Πόσα tokens έχουν απομείνει στους κατασκευαστές;
H Ferrari είναι η πρώτη ομάδα που ξόδεψε και τα 32 tokens που είχε στη διάθεσή της για την αναβάθμιση της κινητήριας μονάδας της κατά τη διάρκεια της φετινής σεζόν. Πόσα tokens έχουν απομείνει στους κατασκευαστές;
H Ferrari είναι η πρώτη ομάδα που ξόδεψε και τα 32 tokens που είχε στη διάθεσή της για την αναβάθμιση της κινητήριας μονάδας της κατά τη διάρκεια της φετινής σεζόν. Τα τελευταία διαθέσιμα τα χρησιμοποίησε στο ιταλικό Grand Prix χωρίς ωστόσο να μπορέσει να φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Αυτό σημαίνει ότι στους επτά εναπομείναντες αγώνες που θα διεξαχθούν εκτός Ευρώπης, θα πορευτεί χωρίς να έχει άλλη δυνατότητα για παρέμβαση στην κινητήρια μονάδα της.
Η Honda έχει ξοδέψει μέχρι στιγμής 29 tokens, οπότε της απομένουν ακόμα τρία, ενώ η Mercedes έχει στη διάθεσή της ακόμα έξι.
Η Renault διαθέτει τα περισσότερα και με διαφορά tokens καθώς έχει ξοδέψει μόλις 11 μέχρι στιγμής. Αυτό σημαίνει ότι μέχρι το τέλος του Πρωταθλήματος μπορεί να χρησιμοποιήσει ακόμα 21, δίνοντας στη Red Bull κυρίως (χρησιμοποιεί μεν το brand Tag Heuer, αλλά οι μονάδες είναι της γαλλικής εταιρείας), τη δυνατότητα να εδραιωθεί στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας και γιατί όχι να παλέψει και γι' άλλη νίκη ή νίκες μέχρι το τέλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ CAR AND DRIVER