X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Πότε θα γίνει η αποκάλυψη της νέας Ferrari του 2024

SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Το Project 676, όπως είναι η προσωρινή ονομασία του μονοθεσίου της Ferrari για το πρωτάθλημα της Formula 1 του 2024, θα αποκαλυφθεί -σύμφωνα με πληροφορίες του ιταλικού Τύπου- στις 13 Φεβρουαρίου στο Μαρανέλο. Τσέζαρε Φιόριο: Τι πρέπει να αλλάξει η Scuderia για τη νέα χρονιά.

Η εξέλιξη του Project 676 συνεχίζεται στην αεροσήραγγα του Μαρανέλο, και παρότι στο ιταλικό εργοστάσιο επικρατεί κλίμα αισιοδοξίας για το νέο αυτό μονοθέσιο οι άνθρωποι της ομάδας κρατούν χαμηλό προφίλ για τις προσδοκίες με τις οποίες το συνοδεύουν. Ειδικά μετά τις περσινές αρκετά αισιόδοξες δηλώσεις του χειμώνα, που δεν επιβεβαιώθηκαν στην πίστα.

Η Ferrari F1 προσανατολίζεται, όπως γράφουν οι Ιταλοί, στην ιδέα να κάνει μια γιορτή ανάλογη της περσινής στην πίστα του Φιοράνο για την αποκάλυψη του 70ού μονοθεσίου της ιστορίας της - και έπειτα οι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ να κάνουν τους πρώτους αναγνωριστικούς γύρους του Cavallino στην πίστα της εταιρείας.

Οι μηχανικοί θα συλλέξουν τα πρώτα δεδομένα από τους γύρους αυτούς, και έπειτα θα προετοιμαστούν για την ημέρα φωτογράφησης και κινηματογράφησης του μονοθεσίου. Σε κάθε ομάδα επιτρέπεται να κάνει μόνο δύο τέτοιες ημέρες το χρόνο, διανύοντας συνολικά όχι περισσότερα από 200 χιλιόμετρα με το μονοθέσιο. Μέχρι πέρσι τα επιτρεπόμενα χιλιόμετρα ήταν 100.

Οι μοναδικές χειμερινές δοκιμές ενόψει του 2024, διάρκειας τριών ημερών, θα διεξαχθούν στο Μπαχρέιν στις 21-23 Φεβρουαρίου. Μία εβδομάδα αργότερα, στο ίδιο σημείο, θα ξεκινήσει η νέα αγωνιστική χρονιά, που θα αποτελείται από το ρεκόρ -συνολικά 24- αγώνων της ιστορίας.

Η νέα Ferrari θα είναι το πρώτο μονοθέσιο κατασκευασμένο υπό την επίβλεψη του Φρεντ Βασέρ και σχεδιασμένο με επικεφαλής τον νέο τεχνικό διευθυντή Ενρίκο Καρντίλε. Η ημερομηνία της 13ης Φεβρουαρίου δεν είναι ακόμα οριστική, αλλά είναι η πιθανότερη.

Φιόριο: Πού πρέπει να βελτιωθεί η Ferrari

Η Scuderia έχει αφήσει να εννοηθεί ότι το νέο της μονοθέσιο θα αλλάξει σχεδιαστική φιλοσοφία για το 2024, φυσικά αξιοποιώντας τα δεδομένα που έχει συλλέξει με τις F1-75 και SF-23 στη νέα εποχή των μονοθεσίων του ground effect.

Ο πρώην διευθυντής της Scuderia -από τις αρχές της δεκαετίας του 1990- Τσέζαρε Φιόριο ρωτήθηκε από την ιταλική εφημερίδα La Gazzetta dello Sport για την άποψή του σχετικά με όσα πρέπει να αλλάξει η Ferrari για να ανταγωνιστεί τη Red Bull του χρόνου στη F1.

Μου φαίνεται πως στο θέμα του κινητήρα δεν χρειάζονται τίποτα”, είπε ο Φιόριο. “Όσο για την αεροδυναμική, θα πρέπει να εργαστούν για να επιλύσουν τον αποπροσανατολισμόστις γρήγορες στροφές. Όμως γενικώς η Ferrari έχει αποδείξει ότι διαθέτει κορυφαίους υπαλλήλους, πολύ ικανούς τεχνικούς, μηχανικούς και πολύτιμους μηχανολόγους. Αυτοί χρειάζονται για να γίνεις ανταγωνιστικός στην κορυφή όσο το δυνατόν ταχύτερα”.

Ο Ιταλός κατέληξε λέγοντας ότι η Scuderia χρειάζεται βελτιώσεις και στον τομέα της στρατηγικής στους αγώνες: “Θα πρέπει να υπάρξει ένα βήμα προόδου στις στρατηγικές. Είδαμε [φέτος] ορισμένα λάθη. Θα χρειαστεί ικανότητα και ταχύτητα από τον τοίχο των πιτς. Περισσότερη δημιουργικότητα και δυνατότητα πρόβλεψης χρειάζονται για να μην μένει πίσω από τις αποφάσεις των άλλων ομάδων”, κατέληξε ο Τσέζαρε Φιόριο, που έφτασε κοντά στον τίτλο του 1991 με τη Ferrari και τον Αλέν Προστ.

TAGS FORMULA 1 F1 FERRARI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ