X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Πότε θα δούμε τη νέα Aston Martin AMR24 του Φερνάντο Αλόνσο

ASTON MARTIN F1 MEDIA

Με τον καθιερωμένο της τρόπο, στο εργοστάσιο της ομάδας στο Σίλβερστοουν εμπρός στους εργαζόμενούς της, η Aston Martin F1 θα παρουσιάσει το νέο της μονοθέσιο για τη Formula 1 του 2024 στις 12 Φεβρουαρίου.

Θυμίζουμε ότι μέχρι στιγμής άλλες τρεις ομάδες έχουν ανακοινώσει τις ημερομηνίες της παρουσίασης των νέων τους αυτοκινήτων: η Sauber/Stake F1 και η Williams την προγραμμάτισαν για την ίδια μέρα, την 5η Φεβρουαρίου, ενώ η Ferrari για τις 13 Φεβρουαρίου.

Η Aston καλείται με την AMR24 να διατηρήσει ορισμένες από τις μεγάλες αρετές της περσινής AMR23 -όπως την εξαίρετη διαχείριση των ελαστικών- και παράλληλα να διορθώσει τα βασικά της μειονεκτήματα, που ήταν η υστέρηση σε ταχύτητα στην ευθεία και η αστάθεια της απόδοσής της σε διαφορετικές συνθήκες.

Πρέπει να βρούμε λίγη σταθερότητα, καθώς ένα από τα αδύναμα στοιχεία του [περσινού] αυτοκινήτου ήταν ότι λειτουργούσε με πολύ στενό παράθυρο ρυθμίσεων” τόνισε πρόσφατα ο Φερνάντο Αλόνσο, που κέρδισε 8 θέσεις στο βάθρο -κυρίως στο πρώτο μισό του 2023- με την AMR23.

Επίσης, αν μπορούμε πρέπει να βελτιώσουμε και την ταχύτητά μας στην ευθεία, καθώς από πλευράς αριθμών αυτό πιστεύω πως ήταν το αδύναμο σημείο μας. Ήμασταν πάντοτε λίγο αργοί στις ευθείες, και για να το αντισταθμίσουμε έπρεπε να μειώσουμε αρκετά τις κλίσεις της πίσω πτέρυγας. Κι έτσι μετά γινόμασταν αργοί στις στροφές. Δεν καταφέραμε να βγούμε από αυτόν τον φαύλο κύκλο όλη τη σεζόν”, πρόσθεσε ο Ισπανός.

Ο Φερνάντο Αλόνσο στο κόκπιτ της Aston Martin AMR23 στο GP Ιαπωνίας 2023 ZAK MAUGER/ASTON MARTIN F1 MEDIA


Σύμφωνα με πληροφορίες και εκτιμήσεις, η Aston έχασε το καλοκαίρι μεγάλο μέρος της απόδοσής της λόγω της αφαίρεσης της ευρύτατα ελαστικής εμπρός πτέρυγάς της, ενώ παράλληλα σε πολλούς αγώνες στο δεύτερο μισό του 2023 δοκίμαζε εξαρτήματα που θα χρησιμοποιήσει στην AMR24 της νέας χρονιάς.

Θυμίζουμε ότι μετά τις παρουσιάσεις των νέων μονοθεσίων, το (μοναδικό, για φέτος) τριήμερο δοκιμών εξέλιξης θα διεξαχθεί στο Σακίρ του Μπαχρέιν στις 21-23 Φεβρουαρίου. Η ίδια πίστα μία εβδομάδα αργότερα, στις 29 Φεβρουαρίου - 2 Μαρτίου, θα φιλοξενήσει το πρώτο GP της F1 2024.

TAGS FORMULA 1 F1 ASTON MARTIN F1 ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΑΛΟΝΣΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ