Πότε έρχονται τα δύο επόμενα στάδια της αναβάθμισης της Ferrari SF-24 μετά την Ίμολα
Η Scuderia έκανε γνωστό ότι το “πακέτο” των συνολικά οκτώ τομέων στους οποίους ανασχεδιάστηκε και εξελίχθηκε το μονοθέσιό της, για το GP της Εμίλια Ρομάνια, ήταν μόνο το πρώτο από τα τρία στάδια της συνολικής αναβάθμισης του cavallino.
Η μεγάλη αυτή εξέλιξη του ιταλικού μονοθεσίου κρίθηκε αρκετά επιτυχημένη, στην Ίμολα. Ο ρυθμός αγώνα του Σαρλ Λεκλέρ ήταν σε ένα χρονικό σημείο του αγώνα ανώτερος των -επίσης αναβαθμισμένων, από τους προηγούμενους αγώνες- Red Bull και McLaren, και ο Μονεγάσκος τερμάτισε 8 δευτερόλεπτα πίσω από τους Μαξ Φερστάπεν και Λάντο Νόρις.
Ωστόσο, η Scuderia λέει ότι θα αξιολογήσει καλύτερα το πακέτο αναβάθμισης της Ίμολα στα δύο GP που θα ακολουθήσουν μετά το Μονακό (αυτού του τριημέρου, 24-26/05), στον Καναδά και στην Ισπανία, για να βγάλει ασφαλέστερα συμπεράσματα.
Εν συνεχεία θα προχωρήσει με τα δύο επόμενα στάδια εξέλιξης της SF-24, τα οποία έχει προγραμματίσει για το τριήμερο στο Σίλβερστοουν στις αρχές Ιουλίου και για το Χανγκαρόρινγκ της Βουδαπέστης στο τέλος του ίδιου μήνα. Στόχος, φυσικά, είναι να καλύψει την υστέρηση περίπου ενός δεκάτου του δευτερολέπτου στο γύρο που χωρίζει την SF-24 από τις Red Bull RB20 και McLaren MCL38.
Παράλληλα με τις αναβαθμίσεις της SF-24, σε κάθε αγώνα η Scuderia θα κάνει και ειδικές τροποποιήσεις για τις ιδιαίτερες αεροδυναμικές ανάγκες που προβάλλει η χάραξη κάθε διαφορετικής πίστας - όπως στο Μονακό, όπου θα παρουσιάσει τη νέα της πίσω πτέρυγα υψηλής άντωσης.
“Είμαστε σε ένα χρονικό σημείο που πρέπει να επιταχύνουμε την εξέλιξη” είπε ο διευθυντής της Scuderia, Φρεντ Βασέρ.“Φανταστείτε να φέρει κάποιος μια αναβάθμιση έναν αγώνα νωρίτερα από τους άλλους, όταν τρεις ομάδες βρίσκονται μέσα στο ίδιο δέκατο του δευτερολέπτου. Μπορεί να ανέβει από την 5η στην 1η θέση.
Πρέπει να θυμόμαστε επίσης ότι κυνηγάμε τα τελευταία δέκατα, και δεν μιλάμε πλέον για την ανάγκη μιας αναβάθμισης μισού δευτερολέπτου. Επίσης, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να είσαι σίγουρος πως αυτό που φέρνεις δουλεύει. Αυτό θα είναι το ‘κλειδί’ για τους δύο επόμενους αγώνες”, πρόσθεσε ο Γάλλος.
Ο Βασέρ φάνηκε αρκετά αισιόδοξος για τη συνέχεια του πρωταθλήματος, που θα κλείσει το 1/3 της σεζόν με το GP του Μονακό την Κυριακή: “Σε εξήντα γύρους είχαμε τρεις ομάδες μέσα σε 6 δευτερόλεπτα. Η διαφορά μεταξύ των τριών αυτοκινήτων είναι λιγότερο από ένα δέκατο, που είναι καλό για το πρωτάθλημα. Αντίθετα με έναν μήνα πριν, τώρα είμαστε εκεί, έχουμε την ταχύτητα, μαχόμαστε μαζί τους.
Πρέπει σίγουρα να γίνει ένα μικρό βήμα ακόμα, αλλά κάθε αγωνιστικό τριήμερο θα είναι διαφορετικό. Από πίστα σε πίστα η σειρά της εκκίνησης θα είναι διαφορετική, αναλόγως των ρυθμίσεων και των χαρακτηριστικών των αυτοκινήτων. Είναι θετικό για το σπορ. Όχι, δεν αλλάζουμε τους στόχους μας. Θέλω να βελτιωνόμαστε με κάθε βήμα, αγώνα με τον αγώνα”, κατέληξε ο Γάλλος.
Την ίδια στιγμή, ο Λεκλέρ επιβεβαίωσε ότι "οι αναβαθμίσεις της Ίμολα δούλεψαν και ένιωσα αμέσως άνετα, αν και η συγκεκριμένη πίστα δεν ήταν και η καλύτερη για να κρίνουμε την απόδοσή τους. Περισσότερες θα έρθουν σύντομα, και με αυτές ελπίζουμε να πάρουμε το προβάδισμα. Αυτή τη στιγμή η Red Bull είναι ακόμα το σημείο αναφοράς, και η McLaren επίσης εξελίχθηκε πολύ. Πρέπει να πιέσουμε με τις αναβαθμίσεις”, είπε σχετικά ο Μονεγάσκος.