X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: Πότε και πού μπορεί να σηκώσει το φετινό πρωτάθλημα ο Φερστάπεν

Ο Μαξ Φερστάπεν RED BULL CONTENT POOL

Η κατάκτηση του τρίτου σερί πρωταθλήματος της Formula 1 από τον Μαξ Φερστάπεν είναι από καιρό προδιαγεγραμμένη, οπότε απομένει να φανεί σε ποιο από τα επόμενα 2 ή 3 GP -στη Σιγκαπούρη, την Ιαπωνία ή το Κατάρ- θα το εξασφαλίσει και μαθηματικά.

Η Formula 1 ταξιδεύει αυτό το τριήμερο (15-17 Σεπτεμβρίου) στη Σιγκαπούρη για τον 15ο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος, έχοντας αποχαιρετήσει για φέτος την Ευρώπη μετά το GP Ιταλίας - όμως ο αγώνας του μεγάλου ασιατικού λιμανιού δεν μπορεί να είναι το σκηνικό όπου ο Μαξ Φερστάπεν θα πανηγυρίσει το τρίτο του πρωτάθλημα.

Με 12 νίκες στους 14 μέχρι στιγμής αγώνες της F1, ο Φερστάπεν έχει προβάδισμα 145 βαθμών από τον δεύτερο του πρωταθλήματος, Σέρτζιο Πέρεζ, και 194 από τον τρίτο, Φερνάντο Αλόνσο. Δεδομένου ότι απομένουν ακόμη 8 αγώνες για το τέλος της σεζόν, μπορεί ένας οδηγός να αποκομίσει το μέγιστο των 232 βαθμών - συνεπώς αυτή η διαφορά δεν μπορεί να υπερκαλυφθεί ακόμα κι αν ο Φερστάπεν κέρδισει το μέγιστο των 26 βαθμών στη Σιγκαπούρη.

Ωστόσο, καθώς οι αγώνες θα μειώνονται, η πρώτη ευκαιρία του Ολλανδού να εξασφαλίσει τον φετινό τίτλο θα έρθει στο αμέσως επόμενο GP, της Ιαπωνίας, όπου είχε πανηγυρίσει και πέρσι -μέσα σε ένα ασύλληπτο μπέρδεμα στο τέλος του αγώνα με τη βαθμολόγηση- το δεύτερό του πρωτάθλημα.

Για αναδειχθεί πρωταθλητής στη Σουζούκα θα παίξουν ρόλο τα αποτελέσματα τόσο της Σιγκαπούρης όσο και της Ιαπωνίας, καθώς για να έχει και μαθηματικά τον τίτλο θα πρέπει να φύγει από τη χώρα της Άπω Ανατολής με διαφορά 180 βαθμών από τον Πέρεζ.

Δεδομένου, όμως, ότι ο Μεξικανός έχει ανεβάσει την απόδοσή του στους τελευταίους αγώνες, βρίσκοντας λύση για τα μακροχρόνια προβλήματά του με τη Red Bull RB19 που είχε μέσα στη χρονιά, το πιθανότερο σενάριο είναι να μην καταφέρει ο Φερστάπεν να πάρει σε αυτούς τους δύο αγώνες 35 επιπλέον βαθμούς από τον Πέρεζ.

Σε αυτή την περίπτωση, το πιθανότερο σενάριο είναι να κριθεί ο τίτλος στον αμέσως επόμενο αγώνα, του Κατάρ, όπου θα αποδοθούν πέραν των κλασσικών βαθμών και οι έξτρα για τον νικητή του αγώνα Sprint που θα γίνει στο GP του Λοσάιλ. Από τον αγώνα αυτόν ο Φερστάπεν θα πρέπει να φύγει με διαφορά 146 βαθμών από τον Πέρεζ.

Κατά συνέπεια, είναι συντριπτικά το πιθανότερο σενάριο να εξασφαλίσει ο Ολλανδός τον τρίτο του τίτλου μέσα στα επόμενα τρία GP - και έπειτα να τον πανηγυρίσει στους πέντε τελευταίους, διαδικαστικού χαρακτήρα, αγώνες της χρονιάς.

Πάντως, ενώ ο Φερστάπεν δεν μπορεί να εξασφαλίσει μαθηματικά το φετινό πρωτάθλημα στη Σιγκαπούρη το προσεχές τριήμερο, κάτι τέτοιο μπορεί να κάνει η Red Bull με τον τίτλο κατασκευαστών.

Η ομάδα του Μίλτον Κινς έχει προβάδισμα 310 βαθμών από τη δεύτερη του πρωταθλήματος, Mercedes, που σημαίνει πως αν οι Φερστάπεν-Πέρεζ κάνουν το 1-2 η RBR θα γίνει πρωταθλήτρια αν η Mercedes δεν σκοράρει ούτε έναν βαθμό στη Marina Bay την Κυριακή.

Δύσκολο σενάριο και αυτό, ειδικά στο δεύτερο σκέλος του, συνεπώς μάλλον η RBR θα πρέπει να περιμένει να γίνει πρωταθλήτρια στη Σουζούκα - στην πατρίδα της Honda, που κατασκευάζει τους κινητήρες της. Αν και τα πανηγύρια μάλλον δεν θα είναι τόσο θερμά φέτος, δεδομένης της συμφωνίας της Honda με την Aston Martin και της RBR με τη Ford για το 2026.

TAGS FORMULA 1 RED BULL ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ