X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Πότε θα αναβαθμιστεί η μονάδα ισχύος της Ferrari;

GP CINA F1/2017 © FOTO STUDIO COLOMBO PER FERRARI MEDIA (© COPYRIGHT FREE) © FERRARI MEDIA

Η Ferrari θα πάει στο Red Bull Ring για τον δέκατο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος χωρίς αλλαγές στην υβριδική της μηχανή.

Μπορεί στους αγώνες του Καναδά και το Αζερμπαϊτζάν η Ferrari να "ηττήθηκε" από τη Mercedes, ωστόσο στο επόμενο Grand Prix που είναι αυτό της Αυστρίας, θα πάει χωρίς νέα όπλα στη φαρέτρα της. Κι αυτό διότι η επόμενη αναβάθμιση στην υβριδική μηχανή των κόκκινων μονοθεσίων, θα έρθει ένα αγώνα πιο μετά, στο βρετανικό Grand Prix του Σίλβερστοουν.

Πρόκειται για έναν αγώνα όπου η ιταλική ομάδα έχει να κερδίσει από το 2011, τότε διά χειρός Fernando Alonso. Η συγκεκριμένη αναβάθμιση αναμένεται να φέρει και λύση στο θέμα της χρήσης λαδιού ως καύσιμο. Ένα τρικ το οποίο χρησιμοποιούσαν κάποιες ομάδες και το οποίο η παγκόσμια ομοσπονδία εντόπισε και απαγόρευσε.

Αν κρίνουμε από τις εμφανίσεις στην πίστα, ενδεχομένως αυτή η απαγόρευση από πλευράς FIA, να «πόνεσε» περισσότερο τις SF70H. Που στο οροπέδιο του Σπίλμπεγκ και την πίστα με τις μεγάλες ευθείες και τον μικρό αριθμό στροφών, αναμένεται να επηρεάσει ακόμα περισσότερο τις επιδόσεις των Sebastian Vettel και Kimi Raikkonen.

Photo credits: media.ferrari.com

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ