Πότε θα αφοσιωθεί η Ferrari αποκλειστικά στο μονοθέσιο του 2025
Η Scuderia, σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, έλαβε την απόφαση να περιμένει μέχρι το μεθεπόμενο αγώνα της Formula 1 για να αποφασίσει αν θα στρέψει την προσοχή της πλήρως στο αυτοκίνητο της νέας σεζόν. Όλα θα εξαρτηθούν, έτσι, από το αν θα έχει ακόμα ρεαλιστικές ελπίδες για το φετινό πρωτάθλημα κατασκευαστών μετά το GP του Μεξικού (25-27/10).
Για την ιταλική ομάδα, η πολύ μεγάλη χαμένη ευκαιρία για τη νίκη στο GP της Σιγκαπούρης -σε ένα σιρκουί που ταίριαζε στην SF-24, και δεδομένου του ρυθμού αγώνα που είχε την προηγούμενη Κυριακή- ήταν ένα μεγάλο πλήγμα στις φετινές τις φιλοδοξίες για τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος κατασκευαστών από τις McLaren και Red Bull Racing.
Καθώς απομένουν 6 GP και 3 Sprint μέχρι το τέλος της φετινής σεζόν της F1, η McLaren βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας των κατασκευαστών με 516 βαθμούς, ενώ οι RBR και Ferrari ακολουθούν με υστέρηση 41 και 75 βαθμών αντίστοιχα.
Η Scuderia θα εισάγει την τελευταία αναβάθμιση της SF-24 στο επόμενο GP, στο Όστιν του Τέξας (18-20 Οκτωβρίου), η οποία παρότι σχετικά περιορισμένη μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στην απόδοση του cavallino.
Εν συνεχεία, όπως φέρεται -κατά τον ιταλικό Τύπο- να αποφασίστηκε στο Μαρανέλο αυτές τις μέρες, η Scuderia θα διαπιστώσει τη βαθμολογική της συγκομιδή στο Τέξας και μία εβδομάδα αργότερα στο Μεξικό, και θα λάβει τις αποφάσεις της.
Αν η συγκομιδή αυτή την κρατήσει ρεαλιστικά μέσα στη μάχη του τίτλου κατασκευαστών, τότε θα επιμείνει στην εξέλιξη της SF-24. Αν όχι, τότε το Μαρανέλο θα ρίξει “λευκή σημαία” για τον φετινό τίτλο και θα στρέψει αποκλειστικά την προσοχή του στο σχεδιασμό και την εξέλιξη του μονοθεσίου του 2025.
Εύλογα, βεβαίως, θα σκεφτεί κανείς ότι αφού τα αυτοκίνητα της νέας σεζόν -βάσει της σταθερότητας των κανονισμών- θα αποτελέσουν μετεξέλιξη των φετινών, τότε όση δουλειά συνεχίσει να κάνει φέτος η Scuderia SF-24 θα την καρπωθεί το 2025.
Εν μέρει αυτό είναι αλήθεια, όμως το επόμενο cavallino θα έχει μια καίρια και θεμελιώδη αλλαγή σε σχέση με το φετινό: θα αλλάξει όλη η γεωμετρία της ανάρτησης. Και μια τέτοια αλλαγή απαιτείαρκετό χρόνο εξέλιξης, μέσω δοκιμών και προσομοιώσεων, από το CFD μέχρι την αεροσήραγγα.
“Όλοι ξέρουμε ότι ξεκινήσαμε ήδη την εξέλιξη του αυτοκινήτου της επόμενης χρονιάς, και κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε για να φέρουμε μικρές αναβαθμίσεις στον επόμενο αγώνα, του Τέξας” είπε μετά τον αγώνα της Σιγκαπούρης ο διευθυντής της Scuderia, Φρεντ Βασέρ.
“Πιστεύω ότι αυτές θα είναι οι τελευταίες [αναβαθμίσεις] για όλους. Αυτό ισχύει και για εμάς. Οι διαφορές είναι τόσο μικρές στους τελευταίους τέσσερις, πέντε, έξι αγώνες, αν δείτε τη σειρά της εκκίνησης, και τα πράγματα μπορεί να σφίξουν κι έτσι κι η παραμικρή διαφορά να κάνει τη διαφορά”, κατέληξε ο Γάλλος.