.

Στην περίπτωσή του δεν αρκούν μόνο τα χρήματα, αλλά και το κατά πόσο ανταγωνιστικό εξοπλισμό θα έχει στη Ducati. Στο Κατάρ η νέα GP τα πήγε περίφημα. Το πιθανότερο είναι να πρωταγωνιστήσει και στην Αργεντινή.

Το δέλεαρ του να μετακομίσει σε μια ομάδα που έχει να νικήσει από το 2010 και να την οδηγήσει ξανά στην κορυφή είναι τεράστιο. Ο Rossi άναψε το φιτίλι λέγοντας πως « πρέπει να έχεις αρχ$%^ για να αλλάξεις μοτοσυκλέτα. Γι' αυτό πιστεύω πως τελικά (ο Lorenzo) θα μείνει στη Yamaha».

Στην ιστορία της μεγάλης κατηγορίας (MotoGP/500cc) μετρημένοι στα δάχτυλα τους ενός χεριού ήταν αυτοί που επιχείρησαν την αλλαγή και πέτυχαν.

Ο Rossi το 2004, όταν γύρισε την πλάτη στην κυρίαρχη Honda μετακομίζοντας στη Yamaha, ο Stoner που το 2011 άφησε τη Ducati με την οποία στέφθηκε Πρωταθλητής το 2007, για να πάει στη Honda που είχε να πάρει τίτλο από το 2006.

Κι αν στην πρώτη περίπτωση ο Doctor θεοποιήθηκε καθώς ήταν αυτός που επανέφερε τη Yamaha στο δρόμο των επιτυχιών, δε συνέβη το ίδιο όταν αποφάσισε να αφήσει το ιαπωνικό εργοστάσιο για να πάει στη Ducati που του προσέφερε βασιλικό συμβόλαιο με ετήσιες απολαβές που έφταναν τα 15 εκ. ευρώ. Σε αυτήν την περίπτωση το ρίσκο δεν απέδωσε καρπούς με τον Ιταλό πολυπρωταθλητή να μένει μακριά από τη νίκη.

Πόσα δίνει η Ducati στον Lorenzo;

Παλιότερα, τη δεκαετία του '90, ο Mick Doohan έφτασε κοντά στο να πάει στη Yamaha, όπως κι ο ίδιος έχει παραδεχθεί, αλλά την τελευταία στιγμή επέλεγε πάντα τη σιγουριά του HRC με το οποίο κατέκτησε πέντε συνεχόμενα Πρωταθλήματα στα 500cc.

Γενικότερα, στην ιστορία του σπορ μόλις πέντε είναι οι αναβάτες της μεγάλης κατηγορίας που πήραν το ρίσκο να αλλάξουν μοτοσυκλέτα και δικαιώθηκαν κατακτώντας Πρωτάθλημα με διαφορετικούς κατασκευαστές: οι Geoff Duke, Giacomo Agostini, Eddie Lawson, Valentino Rossi και Casey Stoner.

Θα κάνει το μεγάλο βήμα ο Lorenzo ή θα προτιμήσει τη σιγουριά και την ασφάλεια που του εξασφαλίζει το περιβάλλον της Yamaha; Σύντομα θα μάθουμε...

Διαβάστε ακόμη στο Car and Driver:

VIDEOS: Ο "πόλεμος" Rossi - Marquez ξεκίνησε από την Αργεντινή

"Θέλει αρχ#$%^ να αλλάξεις μοτοσυκλέτα!"

Για άλλα 2 χρόνια o Rossi στη Yamaha! (UPD)

TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ